Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

at noen bruker humor, trenger vel ikke bety at de er useriøse.

østerriske kakkerlakker ruler tenk det så

Videoannonse
Annonse
Skrevet
at noen bruker humor' date=' trenger vel ikke bety at de er useriøse.[/quote']

Hørte du de østeriske kordamene eller??? Ikke det nei... :blunke:

Jennifer

Skrevet

Drit i syngedamene, Jennifer. Østerrikeren med John Cleese fasongen var STOR! :kul:

Skrevet

Jeg synes at Grand Prix har vært alt for høytidelig, spesielt i Norge. Synes det er morsomt med uorginale innslag, selv om jeg fikk assosiasjoner til psykriatrien. :ler:

Skrevet

Care: Mener du å si at østerrikeren var psykiater? :o Kult.

Skrevet

jepp hørte dem, og de var kanskje ikke akkurat de beste til å synge her i verden, men han som sang var hysterisk morsom. digge digge..

hvem var din favoritt da?

Skrevet

Kan vel forsåvidt være enig i at Grand Prix kanskje blir tatt litt for høytidelig i Norge. Men det er nå en gang slik at lille Norge helst skal være best i alt. Og når vi får 0 poeng i Grand Prix, og blir disket fra deltakelse neste år, så blir vi faktisk litt lei oss... Men derifra til spastiske østerikere... :roll:

Jennifer

Skrevet
Care: Mener du å si at østerrikeren var psykiater? :o Kult.

Nuvel, det var vel å ta hard i..... :blunke:

Skrevet

CeNedra,

Hadde faktisk Tyrkia som "favoritt" jeg da, men hadde vel egentlig ikke drømt om at de skulle vinne... Er litt overrasket...

Jennifer

Skrevet

mm. Tror det er det som er rart i år. At favorittene til folk faktisk kommer høyt opp. jeg syntes østerrike, russland og tyrkia var ganske ok i år, og så kommer alle høyt opp..... UVIRKELIG!!

men så i år er det jo slik at alle lands stemmer var seer-stemming (telefon/sms) etc...

Skrevet

Russland hadde ikke seer-stemmer, som eneste land. For dårlig telefon-nett tror jeg :o

Jeg synes Jostein var flink i dag jeg.

Gratulerer med 4. plass :D

Skrevet
mm. Tror det er det som er rart i år. At favorittene til folk faktisk kommer høyt opp. jeg syntes østerrike, russland og tyrkia var ganske ok i år, og så kommer alle høyt opp..... UVIRKELIG!!

men så i år er det jo slik at alle lands stemmer var seer-stemming (telefon/sms) etc...

Har nok noe å si at det er seerne som stemmer ja. Hadde egentlig trodd at Tyskland kom til å komme høyere opp på lista jeg da, med sin "be happy, be gay" sang. :o :ler:

Jennifer

Skrevet

Også for noen lekre mannfolk - Kypros og Israel var vidunderlige... :hoho: Nesten ikke tørket av dem solkremen en gang jo, før de ble plukket opp på en eller annen turistifisert strand...

Skrevet

Jeg kom hjem akkurat da Storbritania skulle fremføre sitt bidrag, jeg klarte de første 3 tonene før jeg skiftet kanal. GRUSOMT for et øre som foretrekker mennesker som synger rent.

Skrevet

Enig med Tusenfryd - Mannfolka i årets GP var skikkelig lekre... :ler: *Etterlyser kaste opp smil...*

Også var det hun med puppa da og den diskre utringningen. Hørte ikke sangen jeg... :o

Jennifer

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg likte den belgiske sangen litt, den var jo litt original, men de kunne godt ha droppet de håndbevegelsene... Jeg fikk assosiasjoner til samlingsstundene i barnehagen.

Skrevet

D var d 3 beste låtene som kjempet i toppen, og Tyrkia var en fortjent vinner. Østerrike samlet poeng på galskapen, og d er et bra trekk! Jostein hadde en flott fremførelse av en sang som har gått hjem hos mange, men ikke hos meg....!!!

Skrevet

Det var jammen mye grellt ute og gikk under MGP! Helt enig i at England sang fryktelig surt! Jeg og samboeren satte nesten maten i halsen naar hun begynte og gaule. :o

Tro det eller ei, men har hoert sangen naar den har vaert gjennom lyd mixere i studio og ikke sunget surt i det hele tatt og da var den ganske grei. Var nok litt politisk stemming ute og gikk ogsaa. Verden er ikke blid paa England etter Irak...

:D

Skrevet

Jeg likte det Franske bidraget, hun fra Island var også ganske OK. Likte ikke den som vant noe særlig, den dama hadde ikke noe speielt fin stemme.

T.a.T.u syntes jeg faktisk litt synd på, tenk, de er ikke mer enn 18 år ganske nye i faget, å så få så mye pepper som de får, ikke rart at det blir litt surt når de blir pepet på når de kommer på scenen.

Jeg synes fremdeles at det er bra at noen unge jenter fra Russland kan få det til, det er bare så synd at det blir spilt på ungpike sex.

Men hva er dette greiene med pedofili?? Er det noe som har skjedd i en video eller noe??

Skrevet
Men hva er dette greiene med pedofili?? Er det noe som har skjedd i en video eller noe??

I videoen har dei fått mange småjenter til å kle seg og te seg sexy - og det er det vel forsåvidt ein del kleskjeder som har prøvd seg på òg, i reklame...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...