Gjest No wonder women Skrevet 2. august 2009 #101 Del Skrevet 2. august 2009 Nå er det ikke jeg som tråkker på dere, men siden vi alle er her blant annet for å kanskje lære litt ekstra: hva har dere så å stille opp med... ? Skjønner ikke helt hvor du vil, men vi alle vet jo at menn som oppholder seg på et kvinneforum i utgangspunktet er en liten loooser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 2. august 2009 #102 Del Skrevet 2. august 2009 Tror at noen menn blir for myke/pingletet/pusletet for norske kvinner, derav finner noen norske kvinner seg utlandske menn og noen går virkelig på snørra. Slik sett virker det jo som om norske kvinner innerst ikke ønsker likestilling, men egentlig higer etter en sterk og autoritær mann som kan ta styringen i familien og forsørge henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No wonder women Skrevet 2. august 2009 #103 Del Skrevet 2. august 2009 Slik sett virker det jo som om norske kvinner innerst ikke ønsker likestilling, men egentlig higer etter en sterk og autoritær mann som kan ta styringen i familien og forsørge henne... Men snakker vi om denne misforståelsen ENDA. Likestilling handler om like rettigheter, og ikke om at vi skal bli like biologisk eller fysiologisk. At norske kvinner ikke ønsker seg pinglete menn betyr ikke at man ønsker en autoritær mann. Vi ønsker en likemann, en likeverdig person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 2. august 2009 #104 Del Skrevet 2. august 2009 Men snakker vi om denne misforståelsen ENDA. Likestilling handler om like rettigheter, og ikke om at vi skal bli like biologisk eller fysiologisk. At norske kvinner ikke ønsker seg pinglete menn betyr ikke at man ønsker en autoritær mann. Vi ønsker en likemann, en likeverdig person. Dette virker jo egentlig litt selvmotsigende. Når dere sider dere ønsker likestilling, samtidig som menn som ikke dominerer kvinnen og tjener mer enn henne er pinglete også videre. En interessant konsekvens av dette er jo at kvinner velger menn med sosial intelligens og pågangsmot fremfor menn med matematisk intelligens, de er jo så "Nerdete". Om det fortsetter går det nok dårlig med forskningen og utviklingen og dermed alt det andre her om noen tiår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 2. august 2009 #105 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg skjønner godt at disse mennene ønsker å være lykkelige. Hvis en "postordrebrud" kan gjøre dem lykkelige, så er det vel ikke vår sak å fordømme dem? Mange av disse kvinnene kommer fra dårlige kår, og forhåpentligvis kan de også bli lykkelige av å bo i velferdslandet Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No wonder women Skrevet 2. august 2009 #106 Del Skrevet 2. august 2009 Dette virker jo egentlig litt selvmotsigende. Når dere sider dere ønsker likestilling, samtidig som menn som ikke dominerer kvinnen og tjener mer enn henne er pinglete også videre. Jeg skjønner godt at du er forvirret når du ser på det så svart-hvit. Det finnes da menn som tjener godt, har et godt selvbilde og ikke er dominerende.... En interessant konsekvens av dette er jo at kvinner velger menn med sosial intelligens og pågangsmot fremfor menn med matematisk intelligens, de er jo så "Nerdete". Om det fortsetter går det nok dårlig med forskningen og utviklingen og dermed alt det andre her om noen tiår. Merkelig syn du har på livet. Det drives da med forskning på alle plan og i alle fagmiljøer i samfunnet, ikke bare innen matematikken og nerdefag. Dessuten liker jeg ikke den generaliseringen din. Min mann er en såkalt matematiker, men langtifra noe nerd. Du må se mer på grånyanserne i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No wonder women Skrevet 2. august 2009 #107 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg skjønner godt at disse mennene ønsker å være lykkelige. Hvis en "postordrebrud" kan gjøre dem lykkelige, så er det vel ikke vår sak å fordømme dem? Mange av disse kvinnene kommer fra dårlige kår, og forhåpentligvis kan de også bli lykkelige av å bo i velferdslandet Norge. Jeg er enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 2. august 2009 #108 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg skjønner godt at du er forvirret når du ser på det så svart-hvit. Det finnes da menn som tjener godt, har et godt selvbilde og ikke er dominerende.... Siden kvinner kun er ute etter en mann som tjener bedre, så er det jo mye bedre at kvinner tjener mindre enn menn, så blir det mye enklere for kvinner å finne seg en mann... Mange forskere er jo litt nerdete uten at det gjelder alle. Når det er mye enklere for en småkriminell dopselger med 90 i IQ å få barn enn en nerdete realist med 140 i IQ så får man raskt en genetisk degenerering. Det er jo forskere med matematisk intelligens som driver samfunnet fremover ved å utvikle ny teknologi, mens de med god sosial intelligens egentlig bare lager mase fjas med sine jurist og konsulentstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #109 Del Skrevet 2. august 2009 Vil ikke ha en fra bygda uansett hva slags inntekt / yrke / utseende / interesser han har. Jeg vil ikke bo på bygda. Har hatt et lengre arbeidsopphold i en gjennomsnittlig norsk bygd, det var ikke en hyggelig opplevelse. Folk satt og baksnakket hverandre på den lokale kaféen, selv om den som ble omtalt satt på bordet ved siden av. Sladderet går fortere enn lyset, alle legger seg opp i alt, føler de har krav på å vite alt osv. Noen synes Days of our Lives er komplisert og frustrerende? Det er bygdelivet og. Nei takk. Men om han er like lite lysten på å bo på bygda som meg, og kommer hit til byen, daaa er det håp. Om han takler å se utlendinger rundt hvert hushjørne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No wonder women Skrevet 2. august 2009 #110 Del Skrevet 2. august 2009 Siden kvinner kun er ute etter en mann som tjener bedre, så er det jo mye bedre at kvinner tjener mindre enn menn, så blir det mye enklere for kvinner å finne seg en mann... Her tar du feil igjen. Og for en generalisering!! Hvordtn vet du at kvinner KUn er ute etter menn som tjener bedre enn seg? I mitt tilfelle tjener jeg bedre enn min mann, ikke så mye, men alikevel bedre. Mange forskere er jo litt nerdete uten at det gjelder alle. Når det er mye enklere for en småkriminell dopselger med 90 i IQ å få barn enn en nerdete ralist med 140 i IQ så får man raskt en genetisk degenerering. . Nå generaliserer du igjen. Jeg tror faktisk miljøet er mer avgjørende for om man får en kriminell løpebane enn IQ. Mange kan ha en god IQ men ikke få de gode betingelsene for å kunne utvikle seg. En IQ opp mot 140 tilsier jo ikke at man er nerdetet, men begynner vi å snakke om 160 i IQ så er vi jo over i aspergersyndromet og da forstår vi jo litt mer hvorfor ikke karene får seg dame. Dessuten henger jo asperger og matematiske fag sammen, og det betyr jo ikke at verden går fremover av den grunn... (jfr. forskningen) Det er jo forskere med matematisk intelligens som driver samfunnet fremover ved å utvikle ny teknologi, mens de med god sosial intelligens egentlig bare lager mase fjas med sine jurist og konsulentstillinger. Hva tenker du spesifikt på? Forskningen innenfor IT eller matematikk? Matematikk isolert? Eller Ingeniørfag? Hva mener du med å "drive samfunnet" fremover"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2009 #111 Del Skrevet 2. august 2009 Skjønner ikke helt hvor du vil, men vi alle vet jo at menn som oppholder seg på et kvinneforum i utgangspunktet er en liten loooser.. Phø, tøv og tull. Det er godt at ingen av de tar deg alvorlig på dette Jeg kjenner en mann her og han er slett ingen looser (hva i pokker det nå er da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastafan Skrevet 2. august 2009 #112 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Phø, tøv og tull. Det er godt at ingen av de tar deg alvorlig på dette Jeg kjenner en mann her og han er slett ingen looser (hva i pokker det nå er da) Er det mej du mener snuppe Mvh Rastafan Endret 2. august 2009 av Rastafan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 2. august 2009 #113 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastafan Skrevet 2. august 2009 #114 Del Skrevet 2. august 2009 Bygda er dumt til å dø, menn på bygda må pakke eselet, komme sej til byen og finne en sterk norsk kvinne som kan ta vare på hus og mann. Ikke finne svak utenlandsk kvinne som ikke engang kan leses bruksanvisning til den nue oppvaskmaskinen. Hva for noen skal holde liv i bygda når mennene er borte? Asiatiske kvinne og blanda barn, de selger hus og låve og reiser hjem. Bygda dør. Mvh Rastafan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastafan Skrevet 2. august 2009 #115 Del Skrevet 2. august 2009 Men alle vet jo at du er unntaket, Rastafan Ah, min kvinne. :rødme: Hvor bor du i landet? Mvh Rastafan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 2. august 2009 #116 Del Skrevet 2. august 2009 , spør du meg! Ingen spør deg da vettu. Den største taperen av dem alle er jo deg. Knegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. august 2009 #117 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har ALDRI kløpet en eneste dame i rompa på et utested, eller andre steder. Jeg forstår meg ikke på menn som gjør slikt. Jeg tok med kreket på et horribelt sted på Aker Brygge som het Bryggeporten (er forhåpentligvis nedlagt nå), og der var det stappfullt av bole- og solariumsofre i 30-årene. På en liten tur til toalettene ble hun kløpet i rompa 6-7 ganger på veien fram og tilbake, sa hun selv. Jeg syntes det var noe av det kvalmeste jeg hadde hørt og dro henne med ut igjen derfra snarest, selv om jeg nettopp hadde betalt 100 for hver i døren, og minst 20 for hver i garderobe osv. In my defense ...... Episoden det siktes til var en instinktiv refleksreaksjon. Hun var aldeles bedårende, stod i en åletrang treningshabitt og bøyde seg frem med strake bein rett foran meg på gymmet. Hånda spratt ut helt av seg selv (jeg lover! ) og forsynte seg med et lite klyp. Hun smilte, så jeg tror hun ba bevisst om litt oppmerksomhet. Når det gjelder boling så er det ikke rart at selv kreket blir kløpet i rumpa av en boler. Dersom du 10-dobler testosteronnivået i kroppen blir det fort vanskelig å styre seg. Kreket skal være glad til hun ikke ble bitt i puppen, skal jeg si deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #118 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg skjønner godt at disse mennene ønsker å være lykkelige. Hvis en "postordrebrud" kan gjøre dem lykkelige, så er det vel ikke vår sak å fordømme dem? Mange av disse kvinnene kommer fra dårlige kår, og forhåpentligvis kan de også bli lykkelige av å bo i velferdslandet Norge. Synes du virkelig at det er akseptabelt at kvinner importeres for å gjøre mislykkede norske menn lykkelige? Hva med disse kvinnenes lykke? Selvfølgelig finnes det tilfeller av likestilte og lykkelige parforhold mellom norske menn og kvinner fra klassiske "koneimportland". Svært mange av postordrebrudene ender imidlertid som hushjelp og sexpartner for en norsk mann de ikke har noe kjærlighetsforholod til. Disse kvinnene lider i det norske samfunnet i dag, og det er på tide at mennene som lever i slike forhold, dømmes som horekunder, evt voldtektsmenn, da det er dette de i virkeligheten er. Kvinnene blir ufrivillig selgere av sex med kost og losji som eneste betaling. Som regel blir sex noe de nå gjennomføre uten at de selv ønsker dette, og i disse tilfellene blir det korrekt å kalle det voldtekt. Her har politiet en stor og venskelig oppgave å ta fatt på, en oppgave som vanskelig får prioritet i dagens mannsdominerte samfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 2. august 2009 #119 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastafan Skrevet 2. august 2009 #120 Del Skrevet 2. august 2009 Hyggelig det, søten, men ro nå ned testosteronet littegrann. Man-on-man action er ikke heeeelt min greie og jeg har ikke umiddelbare planer om et kjønnsskifte heller. Om så derimot var tilfellet hadde jo landsbygda i Norge ligget for mine føtter Det var ikke gøy. Du må gjore noe med ditt utseende, du høres ut som kvinne. Lommerusk, hva annet en kvinner kan skrive slik? Det er stygt med menn som ikke vet å vise hva de er sterke og menn for. Kanskje du må ut på bygda å kapre deg en kvinne, der er mange kvinner. Mvh Rastafan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå