Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var jo kjempe spennende. Norge fortjente helt klart å komme så høyt.

Syntes Tyrkia var den beste av de tre på topp.

Likte også Spania og Frankrike.

Likte også Storbritania sin, synes den var litt kul jeg. Fortjente ikke å få null poeng da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Jeg syns den tyrkiske var kjempebra!! Også syns jeg den med "back to the 80s" var kul (et eller annet baltisk land). Den engelske tenker jeg dette om :"å jeg prøver febrilsk å ligne Kylie Minogue men får det ikke helt til" (håret, "kjolen", dansinga, m.m. selvfølgleig ingen heldig etterligning, men et hardt forsøk).

Videre syns jeg den franske var ok, det var en veldig søt og karismatisk dame som sang i motsetning til et par andre :o .

Syns det er mye ettterligning, jeg fant både Britney Spears wannabe, Kylie wannabe og Tom Jones wannabe ("sex bomb", nesten tro kopi, jo)!!

Så jeg sier bare: urgh *stikker fingrene laaaangt ned i halsen*

Skrevet

Jeg håpet på Østerike til siste slutt!

Lo så jeg hyyylte under hele låta!

Den var bare rå-bra!

Skrevet
Jeg håpet på Østerike til siste slutt!

Lo så jeg hyyylte under hele låta!

Den var bare rå-bra!

Jasså... :o :o :o Jeg bare hylte jeg da... :ler:

Jennifer

Skrevet
Men hva er dette greiene med pedofili?? Er det noe som har skjedd i en video eller noe??

De (mest manager/agenten deres som egentlig er barnepsykolog) spiller bevisst på utseende som småpiker med tilhørende sexscener fordi de vil appellere til det pedofile miljø. De (han) ser de pedofile som et unyttet marked. :roll:

Jeg må si at både sang og fremtreden til t.aT.u. var dårligere enn Storbritannia, så plasseringen deres var jo helt ufortjent synes jeg.

Østerrike sitt innslag kom tre timer for sent.

Hadde ingen favoritter, men av de beste synes jeg var land som Island, Norge og Tyrkia. Dog Tyrkia sin fikk jeg veldig assossiasjoner til Simarik... og Sverige sin var "like enkel (eller var det kjedelig?) som Ivarhyllene fra IKEA" :ler:

Skrevet

Men de jo faktisk 18 år begge to da....

men det som er teit er at de bevisst spiller/later som om de er lesbiske på scenen/videor/intervju. Og leste en plass at begge to hadde kjærester et annet steds..

Skrevet

Hadde sansen for Belgia sin jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Men de jo faktisk 18 år begge to da....

men det som er teit er at de bevisst spiller/later som om de er lesbiske på scenen/videor/intervju. Og leste en plass at begge to hadde kjærester et annet steds..

Hallo, det er vel verre at de later som de er 12-13 åringer enn at de vil late som de er lesbiske! Det er vel mye verre at de vil tilfredstille et pedofilt marked, enn et lesbisk marked (skjønt det er gjort for å tilfrdstille alle menns sexfantasi= to jenter i action). Selvfølgelig er det teit at de faker homofili, og de gjør verre er at grunnen er for å tilfredstille gamle menns sexfantasier (ikke for å skape mer positive holdninger til homofile og lesbiske).

Hele imaget er å skape blest om å oppfylle pervoers drømmer. De er lesbiske, men sier at de elsker å ha sex med gamle menn. De (mest agenten deres) skryter også over å ha ligget med sin femtiognoe?år gamle agent når de var femten og seksten (eller 12 og 13). Alder vil de ikke ut med, fordi det er ønske at folk (pedofile) skal kunne fantasere at de er så unge som mulig. Det hele er rett og slett til å spy av.

Skrevet

Ok, gjesten rett over her var meg altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...