Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #1 Del Skrevet 25. mai 2003 Hjelp! har nylig fått en sønn, og det er 3 måneder siden, og nå sliter jeg med strekkmerker etter graviditeten.... Navlen mitt og området rundt er også rart og mørkt. Har du noengang hatt strekkmerker på magen, og hvor lang tid tok det før de forsvant? har du noen tips som kan hjelpe meg i å bli kvitt dem fortere? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #2 Del Skrevet 25. mai 2003 Strekkmerkene mine har ikke forsvunnet, og hvorfor skal de det? Er det stygt med strekkmerker? Jeg er fullstendig komfertabel med mine. Vet ikke. men jeg tror ikke de kan forsvinne(?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. mai 2003 #3 Del Skrevet 25. mai 2003 Strekkmerker kan aldri helt forsvinne, men med tiden blir de bleke og nesten usynelige på de fleste. Og når ble strekkmerker pent? :o Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2003 #4 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvis noen lurte, dette er ikke jeg som spør. Strekkmerker vil nok forbli der de er når de først har oppstått, men de kan blekne litt med åra. Du får vente og se. (Jeg fikk også en sønn for ca 3 mnd siden, og fikk bittelitt strekkmerker nederst på magen ETTER fødselen. Navlen min er også litt mørkere inni enn vanlig, men det tror jeg nok vil forandre seg etterhvert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 25. mai 2003 #5 Del Skrevet 25. mai 2003 "Comet" skal visst fungere fint på strekkmerker. Men det er VELDIG dyrt, nesten 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Skrevet 25. mai 2003 #6 Del Skrevet 25. mai 2003 Og når ble strekkmerker pent? Noen kaller strekkmerker som har oppstått i forbindelse med fødsel for kjærlighetsmerker Er det lite til moderat så vil de blekne og vises mindre med tiden. Har du derimot så mye at huden ikke trekker seg sammen og du plages av det (dette kan du ikke vurdere helt enda etter bare 3mnd) kan du gjøre noe med det ved noen privatklinikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 25. mai 2003 #7 Del Skrevet 25. mai 2003 link ang Comet www.dazzle.tv/clubdazzle/cometcream.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linzi Skrevet 25. mai 2003 #8 Del Skrevet 25. mai 2003 eg har hørt att vist du soler deg blekner liksom strekkmerkene .. eller de går i ett med huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. mai 2003 #9 Del Skrevet 25. mai 2003 Strekkmerker kan aldri bli borte, uansett hva man smører på. Det er bindevevet i huden som har strukket seg og et er en varig skade. Strekkmerker er ikke noe pent, men noen midler (tror man) kan kanskje kamuflere dem litt. De vil blekne etterhvert, og bli sølvlignende i farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 25. mai 2003 #10 Del Skrevet 25. mai 2003 Og noen av oss har hatt strekkmerker i mange år som ikke blekner, nå er ikke disse i forbindelse med graviditet, men det er jo det samme som har skjedde med huden enten det er på maven eller feks ryggen. Tror dessverre at dette er noe du må leve med :cry: , forhåpentligvis blekner de noe. ringblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 26. mai 2003 #11 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg fikk masse strekkmerker i begynnelsen av puberteten. De har blitt HELT lyse.. Kan nesten ikke se dem. Ta tiden til hjelp! Ikke glem bodylotion! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #12 Del Skrevet 26. mai 2003 Et råd fra en venninne er at "Cocoabutter stick" fra Body shop (89.-) skal gjøre susen for å slippe strekkmerker. Det står også bak på beholderen at den hjelper mot strekkmerker og tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 26. mai 2003 #13 Del Skrevet 26. mai 2003 Et råd fra en venninne er at "Cocoabutter stick" fra Body shop (89.-) skal gjøre susen for å slippe strekkmerker. Det står også bak på beholderen at den hjelper mot strekkmerker og tørr hud. Cocoa butter er fantastisk! Hvis du faar tak i Palmers cocoa butter, saa hjelper den ogsaa. Min mor og min soester brukte det naar de gikk gravide og de fikk ikke strekk merker. Her er en del anbefalinger: http://www.ciao.co.uk/Palmers_Cocoa_Butter..._Review_5125612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 26. mai 2003 #14 Del Skrevet 26. mai 2003 Jordbær sa: Jeg fikk masse strekkmerker i begynnelsen av puberteten. De har blitt HELT lyse.. Kan nesten ikke se dem. Ta tiden til hjelp! Ikke glem bodylotion! Dette fikk jeg og søsteren min og. Akkurat som dine så har de blekna helt. Kan nesten ikke se dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #15 Del Skrevet 26. mai 2003 ok, får bare ta tiden til hjelp da.... men også navlen min har blitt strukket ut, og den står litt eller ganske mye ut, kan det forsvinne? trekker navlen seg tilbake mon tro? har noen erfaringer på dette området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå