Gjest Gjest_Transmogrifier_* Skrevet 10. juli 2008 #81 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei, det er flere hint. Blant annet at du er "snill." Hvorfor er du snill? Har du noe å vinne på å være snill? Eller er du forfengelig, og redd for at andre skal se på deg som slem? Dette her er ikke argumenter som brukes "mot" deg, for jeg skriver ikke innlegg nå for å være "mot" deg. Heller "med" deg. Da vil det også automatisk komme opp ideer som ikke er riktige, dette er ikke rocket science. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juli 2008 #82 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er snill, fordi jeg er snill. Altså det er en del av min personlighet. Jeg er ikke dumsnill eller lar meg tråkke på, men jeg er et menneske som liker at folk har det bra, jeg har et stort hjerte, og bryr meg om mennesker. Jeg kan gjerne være slem, og jeg sier fra, og kan godt sette folk på plass, jeg er ingen suppete blondine som sier "Hva vil du da, kjære? det er akkurat det samma for meg" på alle spørsmål. Men ja, jeg lurer på om den snillheten, eller hva faen man skal kalle den, blir misforstått når den oppleves før man blir kjent, og at jeg kan virke slik, som jeg altså ikke er... (jeg skjønte hva jeg mente) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juli 2008 #83 Del Skrevet 10. juli 2008 Dette her er ikke argumenter som brukes "mot" deg, for jeg skriver ikke innlegg nå for å være "mot" deg. Heller "med" deg. Da vil det også automatisk komme opp ideer som ikke er riktige, dette er ikke rocket science. Forøvrig så tar jeg det ikke sånn, og når jeg svarer så er det for å lufte og tenke høyt, og det er det deilig å gjøre anonymt på et forum. Og jeg elsker å høre hva menn tenker om tingene, både det som blir helt feil fordi jeg kjenner meg selv, og det som jeg tenker, aha, mulig, og det jeg tenker, FAEN TENK HVIS DET ER SÅNN!?!?! Så takk for tanker, mener jeg egentlig, og jeg tar det ikke som at åh nei, han dere Transmoduden HATER meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juli 2008 #84 Del Skrevet 10. juli 2008 Canavarro... Du hører det jeg tror jeg skriver, og det er interessant. Jeg lurer selv på hvordan jeg byr på meg selv, jeg kan nok virke som en som byr på mye, mens jeg egentlig ikke byr på mer enn det jeg vil. Jeg har forøvrig ingen tro på å være for åpen, jeg får helt panikk av folk som deler intime hemmeligheter og hele livshistorien sin ved første møte, da blir jo mystikken og spenninga borte. Jeg antar at jeg er sjarmerende, og ekte. Det å være ekte er viktig for meg, og å være sann... Jeg er lett å bli kjent med, lett å like, tilpasser meg lett og får raskt nye bekjentskaper. (dette sistat fra sjefen min, kvinnelig, men dog, og jeg er ganske enig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Schnuppa Skrevet 10. juli 2008 #85 Del Skrevet 10. juli 2008 YO! Du må leke katt og mus leken!! Kjempe viktig! Vis at du ikke er såååå veldig interessert, og vent en dag eller to med å svare på meldinger. For PEN??? Nei, det er ikke noe problem. Du må få dem forelsket i deg. Mulig du kan være litt for bestemt, bare. Prøv den litt mer ydmyke varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juli 2008 #86 Del Skrevet 10. juli 2008 YO! Du må leke katt og mus leken!! Kjempe viktig! Vis at du ikke er såååå veldig interessert, og vent en dag eller to med å svare på meldinger. For PEN??? Nei, det er ikke noe problem. Du må få dem forelsket i deg. Mulig du kan være litt for bestemt, bare. Prøv den litt mer ydmyke varianten. Det er godt mulig at du er inne på noe her, men sånn leking det klarer jeg ikke. Og at det er problemet er mulig. Jeg kan leke mye, men leke uinteressert for å få interesse, det takler jeg ikke, og jeg sliter med menn som er sånn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 10. juli 2008 #87 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juli 2008 #88 Del Skrevet 10. juli 2008 Lommis! Nå lo jeg sånn at jeg fikk kaffe ut av nesa, og på musa, og kollega kom tittende inn og lurte på om alt var vel... og jeg har hvit bluse, din jevel! Du har her og nå knekt hele koden, som er poenget med denne tråden, og som jeg nok har mistenkt innerst inne, men som det selvsagt ikke blir noen debatt av. Jeg vil ikke ha noe "rødd" som farmor sier... Jeg vil ha noe skikkelig, og da mener jeg skikkelig for meg. Jeg har ikke truffet det, hadde jeg det hadde jeg hatt kjærest, og at mye av problemet ligger der, er jo helt klart. Men det var ikke meninga at noen skulle skjønne det, da går jo tråden i stå... Men, det som gjør at jeg mener å være klar for kjærest nå, og som gjør at jeg savner det, er at jeg føler at jeg er rimelig gild nå. Og at livet mitt er så bra at jeg har lyst til å dele det med noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. juli 2008 #89 Del Skrevet 10. juli 2008 Dersom du er alt hva du sier, så er jeg rimelig sikker på at en eller annen heldig jævel vil dukke opp når du aller minst venter det. Kanskje du bare har vært uheldig? Eller kanskje har de du har møtt så langt vært litt tette i pappen og ikke helt innsett hvilket unikum av et kvinnfolk du er (ikke ment ironisk eller no'..)? Men mitt siste forsøk på å tyne noen pretensiøse og snusfornuftige ord ut av valnøtta i toppetasjen kan jo være dette: Vil du egentlig ha en mann som ikke klarer å seg deg for den du er? Vil du ha en mann som ikke selv forstår at du er en han burde satse på? Når mine kjæresteforhold og romanser har gått til helvete, og det har de jo en merkelig tendens til å gjøre, så har jeg sagt til meg selv at det ganske sikkert finnes en eller annen der ute som faktisk passer bedre for meg. Jeg har bare ikke møtt henne ennå. Flott skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 10. juli 2008 #90 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juli 2008 #91 Del Skrevet 10. juli 2008 Altså, her ska'kje nå micro i nærheten av musa! Forøvrig takker jeg for ytterst gode råd, tips og tanker, både om mus og menn, og jeg skal legge meg det meste på minnet, det som taler til min favør selvsagt. Det jeg er uenig i fordi det kjennes litt for rett, eller litt for vanskelig omtolker og eller ignorerer jeg, jeg er da kvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Transmogrifier_* Skrevet 10. juli 2008 #92 Del Skrevet 10. juli 2008 Når mine kjæresteforhold og romanser har gått til helvete, og det har de jo en merkelig tendens til å gjøre, så har jeg sagt til meg selv at det ganske sikkert finnes en eller annen der ute som faktisk passer bedre for meg. Jeg har bare ikke møtt henne ennå. Det er det positive. Det negative er at jo mer spesiell du er, jo flere romanser vil måtte gå til helvete før du kommer så langt. Selv insisterer jeg på å finne en dame som skjønner at den jævla doringen ikke skal ligge nede!!!! Det kommer til å ta evigheter å finne noe slikt. Så hvis en har muligheten til å jobbe litt med de aller vrangeste sidene av en selv, så vil en også ha flere muligheter. Så kanskje om dere kvinner hadde jobbet litt med at doskåla på død og liv må ligge nede, så hadde dere hatt det lettere i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juli 2008 #93 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvilken do-ring? Enten så legger begge lokket på, eller så gir man vel faen? Like mye jobb å ta ned setet, som å ta det opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Transmogrifier_* Skrevet 10. juli 2008 #94 Del Skrevet 10. juli 2008 Er det vel ikke? Ta ned = tyngdekraften hjelper. Løfte opp = må bøye seg ned, ta opp ringen + lokket. Da forsvinner litt av poenget med å slippe å sette seg ned. Er det rart du ikke har funnet deg en skikkelig mann sier jeg bare. Hrmph. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juli 2008 #95 Del Skrevet 10. juli 2008 Når man er 180 må man bøye seg okke som, men som sagt, jeg gir blanke blaffen i den doringen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #96 Del Skrevet 10. juli 2008 Når man er 180 må man bøye seg okke som, men som sagt, jeg gir blanke blaffen i den doringen... er du 180? wow, reine eiffeltårnet jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann30 Skrevet 10. juli 2008 #97 Del Skrevet 10. juli 2008 Forøvrig takker jeg for ytterst gode råd, tips og tanker, både om mus og menn, og jeg skal legge meg det meste på minnet, det som taler til min favør selvsagt. Det jeg er uenig i fordi det kjennes litt for rett, eller litt for vanskelig omtolker og eller ignorerer jeg, jeg er da kvinne... Hva var poenget med denne tråden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann30 Skrevet 10. juli 2008 #98 Del Skrevet 10. juli 2008 Du har her og nå knekt hele koden, som er poenget med denne tråden, og som jeg nok har mistenkt innerst inne, men som det selvsagt ikke blir noen debatt av. Kjære deg, jeg skrev litt om dette på side 3 i denne tråden. Men jeg var ikke enig med deg, og smiska ikke - og da vil du jo ikke høre på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 5355 Sotra Skrevet 10. juli 2008 #99 Del Skrevet 10. juli 2008 Glammis, mann på 36 år her. Er i samme situasjon som deg, med unntak av at jeg er mann da... Siden vi er litt i samme båt, så fant jeg problemstillingen ganske interessant. Men, nå er det deg vi diskuterer her og ikke meg: I et (hittil mislykket) forsøk på å forstå dere jenter, har jeg lest utvalgte ting på KG en stund. Er ikke medlem. Jeg har merket meg dine innlegg ved flere anledninger, og jeg har jevnt over syntes du har virket befriende åpen, erfaren og reflektert innenfor emnene jeg har lest. Du har sikkert skrevet mye jeg ikke har fått med meg også, bare sånn at det er sagt... Nå vet ikke jeg hvordan du oppfører deg når du møte nye menn(esker) IRL, men din relativt direkte stil som utøves her på KG kan kanskje bli litt "mye". Har selv en venninne som jeg vekselvis har vært interessert i/fascinert av/skremt av grunnet hennes direkte og sterke fremtoning. Jeg snakker ikke om krangling e.l, for i likhet med deg misliker hun det. Men det allikevel noe som ikke helt passer inn i min forestilling av det feminine og hvordan en "kjæreste" skal være. Vanskelig å sette fingeren helt nøyaktig på det. Men det er ett eller annet som gjør at jeg ikke helt føler meg bekvem i mannsrollen når jeg er sammen med henne. Irriterende egentlig, for all logikk tilsier hun er et kupp. Ble vagt dette, men kan det hende du også blir litt "mye" når du møter menn du ikke kjenner? Eller porsjonerer du deg ut i passende "doser"? Jeg sitter med et inntrykk av at heller ikke du er en "tradisjonell" jente, ihvertfall ikke hvis man legger begrepets historiske betydning til grunn. Moderne, oppegående jenter med bein i nesen kan dessverre skremme enkelte menn vekk. Sånn er det bare - mulig at disse mennene ikke passer for deg, men det er egentlig en litt annen diskusjon. Ikke ment å rakke ned på deg, for jeg digger kunnskapsrike, sterke og "liberale" jenter som deg. Jeg må bare ha dere i rette doser inntil jeg kjenner dere godt og finner meg til rette som mann. Just my 2 cents, mulig jeg bommer stygt. I så fall regner jeg med du setter meg på plass - I want my woman to be a lady by my side, and a vixen in bed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #100 Del Skrevet 11. juli 2008 Applauderer siste taler her! Mange av oss menn liker å føle oss som menn når vi er sammen med en kvinne. Du høres smart, flott og pen ut men kan det være at du kan skremme/virke for utadvendt og direkte/skarp/markant på menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå