Gjest utlogget Skrevet 2. august 2009 #81 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg synes verken jeg er en postordrebrud eller en "loser". Jeg traff en snill mann for 10 år siden, og jeg ble hans kjæreste. Etter et år som samboere spurte han meg om jeg vil flytte til Norge sammen med ham, og jeg sa ja. Han hadde aldri vært gift, bodde i Oslo og hadde en bra jobb. Nå har vi jobb begge to, er fortsatt lykkelige sammen. Han er overhodet ikke fattig, det er ikke jeg heller. Jeg er ingen taper. Hadde en kjempefin jobb i landet mitt, men valgte kjærligheten. sånne generaliseringer irriterer meg ikke, men jeg skjønner ikke hvorfor single norske damer blir så hissig når de ser et lykkelig par hvor dama er fra et annet land. Vent, jeg skjønner faktisk veldig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2009 #82 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) For meg er det forskjell på de som drar til et annet land og forelsker seg og på de som tar et valg om å "hente" seg ei kone fra et sted. Endret 2. august 2009 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #83 Del Skrevet 2. august 2009 Bare for å si det med en gang, så har jeg ikke lest alle sidene i tråden. Dette kan derfor ha blitt sagt før.' Det er vel ikke nødvendigvis ett tegn på at kvinnene ikke vil ha disse mennene. Kvinner flytter oftere vekk fra bygde-Norge enn det menn gjør, og flytter dessverre sjeldnere tilbake dit og. Det resulterer i at det tidvis er flere menn enn kvinner på slike steder. Det er ikke så rart da at man finner seg kone i utlandet. Jo, det er faktisk veldig rart. Det er rart at disse bygdefjompene ikke skjønner at skal de øke sjansene sine på kjønnsmarkedet så må også DE flytte på seg. Men istedet sitter de og trøkker ute på landsbygda og forventer det ene og det andre. "Skal ha, skal ha, skal ha, men skal ikke gjøre noe særlig for å få det". Kvinner flytter på seg for å skaffe seg utdanning. Hva skal til for at menn begynner å flytte på seg? Frister det ikke med økte sjansen for utdanning? Frister det ikke med større utvalg av det motsatste kjønn? Tydeligvis ikke. Her skal det sittes og ruges i sokkelleiligheten til mor og far, for deretter å overta "familiebedriften" som består av en skokk høner og to haner som sammen produserer fem dusin egg man nitidig reiser rundt med i bygda og selger til 5 kr stk. Eventuelt man slår seg opp som kar på den lokale bensinstasjonen etter en heidundrandes karriere på Maskin og Mekaniska fag fra videregående. Så prøver man seg på den ene av de to jentene i tyveårene som fortsatt er bosatt i bygda fordi de ble gravide som 17-åringer og dermed stuck forever. Forsøket mislykkes og man skjønner ikke hva som er galt. Man har jo utviklet seg til en godslig bamse med ferdigheter og interessefelt som begrenser seg til å utfoldes innenfor garasjens fire vegger. Drømmemannen, eh? En vakker dag kommer bestekompisen Trond med et magasin med bilde av retusjerte postordre-bruder ikledd leopard-tanga, og tankene begynner å surre. Alt kan skaffes. Skrutrekkere og muttere får man kjøpt på postordre. Reserve-mammaer og sexslaver får man også på postordre. Slik lever bygdefjompen sine dager. Good riddance. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 2. august 2009 #84 Del Skrevet 2. august 2009 Jo, det er faktisk veldig rart. Det er rart at disse bygdefjompene ikke skjønner at skal de øke sjansene sine på kjønnsmarkedet så må også DE flytte på seg. Men istedet sitter de og trøkker ute på landsbygda og forventer det ene og det andre. "Skal ha, skal ha, skal ha, men skal ikke gjøre noe særlig for å få det". Kvinner flytter på seg for å skaffe seg utdanning. Hva skal til for at menn begynner å flytte på seg? Frister det ikke med økte sjansen for utdanning? Frister det ikke med større utvalg av det motsatste kjønn? Tydeligvis ikke. Her skal det sittes og ruges i sokkelleiligheten til mor og far, for deretter å overta "familiebedriften" som består av en skokk høner og to haner som sammen produserer fem dusin egg man nitidig reiser rundt med i bygda og selger til 5 kr stk. Eventuelt man slår seg opp som kar på den lokale bensinstasjonen etter en heidundrandes karriere på Maskin og Mekaniska fag fra videregående. Så prøver man seg på den ene av de to jentene i tyveårene som fortsatt er bosatt i bygda fordi de ble gravide som 17-åringer og dermed stuck forever. Forsøket mislykkes og man skjønner ikke hva som er galt. Man har jo utviklet seg til en godslig bamse med ferdigheter og interessefelt som begrenser seg til å utfoldes innenfor garasjens fire vegger. Drømmemannen, eh? En vakker dag kommer bestekompisen Trond med et magasin med bilde av retusjerte postordre-bruder ikledd leopard-tanga, og tankene begynner å surre. Alt kan skaffes. Skrutrekkere og muttere får man kjøpt på postordre. Reserve-mammaer og sexslaver får man også på postordre. Slik lever bygdefjompen sine dager. Good riddance. Vil vel heller si at dette er en typisk årsak til at det går til helvete med Norge. Når folk har blitt så bortskjemte at det vanlige ikke er bra nok lenger, så blir samfunnet over tid dekadent og i forfall. Det er jo mye derfor folk selger hasj heller enn å jobbe i kassa på REMA: De som ikke har flotte jobber er jo bare skit allikevel, så får man ikke en slik jobb er det i bunn og grunn bare å gi faen. Det er også en årsak til at fødselstallene er alt for lave, fordi folk gifter seg for sjelden og for sent fordi ingenting som er realistisk er bra nok.... Det at alle samles i byene er heller ikke bra. De sosiale problemene er stort sett betydelig større i byene enn på mindre steder. Et annet moment er jo at bonden på landet i motsetning til den kule jyplingen i dress sannsynligvis produserer noe som strengt tatt er et reelt behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fugl Fønix Skrevet 2. august 2009 #85 Del Skrevet 2. august 2009 Har vel egentlig ikke opplevd de bygdekarene som du beskriver her, men er det egentlig så galt om de finnes? Hvorfor skal alle presses til å flytte til byene i stedet for å bo på bygda? S¨å vidt som jeg ser det, så handler det ikke om selxslaver, men om å finne seg noen som vil dele deres måte å leve på. Altså ett litt roligere liv. Og om de finner den personen i Norge eller i utlandet er vel ikke så innmari viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #86 Del Skrevet 2. august 2009 Jo, det er faktisk veldig rart. Det er rart at disse bygdefjompene ikke skjønner at skal de øke sjansene sine på kjønnsmarkedet så må også DE flytte på seg. Men istedet sitter de og trøkker ute på landsbygda og forventer det ene og det andre. "Skal ha, skal ha, skal ha, men skal ikke gjøre noe særlig for å få det". Kvinner flytter på seg for å skaffe seg utdanning. Hva skal til for at menn begynner å flytte på seg? Frister det ikke med økte sjansen for utdanning? Frister det ikke med større utvalg av det motsatste kjønn? Tydeligvis ikke. Her skal det sittes og ruges i sokkelleiligheten til mor og far, for deretter å overta "familiebedriften" som består av en skokk høner og to haner som sammen produserer fem dusin egg man nitidig reiser rundt med i bygda og selger til 5 kr stk. Eventuelt man slår seg opp som kar på den lokale bensinstasjonen etter en heidundrandes karriere på Maskin og Mekaniska fag fra videregående. Så prøver man seg på den ene av de to jentene i tyveårene som fortsatt er bosatt i bygda fordi de ble gravide som 17-åringer og dermed stuck forever. Forsøket mislykkes og man skjønner ikke hva som er galt. Man har jo utviklet seg til en godslig bamse med ferdigheter og interessefelt som begrenser seg til å utfoldes innenfor garasjens fire vegger. Drømmemannen, eh? En vakker dag kommer bestekompisen Trond med et magasin med bilde av retusjerte postordre-bruder ikledd leopard-tanga, og tankene begynner å surre. Alt kan skaffes. Skrutrekkere og muttere får man kjøpt på postordre. Reserve-mammaer og sexslaver får man også på postordre. Slik lever bygdefjompen sine dager. Good riddance. Du har ikke vurdert å bli forfatter? Du skriver bra, men dog provoserende vil jeg anta for mange menn der ute.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baldrick Skrevet 2. august 2009 #87 Del Skrevet 2. august 2009 Jo, det er faktisk veldig rart. Det er rart at disse bygdefjompene ikke skjønner at skal de øke sjansene sine på kjønnsmarkedet så må også DE flytte på seg. <klipp> Grøss... Vik fra meg, pillråtne menneske! Hilsen bygutt med masterutdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #88 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg synes verken jeg er en postordrebrud eller en "loser". Jeg traff en snill mann for 10 år siden, og jeg ble hans kjæreste. Etter et år som samboere spurte han meg om jeg vil flytte til Norge sammen med ham, og jeg sa ja. Han hadde aldri vært gift, bodde i Oslo og hadde en bra jobb. Nå har vi jobb begge to, er fortsatt lykkelige sammen. Han er overhodet ikke fattig, det er ikke jeg heller. Jeg er ingen taper. Hadde en kjempefin jobb i landet mitt, men valgte kjærligheten. sånne generaliseringer irriterer meg ikke, men jeg skjønner ikke hvorfor single norske damer blir så hissig når de ser et lykkelig par hvor dama er fra et annet land. Vent, jeg skjønner faktisk veldig godt... Nei, det er du ikke heller. Når folk sier postordrebrud mener de damer fra fattige land som gifter seg med menn de ikke kjenner for å komme seg vekk fra fattigdommen. Ikke selvstendige kvinner som gifter seg av kjærlighet med en de har vært samboer med i over et år. Rart at du ikke skjønner forskjellen. Men for å være ærlig høres det ut som at du er en av mennene i forumet her som har skrevet et fiktivt innlegg for å forsterke sine poeng. De skjønner ikke forskjellen de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. august 2009 #89 Del Skrevet 2. august 2009 Ja, disse er jo representative! De fleste norske kvinner som ender opp med utenlandske menn er taperkjerringer, kanskje til og med alenemødre, som ender opp med en tyrker eller det som verre er (en neger). Nesten 99% av norske damer som gifter seg med asylsøkermenn er jo de tjukke damene. Det kan vel ingen nekte for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. august 2009 #90 Del Skrevet 2. august 2009 Oioioi... Synd at man ikke lever opp til standaren din, det ett ett stort tap for alle norske kvinner, mannen som pumper jern og klår på rumpene til tenåringsjenter. Ja, en mann som både er viril og pumper jern bør være midt i blinken for både noen og enhver. Dessuten var hun rådeilig, og hun strålte som en sol da hun ble tafset på, så det satte hun tydeligvis stor pris på. Menn tar ikke på rumpa til stygge jenter, så litt grafsing er bare et kompliment, slik bør man forholde seg til denslags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. august 2009 #91 Del Skrevet 2. august 2009 Jo, det er faktisk veldig rart. Det er rart at disse bygdefjompene ikke skjønner at skal de øke sjansene sine på kjønnsmarkedet så må også DE flytte på seg. Nei, de må jo ikke det. De kan finne en kone fra utlandet i stedet! Dessuten skjønner jeg godt at mange har lyst til å bo på landet. Selv er jeg totalt uinteressert i både diskoteker og uteliv, kafeer frister ikke (jeg drikker kaffen svart) og gode treningsmuligheter har man over hele landet. Den eneste grunnen til at jeg bor rett utenfor Oslo er at det er her jeg har vennre og familie. Kunne gjerne bosatt meg i f.eks. Valdres, Brummundal osv. Kjempetrivelige steder! Kvinner flytter på seg for å skaffe seg utdanning. Hva skal til for at menn begynner å flytte på seg? Frister det ikke med økte sjansen for utdanning? Frister det ikke med større utvalg av det motsatste kjønn? Tydeligvis ikke. Her skal det sittes og ruges i sokkelleiligheten til mor og far, for deretter å overta "familiebedriften" som består av en skokk høner og to haner som sammen produserer fem dusin egg man nitidig reiser rundt med i bygda og selger til 5 kr stk. Eventuelt man slår seg opp som kar på den lokale bensinstasjonen etter en heidundrandes karriere på Maskin og Mekaniska fag fra videregående. Så prøver man seg på den ene av de to jentene i tyveårene som fortsatt er bosatt i bygda fordi de ble gravide som 17-åringer og dermed stuck forever. Forsøket mislykkes og man skjønner ikke hva som er galt. Man har jo utviklet seg til en godslig bamse med ferdigheter og interessefelt som begrenser seg til å utfoldes innenfor garasjens fire vegger. Drømmemannen, eh? En vakker dag kommer bestekompisen Trond med et magasin med bilde av retusjerte postordre-bruder ikledd leopard-tanga, og tankene begynner å surre. Alt kan skaffes. Skrutrekkere og muttere får man kjøpt på postordre. Reserve-mammaer og sexslaver får man også på postordre. Slik lever bygdefjompen sine dager. Jeg ser du har brukt mye tid og energi på dette, du kommer kanskje fra et lite sted selv? Nå hender det faktisk at folk får seg utdannelse og flytter tilbake til hjemstedet, og jeg kan ikke ha husket å ha sett damer i leopardhabitt på de nettstedene jeg har sett etter russiske damer. Ikke har noen av de russiske KONENE (ikke "sexslaver" eller andre fornærmende beskrivelser) jeg har sett her i nord-Norge gått slik kledd heller. Når det gjelder tapermenn så er det viktig å huske at det finnes like mange kvinner som er tapere med lav IQ som menn, så problemet er ikke at disse mennene er for dårlige for en tilsvarende stupid trulte, men at utvalget er for lite. Det finnes for øvrig også kvinner som er for late til å jobbe og som følgelig bestemmer seg for å ha ONS uten prevensjon for å bli gravide for så å leve av barnetrygd. Er man feit, lat og dust med tre-fire unger med tre-fire forskjellige fedre som man kun har hatt minimal kontakt med, så er man vel ikke for god for verken "Trond" eller gubben med skrutrekkeren, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. august 2009 #92 Del Skrevet 2. august 2009 Nesten 99% av norske damer som gifter seg med asylsøkermenn er jo de tjukke damene. Det kan vel ingen nekte for? De er i hvert fall helt bak mål, det er det ingen tvil om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. august 2009 #93 Del Skrevet 2. august 2009 Den nye trenden med at damer får seg to tre unger med to tre forskjellige menn håper jeg aldri blir kult..! Ikke i fremtiden heller får vi håpe! Jeg hadde syntes det hadde vært sikkelig ekkelt jeg om moren min hadde hatt barn med en del tilfeldige menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. august 2009 #94 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg tror kvinner liker å narre seg selv jeg. Det er språket til kvinner som gjør at de ikke kan bli sett på som troverdige. Ta for eksempel det fenomenet at menn flest ikke reiser fra kone og barn selv om kona er drittsekk og barna uoppdragne, - vil en mann bli oppfattet som en som stikker av? - En som aldri tar ansvar? - En som forsvinner dersom ting går i mot?? Mens for kvinner blir det genierklert og heltedyrket det at de skal stikke av dersom de ser en annen penis i deres vei! Det er helt kult og okay for kvinnfolk å være utro dersom de bytter partner etterpå! Det blir oppfattet som noe posetivt, - noe med viljestyrke, - noe flott og fint...! Da tar plutselig kvinnen ansvar for eget liv, - for barnas liv... , - det er kvinnens plikt å realisere seg selv på bekostning av andre sier kvinner høyt til hverandre... Mens egentlig kvinner burde skammet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracal Skrevet 2. august 2009 #95 Del Skrevet 2. august 2009 Det med leopardkostyme er ikke så dumt..Men leopard i str xxl blir fort usexy for meg... Caracal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget Skrevet 2. august 2009 #96 Del Skrevet 2. august 2009 Nei, det er du ikke heller. Når folk sier postordrebrud mener de damer fra fattige land som gifter seg med menn de ikke kjenner for å komme seg vekk fra fattigdommen. Ikke selvstendige kvinner som gifter seg av kjærlighet med en de har vært samboer med i over et år. Rart at du ikke skjønner forskjellen. Men for å være ærlig høres det ut som at du er en av mennene i forumet her som har skrevet et fiktivt innlegg for å forsterke sine poeng. De skjønner ikke forskjellen de heller. høres historien min så fiktivt ut? nei, jeg må nok skuffe deg. jeg er helt ekte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 2. august 2009 #97 Del Skrevet 2. august 2009 Nesten 99% av norske damer som gifter seg med asylsøkermenn er jo de tjukke damene. Det kan vel ingen nekte for? Eller kraftig brannskadet, eller med kronisk psoriasis, eller med herpes osv osv.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 2. august 2009 #98 Del Skrevet 2. august 2009 Ja, en mann som både er viril og pumper jern bør være midt i blinken for både noen og enhver. Dessuten var hun rådeilig, og hun strålte som en sol da hun ble tafset på, så det satte hun tydeligvis stor pris på. Menn tar ikke på rumpa til stygge jenter, så litt grafsing er bare et kompliment, slik bør man forholde seg til denslags. Jeg har ALDRI kløpet en eneste dame i rompa på et utested, eller andre steder. Jeg forstår meg ikke på menn som gjør slikt. Jeg tok med kreket på et horribelt sted på Aker Brygge som het Bryggeporten (er forhåpentligvis nedlagt nå), og der var det stappfullt av bole- og solariumsofre i 30-årene. På en liten tur til toalettene ble hun kløpet i rompa 6-7 ganger på veien fram og tilbake, sa hun selv. Jeg syntes det var noe av det kvalmeste jeg hadde hørt og dro henne med ut igjen derfra snarest, selv om jeg nettopp hadde betalt 100 for hver i døren, og minst 20 for hver i garderobe osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No wonder women Skrevet 2. august 2009 #99 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg må le av dere. Mange av dere føler nok at noen satt spinkern litt for nærme hjertet deres. Men det er ok. Jeg synes det er fint at alle finner kjærligheten, om den er europeisk eller asiatisk. Men fy til de slemme mannfolka som denger konene sine. De utnytter sine utlanske koner. Vet at de er underdannig og har derfor importert dem. Jeg hørte noe morsomt på radioen i dag, og det var at damer kunne se på 200 m hold om et mannfolk var ute etter en kjæreste eller en "mamma"/omsorgsperson som kunne stelle med dem. Tror det er mye riktig i det. Norske kvinner liker menn som ikke står i køen for å få en ryggmargsopereasjon. Tror at noen menn blir for myke/pingletet/pusletet for norske kvinner, derav finner noen norske kvinner seg utlandske menn og noen går virkelig på snørra. Men jeg finner det bare patetisk når menn her inne prøver å trøkke ned den norske kvinnen bare fordi han ikke selv har sjans. Men en gang du prøver å tråkke på oss, har du tapt. Bare så du vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 2. august 2009 #100 Del Skrevet 2. august 2009 Men en gang du prøver å tråkke på oss, har du tapt. Bare så du vet det. Nå er det ikke jeg som tråkker på dere, men siden vi alle er her blant annet for å kanskje lære litt ekstra: hva har dere så å stille opp med... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå