Gå til innhold

NTNU Trondheim til høsten?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Chica

Det er jo gjerne dyrere å bo sentrumsnært, er mange som ønsker å bo nært byen, og da blir prisene presset oppover...

Jeg syns det er en god ide å starte på studentby, bli kjent med folk, bli kjent i byen og finn ut hvor du kommer til å trives! Noen trives på buran, andre ikke. (hjelper godt å ikke bo rett mot innherredsveien, bor man på andre siden er det mye roligere!)

Moholt/Voll/Frode Rinnansv/Karinelund ligger i samme området, derfra går det fort å sykle opp til dragvoll. det går veldig fort å sykle ned til byen(bare nedoverbakker..) og det tar kanskje 15-20 minutt å sykle opp fra byen.

Jeg kunne på en måte tenkt meg å bo i sentrum, men det er også veldig godt å bo i et rolig strøk der jeg kan dra rett ut i skogen på tur uten å måtte ta buss/kjøre langt. Det er bra med busser/nattbusser i Trondheim og ikke så langt med taxi om man skal ned i sentrum og feste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt enig med alle sammen.

det går ikke ann å bo ved dragvoll.

Forresten mest beste boligsiden i verden:

www.hybel.no

eller www.husleie.as

Løkke tel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også starte på NTNU til høsten, har nå funnet kjempe fint lite krypinn på Møllenberg sammen med to greie jenter (jeg ikke kjente fra før)

via www.hybel.no Kjempe flott og sentralt.

Håper du får noen flotte år i Trondheim!

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...