Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #41 Del Skrevet 9. juli 2008 Selvsagt skal ikke kvinner definere hvordan menn skal være. Men det er jo naturlig at man velger seg en livspartner man finner tiltrekkende (for meg handler ikke det begrepet om utseende, men om livsstil og personlighet). Og de færreste kvinner finner menn tiltrekkende når de sitter slappe hjemme i sofaen med ei øl i ene hånda og en fjernkontroll i andre. Og sånn er det nesten alle dager i året. Menn må jo værsågod å være sånn. Fritt fram! Men da må de heller ikke beklage seg over at de ikke får seg damer! Jeg ville heller valgt å være evig singel enn å bli sammen med en mann som hadde en livsstil og personlighet jeg ikke følte meg komfortabel med. Så hva er dette jeg hører om at "mannen må forandre seg", "jeg skal prøve å forandre han" Er det rart vi er lei dere. Kanskje dere skal forandre dere litt mindre, istedenfor å gå med utrimmet kjønnshår og hår under armene masjerende nedover K.Johan med flagget i været: likestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jojo Skrevet 9. juli 2008 #42 Del Skrevet 9. juli 2008 Kvinner er onde. Jeg tror ikke jeg noen gang har laget ekle grimaser eller sett stygt på f.eks damer som er veldig feite. Men kvinner ser foraktfullt, og slenger stygge og brutale kommentarer til menn som er plaget av angst, usikre, lite mannlige, lite pene, osv. Hvem er det som gjør det? Jeg har til dags dato ikke møtt noen slike kvinner (dvs bortsett fra èn, men hun trenger jeg heldigvis ikke omgås, på samme måte som jeg heldigvis slipper å omgås så bitre mannfolk som skriver her). Så jeg trekker konklusjonen at kvinner fra naturens side er laget som drittsekker. Det er derfor egentlig ingen grunn til å behandle kvinner på en spesielt hyggelig måte, det er bare kontraproduktivt for egen selvfølelse. Jeg vet om flere som tilsynelatende har blitt mer attraktive for damene etter at de bare ga faen. Jepp... Så hva er dette jeg hører om at "mannen må forandre seg", "jeg skal prøve å forandre han" Er det rart vi er lei dere. Kanskje dere skal forandre dere litt mindre, istedenfor å gå med utrimmet kjønnshår og hår under armene masjerende nedover K.Johan med flagget i været: likestilling Unnskyld meg. Hvor gammel er du? Jeg konkluderer med at du enten må være veldig ung, ELLER veldig gammel, for det er noen tiår siden damene gikk med kjønnshår til skue nedover Karl Johan med likestillingsparoler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. juli 2008 #43 Del Skrevet 9. juli 2008 Tråden er ryddet. Reglene Trampe -mod- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 9. juli 2008 #44 Del Skrevet 9. juli 2008 jeg var i en periode litt betatt av en dame i fra thailand, hun har et barn med en norsk mann, er 35 år og har bodd her i Norge i snart 8 år. Hun og mannen blei skilt fordi han fant en annen dame (også fra thailand). makan til fordomer jeg møtte skal du leite lenge etter, "venner" prata dritt om hu hver gang hun blei nevnt, "stygga har pult seg til norge ja"- "skal ut og flørte med mannfolka våre nå eller"- "stjeler deg rein" osv, jeg fortalte at jeg synes hu var nydelig osv og plutselig var det utrolig mange som ville meg godt , alle ba meg holde meg unna. når jeg merket hvordan holdning dere (mange tydeligvis) norske damer har til utenlandske damer så skremmer det meg virkelig. jeg synes damene fra de landene er utrolig pene og om jeg hadde blitt bedre kjent med tidligere nevnte dame, hadde jeg mer enn gjerne blitt sammen med henne. og jeg er ikke en stygg gammel mann fra landet, har helt normalt utseende, normalt drag på normale damer og en normal jobb med normal lønn. Jeg bare er litt svak for litt gyldne, tynne damer som gir litt tilbake:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurora Borealis Skrevet 9. juli 2008 #45 Del Skrevet 9. juli 2008 Så hva er dette jeg hører om at "mannen må forandre seg", "jeg skal prøve å forandre han" Er det rart vi er lei dere. Kanskje dere skal forandre dere litt mindre, istedenfor å gå med utrimmet kjønnshår og hår under armene masjerende nedover K.Johan med flagget i været: likestilling Jeg har aldri prøvd å forandre en mann. Jeg har heller valgt meg en mann som allerede var en sånn person jeg kunne se for meg et godt liv sammen med. Og det ser ut til at vi begge har gjort et usedvanlig godt valg, for vi har det veldig bra sammen. Poenget her er vel mer at de som klager over at de aldri får seg dame/mann må se litt på sin egen framtreden istedet for å klage på andre. Man kan jo ikke velge seg kjæreste utfra medfølelse og sympati? Alle må velge sin livsledsager ut fra egne preferanser. Og dersom ingen ville vært kjæresten min så måtte jeg jo heller prøvd å forandre meg selv enn å prøve å forandre alle andre. Sistnevnte er nemlig ikke mulig. Nå har jeg heldigvis sluppet å forandre meg, fordi jeg fant en som elsker meg akkurat som jeg er. Men er man ikke så heldig så nytter det ikke å skylde på andre enn seg selv. Man kommer ingen vei ved å sette seg ned i en krok og synes synd på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurora Borealis Skrevet 9. juli 2008 #46 Del Skrevet 9. juli 2008 jeg var i en periode litt betatt av en dame i fra thailand, hun har et barn med en norsk mann, er 35 år og har bodd her i Norge i snart 8 år. Hun og mannen blei skilt fordi han fant en annen dame (også fra thailand). makan til fordomer jeg møtte skal du leite lenge etter, "venner" prata dritt om hu hver gang hun blei nevnt, "stygga har pult seg til norge ja"- "skal ut og flørte med mannfolka våre nå eller"- "stjeler deg rein" osv, jeg fortalte at jeg synes hu var nydelig osv og plutselig var det utrolig mange som ville meg godt , alle ba meg holde meg unna. når jeg merket hvordan holdning dere (mange tydeligvis) norske damer har til utenlandske damer så skremmer det meg virkelig. jeg synes damene fra de landene er utrolig pene og om jeg hadde blitt bedre kjent med tidligere nevnte dame, hadde jeg mer enn gjerne blitt sammen med henne. og jeg er ikke en stygg gammel mann fra landet, har helt normalt utseende, normalt drag på normale damer og en normal jobb med normal lønn. Jeg bare er litt svak for litt gyldne, tynne damer som gir litt tilbake:-) Jeg har ikke merket at norske damer har en negativ holdning til utenlandske damer. Jeg har det i hvertfall ikke selv, og heller ikke noen av mine venninner har det. Det mange derimot har en negativ holdning til er såkalte "postordrebruder". Ikke fordi de er utenlandske, men fordi det handler om ekteskap som ikke er så veldig ekte. Jo, i en del tilfeller lærer kvinnen og mannen å bli glade i hverandre og får et bra liv sammen. Men det er en veldig stor risk å ta. Hva med å bli kjent med et menneske før man gifter seg? Slik jeg ser det handler altså ikke skepsisen om utenlandske damer. Men en skepsis mot "arrangerte" ekteskap basert på annet enn gjensidig kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #47 Del Skrevet 9. juli 2008 Nå har jeg heldigvis sluppet å forandre meg, fordi jeg fant en som elsker meg akkurat som jeg er. Men er man ikke så heldig så nytter det ikke å skylde på andre enn seg selv. Man kommer ingen vei ved å sette seg ned i en krok og synes synd på seg selv. Hvorfor skal man absolutt skylde på noen? Det finnes tross alt mange mennesker det ikke er noe galt med som ikke har funnet seg en som elsker dem akkurat som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurora Borealis Skrevet 9. juli 2008 #48 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvorfor skal man absolutt skylde på noen? Det finnes tross alt mange mennesker det ikke er noe galt med som ikke har funnet seg en som elsker dem akkurat som de er. Selvsagt, det er ikke vits å skylde på noen. Noen ganger er bare ting sånn. Men den kommentaren var rettet mot folk som faktisk velger å skylde på andre for at de ikke får seg kjæreste. Og det er der jeg mener at man ikke kommer noen vei. DERSOM man skal skylde på noen, så får det være på seg selv. For at man ikke har lett på de riktige plassene, eller for at man ikke har vist sin beste side på date, eller for at man sikter seg inn på feil type menneske. Osv osv. DERSOM noe trenger å endres, så er det en selv en må endre. Det nytter ikke å prøve å endre andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 10. juli 2008 #49 Del Skrevet 10. juli 2008 Det skal ihvertfall være opp til kvinnene å bestemme hvilke menn de vil være med og ikke. Om det betyr det samme som å definere hvordan menn skal være, så får det vel det. Menn bestemmer også hvilke kvinner de vil være sammen med, og definerer da på samme måte. Han beskrev vel bare hva som et en utviklingstrend - at stadig flere kvinner forsøker å få en stadig mindre andel av mennene(de som anses som attraktive og gjerne har mange forhold/barn), og følgelig blir det stadig fler kvinner som også ikke finner en mann og lever som enslige. Det samme gjelder jo gruppen med bygdetullinger - som enten må leve som single pga manglende interesse fra norske kvinner, eller hente seg en kvinne fra utlandet. De fleste statistikker underbygger denne trenden og det vil jo over tid reflekteres i samfunnet generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 10. juli 2008 #50 Del Skrevet 10. juli 2008 hva med damene som finner seg muslimske menn fra tyrkia osv, er de så stygge at de ikke får annet da eller? ei "venninde" giftet seg med en fra tyrkia, nesten på dagen tre år etter skillte han seg, og kunne bli i Norge.. da synes alle syndt på henne som blei lurt av en så kjekk mann, om en har ei dame fra thailand og hu stikker etter tre år er dedt til pass for han, slik går det når du kjøper deg dame liksom.. nei alle tenker ikke slik, men desverre gjør mange det. leste i"magasinet" fra dagbladfet en gang om at mange damer fra thailand veldig ofte opplevde og bli slengt dritt til av norske damer, enten det var på bussen, jobben eller i butikken. Samt at noen opplevde menn som komm med tilbud. det finnes mange norske damer som gir meg respekten jeg ønsker i et forhold, som ikke kunn tenker på seg selv og som ofrer seg i lik linje som meg, men jeg innbiller meg at det er større sjangs for og oppleve det med ei fra thailand osv. og det er ikke snakk om ei som er 20 år yngre enn meg, det er snakk om normal aldersforskell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 10. juli 2008 #51 Del Skrevet 10. juli 2008 hva med damene som finner seg muslimske menn fra tyrkia osv, er de så stygge at de ikke får annet da eller? ei "venninde" giftet seg med en fra tyrkia, nesten på dagen tre år etter skillte han seg, og kunne bli i Norge.. da synes alle syndt på