Gå til innhold

Har det tungt med meg selv nå


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg og min kommende mann skal drikkes ut i nær fremtid og for å være ærlig så bryr det meg ikke at det kan bli strippeklubb eller stripper privat. Jeg stoler på min kjære og han har valgt meg. Jeg har ikke noen kjempeflott kropp og ser ikke ut som noen supermodell. Men det plager meg ikke at han får stripper i utdrikningslaget. Han ville aldri gjort noe for å såre meg og jeg vet at det bare er meg han vil ha. Så hvorfor skal jeg ødelegge moroa som hans kompiser kan finne på. :-?

Et forhold er basert på respekt, ærlighet og tillit. Og kan man ikke stole på partneren.... Har man egentlig noe i det forholdet å gjøre da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et forhold er basert på respekt, ærlighet og tillit. Og kan man ikke stole på partneren.... Har man egentlig noe i det forholdet å gjøre da????

Det dreier seg ikke for mitt vedkommende om å stole eller ikke stole.

Det dreier seg om respekt for partneren og forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener Anitacath, men jeg ser ikke noe grunn for at min kjære ikke kan få ha det gøy på utdrikningslaget. Det er jo på en måte hans siste kveld med gutta før han er en gift mann... Og de fleste vet at dette med stripping i utdrikningslag kan komme opp... Hvis man er så redd for at mannen skal få dette i utdrikningslaget sitt så får man ta det opp med forloveren. Det er min mening i allefall.

Jeg ser i allefall ikke på det som at min kjære ikke respekterer meg selv om han får stripper i sitt utdrikningslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dreier seg ikke for mitt vedkommende om å stole eller ikke stole.

Det dreier seg om respekt for partneren og forholdet.

Det er jo ikke mannen som er skyld i dette da - det er ikke han som planlegger utdrikningslaget og innholdet i det!

Og uten at jeg vet det for sikkert, vil jeg tro at det er litt vanskelig å reise seg opp og gå når man plutselig får presentert et strippeshow i eget utdrikningslag - fordi man vil ikke vike utakknemlig for de kameratene som tross alt har lagt ned en del tid (og penger) i å arrangere utdrikningslag, samt at man ikke vil være noen festbrems.

Forøvrig vil jeg bare si at jeg ikke på noen måte har noe imot strippere generelt. Jeg bare sier at det ikke nødvendigvis er spesielt morsomt å ha en kjæreste/kone som er gjenstand for x antall menns begjær hver eneste dag på jobb, som kanskje blir klådd på i tide og utide - og som har arbeidstider som ikke akkurat er 8-4.

Støtter forøvrig det siste innlegget til Nikki.

Hvordan går det med deg idag, Feten? Er humøret litt bedre? Håper det hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at kompiser ikke nevner utdrikkingslag for hverandre i det hele tatt.

I en eller annen setting må det være mulig for en vordende brudgom å informere sin forlover om at stripping ikke er ønskelig.

Dessuten tenker jeg at den forloveren som ikke kjenner gommen og bruden godt nok har vel egentlig ikke noe som forlover å gjøre.

Men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på at dette med utdrikningslag faktisk skal være hemmelig og det som skjer er noe brudgommen ikke vet før dagen er der?? Brudgommen tenker sannsynligvis ikke på dette med stripping på samme måte som vi jenter gjør. Og er man så innmari i mot dette med stripping så får en selv sørge for at forloveren til vedkommende får beskjed om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt på at dette med utdrikningslag faktisk skal være hemmelig og det som skjer er noe brudgommen ikke vet før dagen er der??

Man vat da om at det skal arrangeres et lag.

Såpass våken kan man da være.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert at man vet det. Er ikke alle som blir drukket ut....

Jeg har faktisk ikke vært sikker på om jeg blir drukket ut, men har klart å finne det ut på egen hånd at det blr utdrikningslag.

