Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg tror vi trygt kan slå fast at T.a.T.u ikke kommer til å vinne Eurosong 2003, dæven så surt! :hoho:

Minnie

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Og hvorfor hadde de ikke på seg noe bedre enn jeans og t- skjorter, hvorfor ikke benytte sjansen til å bære noe fra en evt. Russisk designer?

Minnie

Gjest Étoile
Skrevet
:hoho::hoho: Tragiske greier både TaTu og Østerrike...
Gjest Étoile
Skrevet

Lurer på hvem som har designet antrekket til frøken Nederland jeg... Så grusomt at jeg får frysninger på ryggen.......

Skrevet

Hadde de ikke "truet" med å komme nakne da? Kanskje vært bedre det? Tror ikke de er rette bærtene for designer klær jeg :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hadde de ikke "truet" med å komme nakne da? Kanskje vært bedre det? Tror ikke de er rette bærtene for designer klær jeg :ler:

Nei du har jo ett poeng der, å lage klær for jenter som synger pedopop er kanskje ikke verdens beste reklame :wink:

Minnie

Gjest Samara
Skrevet

t.A.T.u sang surt ja... Huff, grusomt var det. Men synes det har vært veldig mange andre forferdelige bidrag også jeg... Det fra storbritannia f.eks. :o

Skrevet

Sitter her med Grand Prix gående i bakgrunnen, og jeg er helt SJOKKERT over mangelen på talent i den konkurransen. Har ikke fulgt så godt med, men har ikke hørt en eneste bra sang eller stemme hittil!!! Noen av dem synger jo så falskt at jeg får frysninger på ryggen!!!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jostein er på scenen nå- han synger hvertfall ikke surt :D

Minnie

Skrevet

Har nå hørt bedre. :o

*dempe lyden*

Skrevet

Eurosong må være konkurransen for de minst talentfulle artistene i de ulike landene??? Går det virkelig ikke an å lage noe mer fengende enn dette, eller er det bare vi som krever for mye?

Synes ikke noe om den norske sangen heller jeg dah....... :-?

Gjest Samara
Skrevet

Jostein er helt klart en av de beste :)

(Fikk ikke med meg de første jeg da, men det meste av det jeg har sett har vært fælt)

Gjest Étoile
Skrevet

Det meste til nå har vært surt og fælt ja. Nesten værre enn første opptaket til Idol jo...

Skrevet

Her var det mye rare kostymer, masse dårlig sang og MYE og le av!

Syntes ikke Norge gjorde det så ille.......

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg aner ikke hvem som vinner hverfall.

Minnie

Skrevet

Hun nr 20 og ett eller annet, rosa kostyme og to dansere bak seg, så ut som hun hadde tatt minst tre lykkepiller for mye i dag... :ler:

Skrevet

Gikk glipp av de russiske jentene, men holdt på å få sjokk da Storbrittania var på scenen! Maken til falsk sang skal man lete lenge etter! Det var hysterisk vondt å høre på!

Synes ikke Norge var så verst, han er jo naturlig og god, da.

I motsetning til en del av de utringede jålebukkene i hvite bukser :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Du gikk ikke glipp av noe Væren.

Minnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...