Dragoline Skrevet 26. mai 2003 #21 Del Skrevet 26. mai 2003 Skal vi klandre folk for ikke å være modne da? Folk lærer jo ettervert,og isteden for å klandre å kjefte,hjelp til heller! Dere er ikke noe bedre selv når dere svarer på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 26. mai 2003 #22 Del Skrevet 26. mai 2003 Og igjen slår den velkjente spydigheten bland alle KG medlemmene til igjen... jeg blir faktisk skikkelig skuffa over at dere er som dere er enkelte ganger. Hvorfor angriper dere hele tiden på alt mulig rart? Jeg har lenge vært redd for å skrive enkelte innlegg for jeg VET at det alltid kommer masse usakelig og spydig ut av dere, pluss at dere ikke fokuserer på det som virkelig er saken. Jeg orker desverre ikke dere mer, holder dere påp slik kommer KG til å miste flere medlemmer! Og til deg som startet tråden: Er vel ikke x'en min du har rota deg borti jeg vet akkurat hvordan du har det og synes selv at det var ganske slitsomt. Men er dag så sier det kanskje stopp hos deg og da bør du lytte til følelsene dine. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #23 Del Skrevet 26. mai 2003 Må si meg enig med siste innskriver. Folk som opptrer svært umodent her bør kanskje tenke seg litt mere om før de kritiserer andre for - nettopp - det samme. Dessuten må jeg le når jeg ser hvilken vending debatten får når først en har begynt med drittslengingen - da kommer alle andre etter...det er ganske vanlig HER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå