Gå til innhold

Mislykkede norske menn som ingen vil ha

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hehe_*
Hæ, hæ! Så jævlig bra skrevet.

Det beste er at vi menn i Oslo feier over alt som er av kåte bygdejenter som kommer til hovedstaden for å "finne lykken".

Og utrolig mange Oslo-menn er opprinnelig fra innflytterforeldre, dvs. fra bygdenorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan si med sikkerhet at vi menn er mer villige til å lære nye ting enn kvinner. Dog om "viktige" ting. Jeg og flere av kompissene liker foreksempel å se en dokumentar i blant, enten om universet eller naturen, følger med på samfunnsdebatter, googler ting, titter i leksikon i ny og ned osv. Dette fordi jeg er interessert i å lære nye ting. Derimot har ingen av venninnene mine noen gang fulgt med en debatt, giddet å sett en dokumentar eller noe lignende. Likevel sier de også sånn at de ønsker en partner som er villig til å lære nye ting hele tiden, men hva er det som er så viktig for kvinner å lære egentlig? Om kjærlighet og følelser? Sminke? Kunst? ikke vet jeg, men jeg tror generelt at menn er mer opptatt av å lære enn kvinner, egentlig. Hva slags kunnskap kvinner tar til seg aner jeg ikke.

Vel du Mr., du skal nok få lært etterhvert at selv om en person har høyere utdanning betyr ikke det at HUN ikke ser Hotel Cæsar og leser Se og Hør, samt HAN ser fotball en sjelden gang. Det blir bare kjedelige mennesker om to i et parforhold sitter med brillene ned i et leksikon hele dagen lang.

Kunst er for oppegående mennesker. Og: du bør lære deg at kvinner skal like klær og make up - selv om de har utdanning. Kvinner er ikke menn og det bør du verdsette. En kjæreste eller flørt er ikke det samme som en kamerat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette grunnlaget ligger faen ikke verken på Blindern, Universitetet eller BI, for uten tilførsel av sunne norske matvarer fra landsbygda hadde både du og dine oppblåste superutdannede medsøstre lidd en langvarig smertefull død pga all kebaben og burgerne dere som eneste alternativ måtte trøkt i dere.

Så melken, løken og biffen kommer fra bondegården, men burgeren, den bare dukker opp i byen sammen med legen, forskningsmiljøene, laptoppen og kebaben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sprella
Og: du bør lære deg at kvinner skal like klær og make up - selv om de har utdanning. Kvinner er ikke menn og det bør du verdsette. En kjæreste eller flørt er ikke det samme som en kamerat.

Kvinner skal da for pokker ingen ting. En kvinne blir ingen mann selv om hun ikke bruker sminke, og det bør du innse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_max_*

Norske damer gifter seg da i hopetall med menn fra afrika og midt-østen, og sikrer dem opphold i Norge.

Er det "bedre" enn at en norsk mann gifter seg med en dame fra Russland ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest katapulten
Norske damer gifter seg da i hopetall med menn fra afrika og midt-østen, og sikrer dem opphold i Norge.

Er det "bedre" enn at en norsk mann gifter seg med en dame fra Russland ?

Nei, det er det ikke. Forskjellen er at de norske mennene her inne som vil ha ei dame fra øst-europa eller asia vil ha dem fordi de norske damene er så forjævlige og ubrukelige. Mens de norske damene som gifter seg med afrikanske menn eller menn fra midt-østen gifter seg med dem fordi de er forelsket, ikke fordi det er noe galt med norske menn.