henne som blei lurt av en så kjekk mann, om en har ei dame fra thailand og hu stikker etter tre år er dedt til pass for han, slik går det når du kjøper deg dame liksom.. nei alle tenker ikke slik, men desverre gjør mange det. leste i"magasinet" fra dagbladfet en gang om at mange damer fra thailand veldig ofte opplevde og bli slengt dritt til av norske damer, enten det var på bussen, jobben eller i butikken. Samt at noen opplevde menn som komm med tilbud. det finnes mange norske damer som gir meg respekten jeg ønsker i et forhold, som ikke kunn tenker på seg selv og som ofrer seg i lik linje som meg, men jeg innbiller meg at det er større sjangs for og oppleve det med ei fra thailand osv. og det er ikke snakk om ei som er 20 år yngre enn meg, det er snakk om normal aldersforskell Du peker faktisk på en annen trend her nå, nemlig at norske damer finner seg menn i utlandet, som de gifter seg med. Det er ikke stort annerledes enn at menn finner seg en dame fra Thailand. I bunn og grunn skyldes det at markedet er blitt større, vi har internett og vi reiser mer, og derfor har vi alle flere å velge i. Jeg tror også at vi finner alle slags variasjoner av folk som finner en partner i utlandet. Mange unge og pene damer har funnet en mann fra Tyrkia, de har slett ingen problemer med å finne en mann i Norge. Men så har du også de tilfeller hvor damene er nokså lite attraktive på alle måter, som også finner seg menn i utlandet som de gifter seg med. Gjerne menn som er mye mer attraktive utseendemessig enn dem selv. Hvor er vurderingsevnen da? Det samme gjelder menn som finner seg damer i Thailand, Russland osv. Noen av disse mennene er attraktive også her i Norge, og noen er det ikke. Det er som klart uansett kjønn, er at de som ikke er så attraktive har flere og andre muligheter til å finne en partner enn før. Og det er flott! Det som ikke er flott er at mange blir brukt, både menn og kvinner, for å skaffe seg et bedre liv. Det er ikke alltid kjærlighet med i bildet, og det burde det jo være, ettersom det er det man er ute etter og tror man får. Å slenge dritt etter utenlandske kvinner som du beskriver, er lavmål. Jeg tror de færreste norske kvinner gjør det. Håper det ihvertfall. Det er ikke lett for de utenlandske kvinnene/mennene å reise fra alt som er kjent og begynne på nytt i et annet land, hvor alt er fremmed. Men det jeg reagerer negativt på er holdningen til endel norske menn, fordi de sier de vil ha en thailandsk dame FORDI (de tror) hun er føyelig og oppvarter sin mann. Jeg oppfatter det slik at de er ute etter en dame de kan gjøre som de vil med, behandle som det passer dem. Og det er ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #52 Del Skrevet 10. juli 2008 Norske kvinner finner utenlandske menn, men forskjellen er at norske menn finner taper-bruder, mens norske kvinner finner winner-men. For eksempel giftet Petronella Barker seg i Italia nylig (der hvor "Den Engelske pasienten" ble innspilt) med en halvt italiensk mann som er en finanstopp i Norge. Grynet Molvig fant seg en svensk greve som hun fikk barn med og bodde med i mange år, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 10. juli 2008 #53 Del Skrevet 10. juli 2008 Norske kvinner finner utenlandske menn, men forskjellen er at norske menn finner taper-bruder, mens norske kvinner finner winner-men. For eksempel giftet Petronella Barker seg i Italia nylig (der hvor "Den Engelske pasienten" ble innspilt) med en halvt italiensk mann som er en finanstopp i Norge. Grynet Molvig fant seg en svensk greve som hun