Gå til innhold

På SATC-filmen


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Hva hadde du på da du var og så filmen på kino? Vært gøy å lese hva alle kledde seg i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde:

-Trange, mørkeblå denimjeans

-Hvit, ganske lang, silketopp

-Skyhøye pumps i sort, med krokodilleskinn-mønster

-Sort skinnjakke

-Hvitt pashmina-skjerf/sjal

Var altfor kaldt til kjole, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlige klær. Svart piratbukse og en gravidtopp, tror jeg. Joggesko ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dresscode på SATC filmen? :ler:

Så klart! Herremin... Jeg dukker da ikke opp på "Ringenes Herre" uten sverd og en grønn skjortel. Det ville jo sett urteit ut!

:ironi::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm...

- Sorte stilongs av den varme typen, det regnet og blåste i Bergen den kvelden

- Dongeriskjørt til like under knærne

- Gore-Tex Eccosko

- Leggvarmere

- Brun og sort tunika fra H&M

- Hettejakke

- Rødt skjerf

Med andre ord, jeg var en SLASK, jeg var FULL, og det var like greit, for det var en DRITTFILM :ler:

Takke meg til den rosa skoesken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble resultatet:

http://i190.photobucket.com/albums/z256/Re...atsme/kopi2.jpg

http://i190.photobucket.com/albums/z256/Re...atsme/kopi1.jpg

http://i190.photobucket.com/albums/z256/Re...atsme/kopi3.jpg

Også tenkte jeg på å ha et kjede tilsvarende carrie-kjedet, bare at på mitt står det me&you, men det ble stjerneøredobber i gull i stedet:)

Nå skal det sies at jeg ikke har fått fikset meg ordentlig enda. Bare tok på klærne. Filmen er ikke før kl 21.30:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde på en søt sommerkjole og høye heler.

Var på premieren og nesten alle jentene var kledd i kjole/pene klær. Litt morsomt siden man (i hvertfall ikke jeg) pleier å kle seg sånn til kino :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? Er det faktisk folk her som husker hva de hadde på seg? Var jo bare en film på kino jo. Skulle nesten tro det var snakk om bryllup eller begravelse eller noe av den størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker alltid hva jeg har på meg.... :sjenert: Selv om det ikke er like velvalgt alltid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker alltid hva jeg har på meg.... :sjenert: Selv om det ikke er like velvalgt alltid ;)

Jeg òg... Jeg husker generelt veldig mange uviktige ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er det virkelig noen som kler seg spesielt for å gå på kino ?

Jeg husker ikke hva jeg hadde på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er det virkelig noen som kler seg spesielt for å gå på kino ?

Jeg husker ikke hva jeg hadde på meg.

Jeg pyntet meg ikke FOR å gå på kino. Faktisk så pyntet jeg meg jo ikke i det hele tatt, men jeg husker hva jeg gikk med likevel.

Jeg synes generelt det virker som om folk pynter seg for å gå på kino, jeg, da... Var utrolig mange fine damer den kvelden, ihvertfall. Og nesten samtlige hadde høye hæler. Synes det var litt søtt, jeg... Pynte seg for en film :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ett fett om det er kino, teater eller opera man skal på. Man vil ut og kose seg, og å bruke den minste anledning som en "unnskyldning" for å pynte seg, er bare koselig. Deilig å føle seg bra uansett hvor man drar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Går som regel i ettersittende jeans, svarte eller mørkeblå. Tror jeg hadde blå genser til. Og store, litt tunge øredobber med blågrønne stener. Synes ikke filmen var noe særlig da.

Og det er stress å pynte seg for kino. I alle fall hvis det er ubehagelig pynt - som tunge øredobber eller kalde, høyhælte sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde på meg ettersittende mørkeblå bukser og en rød tunika med tynne gulltråder, samt flate gullsko. Kom rett fra jobb, så hadde ikke pyntet meg noe særlig.

For meg er det viktigst å være komfortabel på kino, men er jo ikke dumt å føle seg pen heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladlaks

Har overhodet ingen planer om å se den filmen, men om så skulle skje, hadde jeg utstyrt meg med sverd og grønn skjortel.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...