Jeg er gift med en dansk mann som jeg traff i "syden" for 17 år siden, jeg giftet meg fordi jeg var glad i han, ikke fordi det er noe galt med norske menn selv om jeg har opplevd å bli dumpet av forskjellige årsaker av norske menn. Jeg har ikke lagt dem for forakt av den grunn, det er sånn som skjer. Man blir sjelden sammen for resten av livet med den første man dater, noen er heldige og gjør det mens andre er innom flere før man finner mr. right.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 33
Nei, det er det ikke. Forskjellen er at de norske mennene her inne som vil ha ei dame fra øst-europa eller asia vil ha dem fordi de norske damene er så forjævlige og ubrukelige. Mens de norske damene som gifter seg med afrikanske menn eller menn fra midt-østen gifter seg med dem fordi de er forelsket, ikke fordi det er noe galt med norske menn.

Jeg er gift med en dansk mann som jeg traff i "syden" for 17 år siden, jeg giftet meg fordi jeg var glad i han, ikke fordi det er noe galt med norske menn selv om jeg har opplevd å bli dumpet av forskjellige årsaker av norske menn. Jeg har ikke lagt dem for forakt av den grunn, det er sånn som skjer. Man blir sjelden sammen for resten av livet med den første man dater, noen er heldige og gjør det mens andre er innom flere før man finner mr. right.

Da må jeg faktisk be deg lese mine innlegg litt bedre!

Jeg er mann og har dame fra Asia, men har aldri sagt et eneste ord om at damene i Norge er ubrukelige. Selv om man kan begynne å lure på noen av innleggene her inne, men skal ikke dra alle over en kam da jeg har mange norske venninner som er fantastiske mennesker.

Har heller ikke dame fra Asia fordi jeg vil ha en "føyelig" dame som mange her inne tror, er det noe dama ikke er så er det føyelig.

Er ikke interressert i å ha en nikkedukke.....

Jeg har dame fra Asia fordi jeg er glad i dama, ingen annen grunn enn det.

At hun er fra Asia er helt tilfeldig, kunne like gjerne være Norsk, Danske, Amerikansk, Kinesisk.

Jeg driter en lang en i hvor folk kommer fra så lenge det er personer med varme og vil folk rundt seg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Så melken, løken og biffen kommer fra bondegården, men burgeren, den bare dukker opp i byen sammen med legen, forskningsmiljøene, laptoppen og kebaben

OK, så forsvinner burgeren også (guuud så tankeløst av meg, gid assa...), altså enda mindre utvalg...

Og det var alt du hadde til forsvar?

Godt at du ellers er enig da :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så forsvinner burgeren også (guuud så tankeløst av meg, gid assa...), altså enda mindre utvalg...

Og det var alt du hadde til forsvar?

Godt at du ellers er enig da :enig:

For å være ærlig husker jeg ikke hva du skrev en gang. Annet enn at sunn mat kommer fra bonden og alle forferdelige damer må spise hamburger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
For å være ærlig husker jeg ikke hva du skrev en gang. Annet enn at sunn mat kommer fra bonden og alle forferdelige damer må spise hamburger.

Du husker ikke hva jeg skrev nei? Og gadd ikke å bla èn side tilbake for å lete det opp??

Tenker du husker svært godt hva jeg skrev, men i mangel av argumenter ble det plutselig så vanskelig å huske. Også et typisk norsk kvinneanliggende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husker ikke hva jeg skrev nei? Og gadd ikke å bla èn side tilbake for å lete det opp??

Tenker du husker svært godt hva jeg skrev, men i mangel av argumenter ble det plutselig så vanskelig å huske. Også et typisk norsk kvinneanliggende...

Jeg gadd ikke bla èn side tilbake, dette var fordi at selv om jeg ikke husker akkurat hva du skrev husker jeg at det var ganske intetsigende. Selv om innlegget var dårlig klarte jeg ikke unngå å kommentere den manglende forståelsen i hvor burgere og kebaber kommer fra.

Jeg er nok også en norsk kvinne? :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Jeg gadd ikke bla èn side tilbake, dette var fordi at selv om jeg ikke husker akkurat hva du skrev husker jeg at det var ganske intetsigende. Selv om innlegget var dårlig klarte jeg ikke unngå å kommentere den manglende forståelsen i hvor burgere og kebaber kommer fra.