fikk barn med og bodde med i mange år, osv. Jeg er nok uenig med deg i dette. De du refererer til er kjente og relativt rike folk, og disse har et annet marked enn den vanlige norske kvinnen. Og sånn sett har vel den norske vellykkede mann samme muligheter, vil jeg tro. Norske kvinner finner sine utenlandske menn når de er på ferie, slik norske menn gjør. Eller over internett. Disse mennene jobber som regel i turistbransjen, og de er slett ikke vinnere i eget land. Uten utdanning og med dårlig lønn og lange arbeidsdager, er nok disse langt fra vinnere. Det som skjer, både i Thailand og i Tyrkia, er at de som jobber i turistbransjen selvfølgelig er mye i kontakt med turistene, og derigjennom innleder forhold med norske menn og kvinner. Noen forelsker seg genuint, mens andre både forelsker seg og/eller ser muligheten til et bedre liv. Det som er forskjellen er at den tyrkiske mannen alltid vil være "sjefen" i forholdet, mens den thailandske damen ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 10. juli 2008 #54 Del Skrevet 10. juli 2008 Du peker faktisk på en annen trend her nå, nemlig at norske damer finner seg menn i utlandet, som de gifter seg med. Det er ikke stort annerledes enn at menn finner seg en dame fra Thailand. I bunn og grunn skyldes det at markedet er blitt større, vi har internett og vi reiser mer, og derfor har vi alle flere å velge i. Jeg tror også at vi finner alle slags variasjoner av folk som finner en partner i utlandet. Mange unge og pene damer har funnet en mann fra Tyrkia, de har slett ingen problemer med å finne en mann i Norge. Men så har du også de tilfeller hvor damene er nokså lite attraktive på alle måter, som også finner seg menn i utlandet som de gifter seg med. Gjerne menn som er mye mer attraktive utseendemessig enn dem selv. Hvor er vurderingsevnen da? Det samme gjelder menn som finner seg damer i Thailand, Russland osv. Noen av disse mennene er attraktive også her i Norge, og noen er det ikke. Det er som klart uansett kjønn, er at de som ikke er så attraktive har flere og andre muligheter til å finne en partner enn før. Og det er flott! Det som ikke er flott er at mange blir brukt, både menn og kvinner, for å skaffe seg et bedre liv. Det er ikke alltid kjærlighet med i bildet, og det burde det jo være, ettersom det er det man er ute etter og tror man får. Å slenge dritt etter utenlandske kvinner som du beskriver, er lavmål. Jeg tror de færreste norske kvinner gjør det. Håper det ihvertfall. Det er ikke lett for de utenlandske kvinnene/mennene å reise fra alt som er kjent og begynne på nytt i et annet land, hvor alt er fremmed. Men det jeg reagerer negativt på er holdningen til endel norske menn, fordi de sier de vil ha en thailandsk dame FORDI (de tror) hun er føyelig og oppvarter sin mann. Jeg oppfatter det slik at de er ute etter en dame de kan gjøre som de vil med, behandle som det passer dem. Og det er ille! om man finner seg dame eller mann, enten det er i fra andre land eller norge, så burde de bli behandlet med respekt, om jeg noen gang blir sammen med ei fra andre land skal hun bli behandlet slik jeg vill bli behandlet, og slik som normalt er i et forhold. en av de største bakdelene ofte (i følge de som er gift med damer fra asia osv) er at de ofte bruker mange år før de tørr si hva de mener. jeg håper det er veldig få som slenger slik dritt, men i følge magasinet var det noe mange opplevde. men nå er jo ordet mange ofte lit vagt i pressen da:-) mulig jeg er blåøyd og lettlurt, men jeg trur at de fleste som gifter seg med