Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Tror ikke på de der fødselskalenderne jeg... :nei:

Jente leder altså knepent, men sjekka to forskjellige på en asiatisk side i går også og der sa begge jente. Men som sagt, har bestemt meg for ikke å tro på det er!

:fnise: Fødselskalenderne er vel ikke akkurat så mye å tro på!!! Jeg tenker egentlig at de er mest for gøy. Men er jo teit når de viser forskjellig også da. :ler: Jeg brukte som sagt kun de to jeg sendte link på, og begge viste det samme, og stemte med virkeligheten. Er nok bare ren tilfeldighet, men litt moro likevel!!

Jeg tipper forresten at du får :babyjente: denne gangen!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Fødselskalenderne er vel ikke akkurat så mye å tro på!!! Jeg tenker egentlig at de er mest for gøy. Men er jo teit når de viser forskjellig også da. :ler: Jeg brukte som sagt kun de to jeg sendte link på, og begge viste det samme, og stemte med virkeligheten. Er nok bare ren tilfeldighet, men litt moro likevel!!

Jeg tipper forresten at du får :babyjente: denne gangen!!! :jepp:

Da vet jeg det! Skal lage en tippeliste jeg. Kanskje flere har gode forslag?

Men nå som jeg ikke kan stole på de kinesiske fødselskalenderne hadde det vært greit med en magefølelse iallefall. Den sier pittelitt jente, men er veldig usikker. Sist var jeg helt sikker og det stemte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE

JENTE ELLER GUTT?

Kinesisk fødselskalender: Erklært "ikke til å stole på"

Min magefølelse: nokså :babysmokk: , men heller litt mot :babyjente:

Venninne T: :babyjente:

Venninne V: :babygutt:

Indo: :babygutt:

monica85: :babyjente:

Flere "forslag"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Her har jeg ikke vært før. Kan ikke love at jeg orker å lese gjennom hele dagboka di, så det kan hende jeg spør om ting du allerede har nevnt ;)

Heretter blir jeg i alle fall oppdatert!

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her har jeg ikke vært før. Kan ikke love at jeg orker å lese gjennom hele dagboka di, så det kan hende jeg spør om ting du allerede har nevnt ;)

Heretter blir jeg i alle fall oppdatert!

Ha en fin dag :)

:hallo: Hyggelig med nye fjes i dagboka. Og for all del, du skal da slippe å lese igjennom hele. Bare spør i vei, jeg gjentar meg gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE

JENTE ELLER GUTT?

Oppdatert versjon!

Kinesisk fødselskalender: Erklært "ikke til å stole på"

Min magefølelse: nokså :babysmokk: , men heller litt mot :babyjente:

Venninne T: :babyjente:

Venninne V: :babygutt:

Venninne L: :babyjente:

Venninne M: :babygutt:

Indo: :babygutt:

monica85: :babyjente:

Niennha: :babyjente:

Tussi: :babygutt:

Mirabella76: :babyjente:

pusilus: :babygutt:

itla: :babyjente:

aimee: :babyjente:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jente!

Jeg har funnet ut at jeg bare må slutte å lure på kjønn frem til UL, ellers kommer jeg til å bli gal. :ler: Men magefølelsen heller litt mot jente her også...

Edit: Litt dårlig gjort å tippe rett etter at du har oppdatert lista, men... :fnise:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag over, kun 12 dager til jeg begynner å jobbe :danse: Kan ikke noe for det, men jeg gleder meg vannvittig. Skal bli godt å få et liv utenfor husets fire vegger og litt mer hjerneføde enn :husarbeid: og barnestell. Ikke at det er noe galt med det altså, men med tanke på at det snart er klart for ny permisjon, så er det greit med et avbrekk.

I dag har været fremdeles vært fint og på formiddagen var vi hos en medstudent/kollega og drakk :kaffe: på verandaen. Veldig godt å gjøre noe annet innimellom.

I kveld har jeg scrappet på harde livet og selvfølgelig sett Private Practice. Må jo ha med meg det hver tirsdag. Og gud hjelpe meg som folk føda der i dag. Jeg satt med klump i halsen, men nå begynner det å bli en vane føler jeg. Tåler virkelig ingenting lenger, før jeg begynner å :gråte:

Åh... Holder jo nesten på å glemme det viktigste.

