Gå til innhold

Lilje starter dagbok

lilje

Anbefalte innlegg

Hei :blunke:

Nå har jeg vært ivrig tilhenger av KG lenge, så etter litt oppmuntring ( takker og bukker til Sessa :P ) fant jeg ut at jeg også ville skaffe meg en dagbok!!!!

Jeg kan jo fortelle litt om meg selv:

Jeg kommer fra Haugesund, et sted her på vestlandet :wink: Trives her selv om jeg til tider ønsker meg langt bort. Det er en lei tendens at alle ser ut til å kjenne alle, og privat livet til tider eksisterer ikke :evil:

men jeg holder da ut!

Jeg jobber med gassbehandling og jobber derfor skift. Så her inne vil du finne meg til alle tenkelige tider :roll: Skal snart ta fagprøven ,og holder derfor på å gå på veggene av nærvøsitet!!! :oops:

Hmmm... ja jeg ville nå egentlig bare si hei jeg da, og håper at noen vil hilse på!

-Lilje :hoppe: -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hei Haugalending!

Gratulerer med ny dagbok! Jeg ser at du har lagt dagboken til det gravide hjørnet. Er du prøver, eller ble den lagt feil?

Uansett - det skal bli morsomt å lese om deg!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
eh...lagt feil...hm...hvordan får jeg den over på generell? :oops:

Ta kontakt med mod. og få han/henne til å flytte den til riktig sted.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... da fikk jeg omsider fiksa meg :P

Takk Lea....

I da stod jeg opp 05.30 for å gå på jobb...

Gjett om det var ei som var trøtt i ansiktet da eller.... :roll:

Så her har jeg sittet da siden halv syv, og nå er jeg trøtt og lei og vil bare hjem... men det er fortsatt 3 timer igjen :frustrert:

sulten er jeg også, og det hjelper værtfall ikke å sitte på matsidene og kikke.... :oops:

Det har heldigvis ikke vært så travelt... men jeg er rimelig trøtt i hodet for det....

Heldigvis har jeg fri uke når jeg går av i kveld, og det skal bli nydelig...

Jeg og sambo flyttet inn i et nytt hus i februar, men det er fortsatt en del ting som gjenstår...

kom fra en liten leilighet, og syntes vi hadde forferdelig masse saker og ting, men jeg skal love deg at de forsvant i det nye huset....

Fikk plutselig så god plass, så nå må jeg gå til innkjøp av en del nye ting...

så jeg har sett meg ut forskjellige møbler, og det skal bli deilig å få de i hus.. må bare vente på skatte pengene :sjarmor:

Har skrevet liste nå over de tingene jeg må gjøre når jeg kommer hjem...

Hadde egentlig tenkt meg på trening, men d blir for sent , er jo ikke hjemme før halv åtte.

Jeg skal:

-sette på en vask med klær

-legge sammen en del klær ( har jo jobbet hele uka og har ikke rukket å gjøre noe hjemme :oops: )

-Vaske over gulvet i gangen + støvsuge stue teppet( D trekker til seg dritt fortere enn f... , :evil: det skal kastes ut så fort jeg får et nytt)

-Lage meg en salat og kose meg foran tv.

hm....kommer ikke på noe mere... men jeg har jo fortsatt noen timer igjen på jobb da så ....

-Lilje-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lilje!!!!

Grattis med ny dagbok. Jeg skal starte min nå jeg også, må bare skrive ferdig dette innlegget først. Det var kjempe hyggelig å bli etterlyst av deg, så nå skal jeg jammen meg følge med i dagboken din!

Håper du får en fin tid fremover :)

Masse kos og klem fra Sessa

(Lille Even klemmer også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja god morgen alle sammen :blunke:

Nå skal jeg hjem å legge meg etter å ha jobbet natt helg... Dvs fra 23 fredag kveld til 07 lørdags morgen, og der igjen på jobb kl 18.30 lørdag kveld til 07.00 søndags morgen, og likt på søndags kveld, fra 18.30 til 07.00 mandags morgen....

Så dette har med andre ord vært min helg :x

Så nå lengter jeg hjem til senga mi, og kjæresten min som ligger der...

endelig noen dager fri, sånn er d nå en gang når en jobber skift....

Som den luringen jeg er, sov jeg til 16 på lørdag, og fikk da ikke handlet en enste ting... så nå har liljemannen levt på vann og knekkebrød :roll: hele helga, mens jeg har sovet og jobbet!

Tror nok ikke han lider noen nød akkuratt da.... av en eller merkelig grunn er menn generellt svært hjelpesløse :roll: i værtfall min...

kunne blitt så sinna av og til, d er som han ikke ser at det faktisk er klær som trengs å vaskes, og at det er en fordel å sette inn i oppvaskmaskinen, og faktisk til tider skru den på og! :fy:

Neida, hjemme hos oss gjøres nemlig alt av en usynlig hjelper, i wish!!!!

D første jeg gjør når jeg kommer inn døra er å rydde opp på kjøkkenet etter ham, og evt. henge opp den maskinvasken som han skulle huske :frustrert:

Nok klaging da, han er da god til noe :oops: ler*

Vi bygget oss hus i høst, og flyttet inn i februar, så nå skal vi snart male. Er litt usikker på fargen...hm....vil ha noe stilig, litt usikker der ja.

er så glad vi er ferdig med alt inne, men jeg har allerde planer om å male om igjen jeg :o så da rister bare lilje mannen på hodet og :hoho:

ikke tale om...hm :oops: har bare så lyst på grått soverom.

Malte alle rommene i lys toscana, og i de fleste rommene er jeg stor fornøyd....

men i to av soverommene som ligger på skyggesiden av huset, er fargen blitt helt feil... d er tamt og kjedelig, og jeg irriterer meg...

men neste gang liljemannen reiser i nord-sjøen er d frem med maler kosten :enig:

jepp, d blir så bra så...

nå er d avløsaning snart så jeg får slutte av.. kommer snart sterkere tilbake :P

Håper alle dere KG brukere har hatt en super helg :P og ønsker dere alle en fortreffelig mandag!

klem fra Lilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var d tilbake på jobb igjen da!!! :(

er sliten og trett, og kjenner allerede at jeg har vondt i hodet!!!

Super start eller hva??

Her på vestlandet har d vært en trist dag som vanlig, små glimt av sol ellers overskyet... Klamt er d da, skulle gjerne ha dusjet en gang til!!!

Har så lyst å reise bort... frister sånn med en tur til syden, bare komme seg bort liksom...hmm...

men lilje-mannnen er ikke så gira på d :-? typisk han å være såååååååååå snusfornuftig, å fortelle meg alt d andre vi heller kan bruke pengene på.... :oops:

jepp ser poenget hans da, men d hadde jo vært så gøy.... hmmmm skal nå ha meg en tur uansett jeg :evil:

Nok av lille egoistiske lilje for i dag :sjarmor:

så synes sånn passe synd på seg selv :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...