Men uansett så mener jeg at det må gå ann å si til den som er forlover at du helst ikke vil at brudgommen/bruden skal ha stripper av hensyn til deg og hva du mener, siden du mener det er respektløst å ha stripper. Jeg og min kjære har snakket om dette og som jeg har skrevet tidligere... jeg har ikke noe problem med å forholde meg til dette. Hadde jeg vært i mot det, så hadde jeg sagt det til min kjære at jeg ikke ønsker at det skal være stripper i utdrikningslaget og jeg vet at han da ville ha sagt det til sin forlover. Og dette burde vel alle par klare å snakke om hvis dette er noe som plager en.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis din kommende mann hadde hengt seg opp i en stripper og falt for fristelsen for å gå lenger så hadde det jo vært greit å finne det ut før bryllupet. :D han hadde ikke vært noe å ha uansett da mener jeg. Det jeg mener og sa i forrige innlegg var at hvis det er et så stort problem, og det er så viktig at menn ikke går på slike steder av og til, så tro9r jeg det blir så spennende og muligheten for at det skjer er større tror jeg. Min kommende mann har vært på strippeklubb flerre ganger med gutteklubben, han sier det er kjedelig, men det bryr meg ikke. For han elsker meg og min kropp, og han må gjerne se på andre damer og si at hun hadde fin kropp o.l. Det plager meg ikke, jeg gjør det da. Er mange menn jeg synes er nydelige og sier det til han. Betyr ikke at jreg drømmer om å ha sex med den kjekke mannen for det.

Han vil ha deg ellers hadde der ikke planlagt å gifte dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med deg Tuva at jeg ikke kan få sagt det. Forbuden frukt er mere fristende er det jo noe som heter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

dersom man har et vanskelig forhold til sin egen kropp og utseendet er det ikke så rart at man reagerer litt på at typen har sett strippeshow. Man trenger vel ikke bli kalt hysterisk osv på grunn av det? å gråte er en grei måte for mange å få ut ting på, og også en naturlig reaksjon for mange når man synes noe er ille.

jeg kan forstå at du synes det er ille at mannen din var på strippeshow, men trøst deg med at han ikke virket som han syntes det var noe særlig og at han faktisk ønsker å gifte seg med deg. Han synes helt sikkert at nettopp DU er den flotteste jenta han kan få. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på hvorfor det er så innihampen viktig for gutta å ha strippere på utdrikningslag jeg.... Personlig synes jeg det er helt IDIOTISK, og skjønner godt den som startet tråden.

Det handler mer om respekt og følelser enn det å stole på hverandre.

Selv om jeg stoler på samboeren min, hadde jeg blitt forbannet og sinna hvis han hadde vært på strippebar / fått pupper og rompe slengt i trynet og så videre. Jeg synes det er respektløst og faktisk ganske teit. Men det er nå bare min mening da.,....

Chippendales og større "scene-show" blir litt annerledes, for da er ikke stripperne leid inn til "offeret" personlig.....

Det er så mye annet morro og gale sprell man heller kan finne på, enn å absolutt sikle på nakne damer / menn i utdrikningslag ?

Men, men. Smak og behag....

Det å kommentere at Feten ikke burde gifte seg osv,,, og kalkulere åssen hennes liv er, er ignorant og slemt å gjøre. Bare så denne vet det. Noen liker å presse andre ned i møkka, tydeligvis....

Ellers vil jeg bare si til Feten at jeg føler meg deg og jeg synes ikke du bør føle deg mindreverdig eller truet av disse stripperne uansett. Tror ikke de fleste er noe penere / flottere enn oss andre normale heller.

Skjønner godt at du reagerte som du gjorde og det er lov å bli lei seg, gråte og ha vonde følelser over det.

Dere andre kvinns som er så jævla flinke til å takle at mennene deres sikler over andre,- kan dere ikke bare godta at ikke alle er like bøse og tøffe og usårbare som dere da ?

Vi er faktisk forskjellige og ikke alle har like god selvtillit. Synes ikke Feten skal få lide fordi hun viser sine sanne følelser!

(Joda, det er selvfølgelig lov å se, men å sitte å stirre / sikle / åpenlyst beundre, er stygt gjort)

*oppgitt*

Lykke til i allefall! Det kommer sikkert til å gå bra med dere, og jeg tror din tilkommende har valgt deg fordi du er unik og fordi han elsker deg :D

Diva:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

bra sagt diva :) er så enig, så enig med deg.

og til deg som skrev innlegget, ønsker deg lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det er selvfølgelig lov å se, men å sitte å stirre / sikle / åpenlyst beundre, er stygt gjort

Har ei venninde som hadde ny type.

Tredje daten var jeg og kjæresten min med.

Vi satt på en kafe.

På bordet tvers overfor min venninde og typen satt ei Dolly Parton-dame.

Han titta veeeldig....

Venninden min spurte hva han glante på.

"Utsikten mellom bakkar og berg" svarte han.

IDIOTEN!!!

Han fikk seg en kraftig en på trynet!

Nå har de vært kjærester i to år........

Morsom historie, men jeg tviler på om det hadde blitt en fjerde date for mitt vedkommende. Men fyren er grei, han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Synes heller dette ikke var noe å grine over. Da mannen min ble drukket ut, var de også på strippeklubb. Han ble tatt opp på scenen, kledd av til boxeren og bundet fast. Og stripperen var naken. Kompisene hadde til og med laget album hvor jeg da fikk se den smekre stripperen og min mann i boxer. Ok, skal innrømme at det ikke var det kuleste jeg har sett, men han bestemte jo ikke dette selv! Kunne jo ikke være kjip og si han ikke ville, det er jo for at kompisene skal ha det gøy. Er såpass trygg på mannen min at jeg vet at han aldri hadde hadde gjort noe galt. Selvfølgelig kan han se på andre jenter, det finnes jo utrolig mange flotte, pene jenter! Hadde han hatt lyst på noen andre enn meg, hadde jeg jo ikke vært sammen med han. :wink:

Ingen av disse stripperne er interessert i noen av de de stripper for! De gjør jo bare jobben sin! Og hvorfor så mye negativt om strippere? At de alle driver med narkotika! Dummeste jeg har hørt! Kjenner til flere stippere og de er ærlige, helt vanlige mennesker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor så mye negativt om strippere? At de alle driver med narkotika! Dummeste jeg har hørt! Kjenner til flere stippere og de er ærlige' date=' helt vanlige mennesker. :)[/quote']

Jeg sa at _de fleste_ drev med narkotika. Da uttalte jeg meg om strippemiljøet i Oslo, som er det jeg kjenner best til.

Jeg sa ikke at det ikke går an å strippe uten at man bruker narkotika, men det er veldig, veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Minnie, jeg er totalt uenig med deg i at Gjest ikke burde gifte seg og få barn siden hun sliter med denne sykdommen. Er det ikke nettopp det som er bra, at hun får noe positivt inn i livet sitt som kan ta fokuset vekk fra sykdommen? Det synes i hvert fall jeg. Sykdommen sier uansett ikke noe om en persons evne til å være kone og/eller mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen mening i at hun ikke er kompetent til å få barn, selv om hun har bulimi. Et viktig poeng er kanskje å forholde seg til saken, så blir det alright å spørre om noe inne her. Så Minnie jeg er ofte enig med deg men denne gangen synes jeg du var usaklig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ærlig talt, skjerp deg jente! Tenk om det var din venninne som hadde leid inn en mannlig stripper til ditt utdrikkingslag - og han hadde grint en uke etterpå!!! Du har et alvorlig problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en kommentar her: ser at minnie stort sett alltid må få med seg nicket når hun svarer. ".....feten?" hva er vitsen? er det så kult å få med et nick hun antakelig har for å være litt ironisk ettersom hun har bulimi, bare for å minne henne på det? barnslig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...