JEG ER TEMMELIG SIKKER PÅ AT JEG KJENTE LIV INNI MAGEN I DAG! :hjerter_rundt: Jeg vet det er litt tidlig, men en kjapp runde på nettet bekreftet at det er mulig. Tror nemmelig ikke det kan være luft, siden jeg har hatt veldig mye luft i mage i det siste og det kjennes ikke sånn ut. Var også på "feil plass" også, sånn luftmessig. Dessuten vet jeg jo hvordan en liten baby der inne kjennes ut, så det så! Føler at det ble litt mer virkelig nå og det er godt, med tanke på alle bekymringene jeg har hatt i det siste. Just have to keep up the good feeling! :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper jente!

Jeg har funnet ut at jeg bare må slutte å lure på kjønn frem til UL, ellers kommer jeg til å bli gal. :ler: Men magefølelsen heller litt mot jente her også...

Edit: Litt dårlig gjort å tippe rett etter at du har oppdatert lista, men... :fnise:

Endrer bare på lista jeg, så får du også være med. Ikke noe problem det vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

:juhu: :juhu: :juhu:

For liv i magen!!!!

Det må jo være helt fantastisk å kjenne det!!!

Ha en strålende graviddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JEG ER TEMMELIG SIKKER PÅ AT JEG KJENTE LIV INNI MAGEN I DAG! :hjerter_rundt: Jeg vet det er litt tidlig, men en kjapp runde på nettet bekreftet at det er mulig.

Åhhhhhh - heldiggrisen!!! Jeg vil og kjenne liv!

Merket du det så tidlig forrige gang du var gravid også, eller er det fordi andregangsgravide ofte kjenner det før?

Ha en fin dag!

Edit: Jeg tipper forresten jente ;)

Endret av aimee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt for deg at du kjente liv! :hoppe: Skulle ønske jeg også visste hva jeg skulle kjenne etter. ;)

Du skal kjenne etter en liten luftboble som ikke er en luftboble!

:juhu: :juhu: :juhu:

For liv i magen!!!!

Det må jo være helt fantastisk å kjenne det!!!

Ha en strålende graviddag!

Takk for det! Er litt roligere nå! :klem:

Åhhhhhh - heldiggrisen!!! Jeg vil og kjenne liv!

Merket du det så tidlig forrige gang du var gravid også, eller er det fordi andregangsgravide ofte kjenner det før?

Ha en fin dag!

Edit: Jeg tipper forresten jente ;)

Sist kjente jeg ikke noe før rundt uke 18. Hadde nok kjent det litt tidligere, men det var først da jeg forsto hva det var. Trodde ikke det var mulig å kjenne før rundt uke 14-15 jeg, så jeg ble veldig paff da jeg syntes jeg kjente noe og samboer'n hadde lest at det var mulig...

Oppdaterer tippelista over her jeg, så du også får være med! :klemmer:

:klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråvær igjen i dag, så sommerværet varte ikke så lenge :sur:

Dagen har stort sett gått med til :husarbeid: brødbaking og scrapbooking. Har virkelig kommet i siget nå og albumet begynner å ta form. Men det skulle jo bare mangle så mange timers arbeid som har gått med!

Også venter jeg sånn på H&M pakken min, men den kommer jo ALDRI :kjefte: Skjønner ikke hvorfor jeg venter sånn egentlig, siden jeg sikkert ikke kan bruke klærne på en stund enda. Er i en sånn kjip fase nå, hvor jeg ser feit ut i alle de vanlige klærne mine, mens mammaklærne ser for store ut :(

Har ikke kjent noe mer til krabaten inni magen, men jeg leste at hvis man kjente liv så tidlig kunne det gå uker i mellom hver gang. Men hadde vært fint å få kjenne bare en gang til :hjerter_rundt: (og om en fem måneders tid så ønsker jeg at det skal bli litt stillere der inne)

Og nå er jeg kvalm! Mulig det har å gjøre med de tre sandwichisene jeg nettopp heiv innpå :vetikke: Tror de putter dop i isen jeg, for det er jo umulig å stoppe å spise når man først har begynt. Og kanskje fikk jeg nettopp svaret på hvorfor jeg ser litt småfeit ut ;)

Natta alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...