Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #61 Del Skrevet 1. august 2009 DAMER OG ATTER DAMER... JEG ER OSLOMANN OG HAR ET PROBLEM MED NORSKE DAMER SOM ER FØLGENDE: NÅ ER JEG 45 ÅR HAR JEG VÆRT SINGEL I NOEN ÅR OG ØNSKER NY KJÆRESTE. JEG ER 1, 80 CM OG LANGT OVER MIDDELS ATTRAKTIV OG MEGET BRA UTSEENDE OG HAR HØY UTDANNELSE OG GOD JOBB; MEN: JEG FINNER INGEN NORSK DAME SOM JEG SYNES ER NOK ATTRAKTIV! NEI, JEG FINNER INGEN NORSK SOM ER ATTRAKTIV NOK MHT UTSEENDE OG SPESIELT INTELLIGENS: Jeg ønsker en kjæreste som er feminin utseendemessig og i klærne og samtidig psykisk tøff med bein i nesa og med egne reflekterte meninger og god allmen kunnskap; Nei,jeg ønsker ingen NIKKEDOKKE. Motsatt- jeg ønsker en dame i et parforhold med gjensidig respekt og kjærlighet hvor HUN er fysisk og psykisk sterk og gjerne trener fullkontakt kampsport og andre tøffe fysiske aktiviteter. Og hva finner jeg i Oslo og Norge???; Ola Dunk damer som prater politisk korrekt piss og er psykisk veike!! Nå søker jeg til utlandet feks Latinamerika eller Sørøst-Asia hvor kampsport dvs Kung Fu er en naturlig del av kulturen.. Når man ikke synes norske damer er tilstrekkelig attraktive så er det naturlig å søke kjæreste i utlandet... Du er patetisk..."feminin men skal trene kampsport". Tulling. Det finnes nok av vakre og intelligente kvinner i dette landet du er tydeligvis elendig i sjekking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 1. august 2009 #62 Del Skrevet 1. august 2009 Du er patetisk..."feminin men skal trene kampsport". Tulling. Det finnes nok av vakre og intelligente kvinner i dette landet du er tydeligvis elendig i sjekking. Det finnes mange oppegående opptatte damer her i landet. Er det snakk om enslige oppegående damer over 25 blir det noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #63 Del Skrevet 1. august 2009 Det finnes mange oppegående opptatte damer her i landet. Er det snakk om enslige oppegående damer over 25 blir det noe helt annet. Snakker vi i din gruppe er det klart det blir noe annet. Snakker vi kjekke menn som er intelligente og kule er vi med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 1. august 2009 #64 Del Skrevet 1. august 2009 Snakker vi i din gruppe er det klart det blir noe annet. Snakker vi kjekke menn som er intelligente og kule er vi med. Egentlig så sier din formuleringsevne i siste setning sitt om hvilket segment du egentlig sokner til. Virker som om du rett og slett har sett for mange romantiske komedier fra Hollywood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #65 Del Skrevet 1. august 2009 Egentlig så sier din formuleringsevne i siste setning sitt om hvilket segment du egentlig sokner til. Virker som om du rett og slett har sett for mange romantiske komedier fra Hollywood. Innse at noen er vakre og at du ikke er helt der (i og med at du kritiserer alle pene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 1. august 2009 #66 Del Skrevet 1. august 2009 Innse at noen er vakre og at du ikke er helt der (i og med at du kritiserer alle pene). Hvor har jeg kritisert de pene da? Jeg tviler sterkt på at du er pen, siden du ikke har fått tak i noe selv mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. august 2009 #67 Del Skrevet 2. august 2009 Og like gjeldende og viktig i dag! Bygde-Norge strømmer over av mislykkede ungkarer som ingen vil ha, også i 2008 og videre framover, de henter seg utenlandske brudar...men hva med de mislykkede ungkarene i byene som helelr ingen vil ha?! Hva gjør de, henter seg postordredamer de også? Hva med de mislykkede norske damene som hele samfunnet flommer over av? Norske menn blir jo mer og mer drittlei disse, og jo flere menn som får nok, jo flere damer fra Russland og Thailand blir det her i landet. Vil det være nok puddinger igjen til kranglekjerringene når alle de fornuftige mennene har hentet seg koner i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #68 Del Skrevet 2. august 2009 Hva med de mislykkede norske damene som hele samfunnet flommer over av? Norske menn blir jo mer og mer drittlei disse, og jo flere menn som får nok, jo flere damer fra Russland og Thailand blir det her i landet. Vil det være nok puddinger igjen til kranglekjerringene når alle de fornuftige mennene har hentet seg koner i utlandet? Bra man som kvinne kan dra til Danmark og få sædceller der da. Om man ikke kan finne seg en mann, kan man iallefall skaffe seg et barn. Selv om et barn aldri kan dekke behovet for en mann, kan barn iallefall forhindre en ensom alderdom, hvor man kan få barnebarn, ect....Det er fordelen med å være kvinne, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #69 Del Skrevet 2. august 2009 Hva med de mislykkede norske damene som hele samfunnet flommer over av? Norske menn blir jo mer og mer drittlei disse, og jo flere menn som får nok, jo flere damer fra Russland og Thailand blir det her i landet. Vil det være nok puddinger igjen til kranglekjerringene når alle de fornuftige mennene har hentet seg koner i utlandet? Det er ikke fornuftige menn som henter seg koner i fattige land, det er de mislykkede puddingene. Jeg ønsker enhver oppegående dame bedre enn en mislykket pudding. Enda verre blir det når damen sitter fast med en mislykket pudding pga av underholdningsplikt til familie i hjemlandet og venting på oppholdstillatelse. For meg blir det som å kjøpe ett annet menneske, fordi man kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #70 Del Skrevet 2. august 2009 Oh, here we go again? Bygdetullinger og import? Hva er forskjellen på ungkaren f.eks. som får transportert 20 damer rett inn i fanget på seg soma? Men alle er jo norske, så da blir det gret liksom? Samme konsept, bare at det ser litt finere ut pga av fine kjoler og en litt finere fyr. Ser ikke noe galt i begge. Og hvordan kan dere dømme sånn at bygdekarer, nei, de er sånn og sånn og losers hele gjengen. Er DU så mye bedre, selv om du f.eks. bor i en by? Hvem har sagt at DU ikke er en loser, men kanskje grunnet litt andre kriterier. Veldig fint å ha noen syndebukker i samfunnet å rakke ned på slik at vi selv føler oss litt bedre..ja ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #71 Del Skrevet 2. august 2009 Norske kvinner finner utenlandske menn, men forskjellen er at norske menn finner taper-bruder, mens norske kvinner finner winner-men. For eksempel giftet Petronella Barker seg i Italia nylig (der hvor "Den Engelske pasienten" ble innspilt) med en halvt italiensk mann som er en finanstopp i Norge. Grynet Molvig fant seg en svensk greve som hun fikk barn med og bodde med i mange år, osv. Og du kjenner alle disse parene slik at du kan kategorisere dem? Hallo. makan til trangsynhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 2. august 2009 #72 Del Skrevet 2. august 2009 Norske kvinner vil ikke ha de sære, harry og kjedelige merkelige ungkarene som lever rundt i bygde-Norge, eller de ensomme ulvene uten god jobb og karriere i og rundt "byene"...hva slags befolkningsutvikling vil dette medføre? Du har visst ikke lest godt og lenge nok her i forumet, kjære deg.. God jobb og karriere er en underordnet faktor når damer velger menn - det er jo personligheten hans som er viktig! :gjeiper: Hvis du bare leser lenge og mye nok her inne, så vil du nok få bedre forståelse av dette du også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 2. august 2009 #73 Del Skrevet 2. august 2009 Det er ikke fornuftige menn som henter seg koner i fattige land, det er de mislykkede puddingene. Så du kjenner dem alle sammen altså.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. august 2009 #74 Del Skrevet 2. august 2009 Huff.. Sånne tråder gjør meg ille til mote. Som ungkar er jeg visstnok ikke verdt stort. Hva bør jeg så gjøre? 1. Bite det i meg og jobbe til jeg dauer sånn at den skatten jeg betaler går til kontantstøtte, barnehager og skoler for barna til de vellykkede.. ..eller.. 2. Spare både meg og dere for bryet ved å hente frem hagla, lade den med slugs og blåse hodet av meg? 1) Fyll dine lunger med all luft du kan klare å dra inn. 2) Finn en sur, selvsentrert og egoistisk megge (du finner de gjerne på kjøpesentre midt på dagen mens andre jobber. De har bilringer og et skikkelig megge-tryne du kan gjenkjenne de på). 3) Skjell megga ut til du blir svimmel og får vondt i hodet. Når du nå har fått avreagert gjør du følgende: 1) Stopp alt som heter røyking, drikking. 2) Spar opp penger. 3) Tren så du blir i form. 4) Finn en øst-europeisk dame på nettet. 5) Bli kjent med henne. 