utenlandske damer behandler de fint og jeg trur 95% av opplever ekte kjerlighet som går begge veier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 1. august 2009 #55 Del Skrevet 1. august 2009 om man finner seg dame eller mann, enten det er i fra andre land eller norge, så burde de bli behandlet med respekt, om jeg noen gang blir sammen med ei fra andre land skal hun bli behandlet slik jeg vill bli behandlet, og slik som normalt er i et forhold. en av de største bakdelene ofte (i følge de som er gift med damer fra asia osv) er at de ofte bruker mange år før de tørr si hva de mener. jeg håper det er veldig få som slenger slik dritt, men i følge magasinet var det noe mange opplevde. men nå er jo ordet mange ofte lit vagt i pressen da:-) mulig jeg er blåøyd og lettlurt, men jeg trur at de fleste som gifter seg med utenlandske damer behandler de fint og jeg trur 95% av opplever ekte kjerlighet som går begge veier.... DAMER OG ATTER DAMER... JEG ER OSLOMANN OG HAR ET PROBLEM MED NORSKE DAMER SOM ER FØLGENDE: NÅ ER JEG 45 ÅR HAR JEG VÆRT SINGEL I NOEN ÅR OG ØNSKER NY KJÆRESTE. JEG ER 1, 80 CM OG LANGT OVER MIDDELS ATTRAKTIV OG MEGET BRA UTSEENDE OG HAR HØY UTDANNELSE OG GOD JOBB; MEN: JEG FINNER INGEN NORSK DAME SOM JEG SYNES ER NOK ATTRAKTIV! NEI, JEG FINNER INGEN NORSK SOM ER ATTRAKTIV NOK MHT UTSEENDE OG SPESIELT INTELLIGENS: Jeg ønsker en kjæreste som er feminin utseendemessig og i klærne og samtidig psykisk tøff med bein i nesa og med egne reflekterte meninger og god allmen kunnskap; Nei,jeg ønsker ingen NIKKEDOKKE. Motsatt- jeg ønsker en dame i et parforhold med gjensidig respekt og kjærlighet hvor HUN er fysisk og psykisk sterk og gjerne trener fullkontakt kampsport og andre tøffe fysiske aktiviteter. Og hva finner jeg i Oslo og Norge???; Ola Dunk damer som prater politisk korrekt piss og er psykisk veike!! Nå søker jeg til utlandet feks Latinamerika eller Sørøst-Asia hvor kampsport dvs Kung Fu er en naturlig del av kulturen.. Når man ikke synes norske damer er tilstrekkelig attraktive så er det naturlig å søke kjæreste i utlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #56 Del Skrevet 1. august 2009 Huff.. Sånne tråder gjør meg ille til mote. Som ungkar er jeg visstnok ikke verdt stort. Hva bør jeg så gjøre? 1. Bite det i meg og jobbe til jeg dauer sånn at den skatten jeg betaler går til kontantstøtte, barnehager og skoler for barna til de vellykkede.. ..eller.. 2. Spare både meg og dere for bryet ved å hente frem hagla, lade den med slugs og blåse hodet av meg? Eller så kan du jo jobbe litt mindre enn du DØR av, slik som alle andre normale mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #57 Del Skrevet 1. august 2009 DAMER OG ATTER DAMER... JEG ER OSLOMANN OG HAR ET PROBLEM MED NORSKE DAMER SOM ER FØLGENDE: NÅ ER JEG 45 ÅR HAR JEG VÆRT SINGEL I NOEN ÅR OG ØNSKER NY KJÆRESTE. JEG ER 1, 80 CM OG LANGT OVER MIDDELS ATTRAKTIV OG MEGET BRA UTSEENDE OG HAR HØY UTDANNELSE OG GOD JOBB; MEN: JEG FINNER INGEN NORSK DAME SOM JEG SYNES ER NOK ATTRAKTIV! NEI, JEG FINNER INGEN NORSK SOM ER ATTRAKTIV NOK MHT UTSEENDE OG SPESIELT INTELLIGENS: Jeg ønsker en kjæreste som er feminin utseendemessig og i klærne og samtidig psykisk tøff med bein i nesa og med egne reflekterte meninger og god allmen kunnskap; Nei,jeg ønsker ingen NIKKEDOKKE. Motsatt- jeg ønsker en dame i et parforhold med gjensidig respekt og kjærlighet hvor HUN er fysisk og psykisk sterk og gjerne trener fullkontakt kampsport og andre tøffe fysiske aktiviteter. Og hva finner jeg i Oslo og Norge???; Ola Dunk damer som prater politisk korrekt piss og er psykisk veike!! Nå søker jeg til utlandet feks Latinamerika eller Sørøst-Asia hvor kampsport dvs Kung Fu er en naturlig del av kulturen.. Når man ikke synes norske damer er tilstrekkelig attraktive så er det naturlig å søke kjæreste i utlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 1. august 2009 #58 Del Skrevet 1. august 2009 eller de ensomme ulvene uten god jobb og karriere i og rundt "byene"...hva slags befolkningsutvikling vil dette medføre? Dette her synes jeg heller får trådstarter til å fremstå som rimelig tragisk, fordi det er tross alt en veldig stor andel av norske menn som ikke har god jobb og karriere. Om kun de med god jobb og karriere skulle få barn, så ville nok befolkningen stupt ganske raskt. Ellers er det jo ganske åpenbart at trådstarter en golddiger, og et ganske godt argument mot likestilling, da kvinner tydeligvis foretrekker å gifte seg til penger fremfor å tjene dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slumkim Skrevet 1. august 2009 #59 Del Skrevet 1. august 2009 DAMER OG ATTER DAMER... JEG ER OSLOMANN OG HAR ET PROBLEM MED NORSKE DAMER SOM ER FØLGENDE: NÅ ER JEG 45 ÅR HAR JEG VÆRT SINGEL I NOEN ÅR OG ØNSKER NY KJÆRESTE. JEG ER 1, 80 CM OG LANGT OVER MIDDELS ATTRAKTIV OG MEGET BRA UTSEENDE OG HAR HØY UTDANNELSE OG GOD JOBB; MEN: JEG FINNER INGEN NORSK DAME SOM JEG SYNES ER NOK ATTRAKTIV! NEI, JEG FINNER INGEN NORSK SOM ER ATTRAKTIV NOK MHT UTSEENDE OG SPESIELT INTELLIGENS: Jeg ønsker en kjæreste som er feminin utseendemessig og i klærne og samtidig psykisk tøff med bein i nesa og med egne reflekterte meninger og god allmen kunnskap; Nei,jeg ønsker ingen NIKKEDOKKE. Motsatt- jeg ønsker en dame i et parforhold med gjensidig respekt og kjærlighet hvor HUN er fysisk og psykisk sterk og gjerne trener fullkontakt kampsport og andre tøffe fysiske aktiviteter. Og hva finner jeg i Oslo og Norge???; Ola Dunk damer som prater politisk korrekt piss og er psykisk veike!! Nå søker jeg til utlandet feks Latinamerika eller Sørøst-Asia hvor kampsport dvs Kung Fu er en naturlig del av kulturen.. Når man ikke synes norske damer er tilstrekkelig attraktive så er det naturlig å søke kjæreste i utlandet... hehe.. yeah, right. Er nok ikke det over snittet utseende du mener du har som er problemet, men holdningene og kriteriende dine. Men du finner kanskje en ottardame etterhvert som kan banke dritten ut av deg med noen fine roundkicks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #60 Del Skrevet 1. august 2009 hehe.. yeah, right. Er nok ikke det over snittet utseende du mener du har som er problemet, men holdningene og kriteriende dine. Men du finner kanskje en ottardame etterhvert som kan banke dritten ut av deg med noen fine roundkicks. Jeg sa ikke at utseendet mitt var et problem: Og jeg er ikke ute etter en fysisk voldelig dame men gjensidig respekt i et forhold. Dessuten -ingen norsk dame klarer å banke "dritten ut av meg" med noen "roundkicks" da jeg er meget lynrask, sterk og veltrent i kampsport. Og holdningene mine toil norske damer er et resultat av mine erfaringer med norske damer. Ikke omvendt, slik du i din ulogiskhet påstår. Jeg har sjans på mange såkalt norske damer. Men jeg vil ikke ha dem! Jeg er ikke interessert i norske damer som prater politisk korrekt piss og og er psykisk veike = sutrer og klager over alt Jeg blir ikke avvist av norske damer. Jeg avviser norske damer... Og til slutt: DU argumenterte som Ola Dunk, også kalt idiot!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå