Gå til innhold

Natis Dagbok(:


Nati

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, da har jeg skaffet meg dagbok.. Ikke at jeg tror så mange kommer til og lese her, da. Kanskje like så greit?

Følte det var på tide og skaffe seg en plass og skrive. Livet for tiden er generelt tøft, møtt mange tunge oppover bakker det siste halve året, tross min unge alder.

Er egentlig litt fortivla om dagen, er 17 år og har hatt en fast kjæreste igjennom 2 år og 3 måneder. Nå er det prat fra kjæresten side om å flytte sammen, noe som gir meg totalt angst. Føler det er litt for tidlig, men vet overhodet ikke hvordan jeg skal si det til han.

Vi har opplevd mye vondt sammen, noe som gjør at jeg i dag sitter og lurer på om det er riktig av meg å vær 17 år å føle meg som en husmor og kone på 40 :sukk:

Endret av Nati
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå sitter jeg her midt på høy jæren alene. Skal passe hundene til faren min mens han er på ferie i Danmark. Kom på fredag etter en flytur i fra Gardermoen.

Er egentlig ufattelig kjedelig her, er 5 kilometer til nærmeste nabo og en evighet til butikken. Så nå sitter jeg her og surfer gjennom innlegg her inne, kjempe morsomt!

Været på vestblandet er jo som vanlig, Regn ! Er det ikke typisk? Jeg er snill og bruker min ferie til og passe hundene, da kunne jeg i det minste fått litt sol? :sjenert:

Har nettopp spist litt mat, vært ute og "herjet" med hundene på gårdsplassen, 3 hunder er virkelig mye og holde styr på! Og på toppen av alt, det er 3 HANN hunder! :ler:

Nå kommer vel kvelden min til og bestå av å surfe litt rundt her og lese spennende innlegg og surfe litt på hva som går på tv.

Ha en fantastisk kveld !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er enda en dag gått her på jæren. Må si det er kjedelig og vær uten silivisasjon så lenge !

I dag har faktisk jeg og venninna mi gått en 4,1 kilometer lang tur til nærbø sentrum. Vi tenkte at vi måtte gå siden taxi måtte vær så alt for dyrt. Vi tuslet innom de tre butikkene de hadde i "sentrum" og handlet litt på rimi. Ut kom vi så klart med fire bæreposer mat, da besluttet vi oss og ta drosje hjem.

Vi ringte og bestilte, en maxi taxi kom og kjørte oss hjemover. Turen ble på 70,-. Hadde jeg visst at turen ikke var dyrere hadde jeg ALDRI gått :fnise: , Men får vel se det positve i det da? Trimmen? Hjelper lite når jeg har hatt i meg et glass cola og en porsjon gele med vaniljesaus da :rødme:

Nå sitter vi her da, nyter utsikten mot havet og slapper av! :) Skal snart ut med hundene og må få si at tre hunder er en for mye :sjenert:

Ha en fortsatt strålende sommer kveld !:)

Kom forresten inn på 1.ønsket mitt til høsten. Så det blir gøy !:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...