Jeg er nok også en norsk kvinne? :erter:

OK, enda et typisk intetsigende, unnvikende svar fra en gjest hvis mangler argumenter.

Si meg, er du samme gjest som skrev det innlegget jeg først kommenterte?

Hvis nei: veldig forventet svar, da du sannsynligvis er feig nok til å figurere som en hel haug av brukere her på forumet.

Om du derimot skulle innrømme å være vedkommende kjerringførkje kan du jo i det minste utdype/begrunne dine vannvittig feilaktige påstander om bygdenorges menn.

Ellers kan du dra et visst sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(...)

Om du derimot skulle innrømme å være vedkommende kjerringførkje kan du jo i det minste utdype/begrunne dine vannvittig feilaktige påstander om bygdenorges menn.

Jeg er ikke opprinelig poster, jeg bare tilbakeviste dine vannvittige feilaktige påstander om burgeren og kebaben. Og om byen i samme slengen, selv om bygdenorge er bra og nyttig er ikke byen dårlig og unyttig.

Om man forsvarer bygdennorges menn kommer man lenger dersom man ikke prater møkk om alle kjerringførkjer som bosetter seg i byen.:scorpis:

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo være rimelig skrall i skallen for å gifte seg med en afrikaner eller araber. Hvis vi tolker ditt innlegg i lys av dette ubestridelige faktum, kan vi trekke følgende konklusjon:

Norske menn gifter seg med damer fra Russland fordi det er noe galt med norske kvinner.

Enkelte norske kvinner gifter seg med menn fra Afrika fordi det er noe galt med disse norske kvinnene.

Dansker er imidlertid et artig folkeferd; jeg liker dansker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et mannebein
OK, enda et typisk intetsigende, unnvikende svar fra en gjest hvis mangler argumenter.

Si meg, er du samme gjest som skrev det innlegget jeg først kommenterte?

Hvis nei: veldig forventet svar, da du sannsynligvis er feig nok til å figurere som en hel haug av brukere her på forumet.

Veldig imponert over nivået på din argumentasjon....... du hadde imponert meg mer hvis du hadde klart å unngå personkarakteristikker hver gang noen kommer med noe som ikke passer inn i ditt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest katapulten
Man må jo være rimelig skrall i skallen for å gifte seg med en afrikaner eller araber. Hvis vi tolker ditt innlegg i lys av dette ubestridelige faktum, kan vi trekke følgende konklusjon:

Norske menn gifter seg med damer fra Russland fordi det er noe galt med norske kvinner.

Enkelte norske kvinner gifter seg med menn fra Afrika fordi det er noe galt med disse norske kvinnene.

Dansker er imidlertid et artig folkeferd; jeg liker dansker. :)

Så jeg er ok i hodet når jeg velger meg en danske, men ikke hvis jeg hadde valgt meg en mørkhudet mann - det er noe logikk her jeg misser for jeg er jo den samme personen uansett hvem jeg velger?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg er ok i hodet når jeg velger meg en danske, men ikke hvis jeg hadde valgt meg en mørkhudet mann - det er noe logikk her jeg misser for jeg er jo den samme personen uansett hvem jeg velger?!

Hvis du er troendes til å bli sammen med en araber eller afrikaner er du skrall i skallen, uavhengig av hvorvidt du rent faktisk blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Veldig imponert over nivået på din argumentasjon....... du hadde imponert meg mer hvis du hadde klart å unngå personkarakteristikker hver gang noen kommer med noe som ikke passer inn i ditt syn.

Oh well oh well... Da får du virkelig ta med "nivået" på det innlegget som trigget denne konversasjonen mellom meg og denne gjesten (som jeg naturligvis legger omtrent like mye seriøsitet i som å sitte på dass).

Legges det opp til lavnivå får man lavnivå tilbake, sånn er det bare...

Du kan jo gjerne selv kommentere hva DU synes om dette:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=&...t&p=7152536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...