6) Gift deg. 7) Lev lykkelig i alle dine dager. 8) Gni ekteskapet inn i trynene på feminister ved å demonstrativt vise frem den unge, vakre russiske kona di. Når du ser de sure hurpetrynene sende deg rasende blikk (fordi de vet de har blitt danket ut), må du passe på å demonstrativt kysse den kjære i deres åsyn. Følg gjerne etter dem sånn helt "tilfeldigvis" mens du gjør det IGJEN OG IGJEN!!! *ler en ondskapsfull latter, muhahhahahaha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #75 Del Skrevet 2. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 2. august 2009 #76 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Jeg sa ikke at utseendet mitt var et problem: Og jeg er ikke ute etter en fysisk voldelig dame men gjensidig respekt i et forhold. Dessuten -ingen norsk dame klarer å banke "dritten ut av meg" med noen "roundkicks" da jeg er meget lynrask, sterk og veltrent i kampsport. Og holdningene mine toil norske damer er et resultat av mine erfaringer med norske damer. Ikke omvendt, slik du i din ulogiskhet påstår. Jeg har sjans på mange såkalt norske damer. Men jeg vil ikke ha dem! Jeg er ikke interessert i norske damer som prater politisk korrekt piss og og er psykisk veike = sutrer og klager over alt Jeg blir ikke avvist av norske damer. Jeg avviser norske damer... Og til slutt: DU argumenterte som Ola Dunk, også kalt idiot!!! Synes ikke akkurat at du har fått med deg filosofidelen som er temmelig lik for de fleste kampsporter.. så jeg tror ikke at en dame som har kunnskap omn dette vil finne deg imponerende attraktiv. Synes også at det var litt vel mye uthenging av menn fra bygdene som mislykkede. Jeg vil ikke kalle en bonde som har drevet en bedrift i 20 år for mislykket - det skal nemlig både kunnskap og arbeidsmoral til. Problemet er kanskje at mange damer synes at det er tungvint med en mann som har så mye ansvar både natt og dag, bor langt ut på landet og i tillegg ikke er flyttbar. Endret 2. august 2009 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. august 2009 #77 Del Skrevet 2. august 2009 Norske kvinner finner utenlandske menn, men forskjellen er at norske menn finner taper-bruder, mens norske kvinner finner winner-men. For eksempel giftet Petronella Barker seg i Italia nylig (der hvor "Den Engelske pasienten" ble innspilt) med en halvt italiensk mann som er en finanstopp i Norge. Grynet Molvig fant seg en svensk greve som hun fikk barn med og bodde med i mange år, osv. Ja, disse er jo representative! De fleste norske kvinner som ender opp med utenlandske menn er taperkjerringer, kanskje til og med alenemødre, som ender opp med en tyrker eller det som verre er (en neger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. august 2009 #78 Del Skrevet 2. august 2009 Det er ikke fornuftige menn som henter seg koner i fattige land, det er de mislykkede puddingene. Jeg ønsker enhver oppegående dame bedre enn en mislykket pudding. Jeg har universitetsutdannelse, er ung og veltrent. Jeg anser det som meget lite sannsynlig at jeg vil finne en norsk dame som oppfyller mine krav, følgelig blir det nok tur til øst-Europa om noen år. Du tar mao. feil (som vanlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #79 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har universitetsutdannelse, er ung og veltrent. Jeg anser det som meget lite sannsynlig at jeg vil finne en norsk dame som oppfyller mine krav, følgelig blir det nok tur til øst-Europa om noen år. Du tar mao. feil (som vanlig). Oioioi... Synd at man ikke lever opp til standaren din, det ett ett stort tap for alle norske kvinner, mannen som pumper jern og klår på rumpene til tenåringsjenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fugl Fønix Skrevet 2. august 2009 #80 Del Skrevet 2. august 2009 Bare for å si det med en gang, så har jeg ikke lest alle sidene i tråden. Dette kan derfor ha blitt sagt før.' Det er vel ikke nødvendigvis ett tegn på at kvinnene ikke vil ha disse mennene. Kvinner flytter oftere vekk fra bygde-Norge enn det menn gjør, og flytter dessverre sjeldnere tilbake dit og. Det resulterer i at det tidvis er flere menn enn kvinner på slike steder. Det er ikke så rart da at man finner seg kone i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå