Gå til innhold

Har det tungt med meg selv nå

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fordi om internett er anarkistisk i formen, betyr ikke det at man må akseptere drittslenging. Man blir herlig sterk av å svømme motstrøms :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veslebråka, hvem skal være dommer for hva som er drittslenging og hva som er konstruktiv kritikk da?

Som sagt; det må være takhøyde for at folk er (til dels kraftig) uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mange som har hatt tid til å se på

Grand Prix her ser jeg.... :hoho:

Syns utdrikkingslag er noe stort tull og det blir definitivt ikke bedre med syl-flisete strippere som er halvfulle av amfetamin.

De mannfolka som liker sånt er en mannfolktype jeg ikke interesserer meg for. Da vi var i tredveårslag og det plutselig dukket opp ei strippeberte gikk mannen min og et par kompiser ut på kjøkkenet for å hente mer øl. Og der ble dem.

Sånn skal det være spør du meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selvfølgelig.

Dette er litt tåpelig å diskutere, det er ikke så veldig vanskelig å se forskjell på konstruktiv kritikk, og pøsing av galle fordi man har en dårlig dag. Ikke for de fleste oppegående mennesker ivertfall. Og kraftig uenig er det absolutt takhøyde for, men man trenger ikke sleivsparke dem som ligger nede for det. Det er utidig.

Internett er dynamisk, og er dermed hva brukerne gjør det til. Derfor kan/må alle påvirke på sin måte for å dra det litt i sin retning av hva de ønsker det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vega, dette er et åpent forum. Det betyr at folk kan si og mene nøyaktig hva de vil her inne. Dersom folk her er så sarte at de ikke kan tåle kritikk og at folk er uenige med dem; sorry, da har de ikke noe på Internett på gjøre i det hele tatt. Det vil si at Minnie har like mye rett som deg og meg til å uttale seg om ting.

Du må ha misforstått. Jeg har vel ikke sagt til Minnie at hun ikke får åpne munnen her (eller har jeg??) - bare kommet med motsvar. Går jo begge veier. Jeg regner med at langt over nitti prosent her vil være uenige med meg i en rekke saker - men det får så være, litt av det med å ha meninger, er vel å kunne lufte dem med folk som mener det motsatte. I mange tilfeller tar jeg feil, i andre tilfeller tar andre feil - i andre igjen, har ingen av debattantene helt riktig eller helt galt, sånn er det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke sånn ment da, Vega, og jeg mener heller ikke at du har bedt Minnie holde kjeft. Det du derimot sa var at 'det er andre bulimikere her inne' - underforstått at man bør ta hensyn til det når man svarer på innlegg. Det mener jeg blir helt feil, hvertfall.

Og jeg tror ikke alle er enige med meg i alt jeg skriver heller, bare sånn at det er nevnt:)

Nå tror jeg at jeg skal stupe i seng;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnie, jeg har vært enig med deg før, men i denne tråden syns jeg du har vært ganske ufordragelig. En ting er å si at "feten" overreagerer, men du går langt over streken med at hun ikke burde gifte seg, at du syns synd på mannen hennes (han er da fullstendig klar over sykdommer, de har lagt sine planer og vil ha hverandre uansett), og komme me veldig personlige spørsmål om hvordan hun har tenkt å få barn. Noe som ikke angår deg i det hele tatt!

Leser du i det hele tatt igjennom hva du skriver?? Syns at å bruke en tråd som dette til å spre edder og galle er utrolig dårlig gjort. Håpet at du aldri kommer til å oppleve at noen nær deg får denne sykdommen, for med sånne utsagn kommer du til å gjøre ting ganske mye verre.

Til "Feten"; Skjønner at du har det vondt, men husk at det er edg han har valgt. En har dessverre ikke kontroll over hva som skjer på et utdrikkningslag, og tviler på at dette er noe han hadde valgt selv. Ønsker deg all mulig lykke, og vet at du kommer til å klare dette! Stor klem fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym.

Skjønner godt din usikkerhet rundt dette. Vet det er mange som har vondt i magen når de tenker på hva som kan skje på utdriklningslaget. Dette var vel ikke det verste som kunne ha skjedd?

Snakk med han om det. Si at du ikke har det godt.

Er ikke enig med deg i at strippere er lekre. Hvis min kjære gjerne ville ha sett på strippere ville jeg ha blitt såret, ikke fordi de er lekrere enn meg, men fordi han da lider av svært dårlig smak!

Var jeg deg ville jeg sett bort fra diverse ufine svar du har fått. Flere av svarene virker useriøse og garantert ment som en provokasjon.

Håper du føler det bedre i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at du blir opprørt, men det er som en eller annen sa her inne: Det er en grunn til at han er sammen med deg! Hadde han ønsket seg en av stripperene, så tror jeg han ville gått til ei slik for lengesiden!

Mannen din elsker DEG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det etter 6 sider kan være på tide å rulle inn temaet litt igjen - hvis dere vil diskutere hvem som slenger mest drit her inne, får dere gjøre det et annet sted.

Jeg har ryddet tråden, og håper den kan komme seg inn på track igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at det er stor forskjell på strippere på en scene og strippere i utdrikkingslag som sirkulerer rundt brudgommen, klår og slenger pupper og rumpe i ansiktet på den stakkars mannen... :roll:

For meg blir det rett og slett patetisk.

Jeg hadde heller ikke likt å fått en stripper i utdrikkingslaget mitt. Chippendale-show hadde vært noe helt annet. :ler:

Ellers så er jeg enige med alle som sier at du kan ta det rolig.

Mannen har valgt deg, og det er deg han vil gifte seg med. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan til en viss grad forstå deg, med tanke på sykdommen og dermed ditt utgangspunkt for en slik reaksjon. Jeg tror likevel jeg ville holdt dette for meg selv, og la mannen beholde sin (forhåpentligvis) positive følelse rundt utdrikkingslaget sitt. Skal jo være noe han har å tenke tilbake på som en morsom og spesiell kveld med sine beste venner, ikke forbinde det med da du var kjempelei deg i ei uke etterpå. Han er jo en svært uskyldig part som ikke har gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Var ikke sånn ment da, Vega, og jeg mener heller ikke at du har bedt Minnie holde kjeft. Det du derimot sa var at 'det er andre bulimikere her inne' - underforstått at man bør ta hensyn til det når man svarer på innlegg. Det mener jeg blir helt feil, hvertfall.

Og jeg tror ikke alle er enige med meg i alt jeg skriver heller, bare sånn at det er nevnt:)

Nå tror jeg at jeg skal stupe i seng;)

Nei - du (eller jeg) trenger ikke veie hvert ord her inne, det mener jeg ikke - men vi må jo vente svar på tiltale - fra andre med motsatte meninger, og det får vi jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff, her var det mange visvas svar og skittkasting.

Enkelte gir deg råd om å "bli frisk før du gifter deg, får barn ol" . Men livet folkens det er nettopp alle de vi prosessene vi går igjennom. Det er ikke meineng at livet er det vi lever når vi har fikset alt det andre. Når vi bare er slanke nok, når vi er flinke nok, når vi bare er hyggelige nok og når vi bare er friske nok.Livet er det vi gjør mens vi er i disse tilsandene og kjører slalom mellom de alle.

Alt for mange mennesker setter livene sine på hold, til de bare har fått fikset på tingene, med det reusltatet at de sjelden lever, bare eksistere.

Og før vi vet ordet av det så er livet glidd bort mellom hendene våre. Livet må leves her og nå!

Det er helt greit at du er skuffet ang strippingen, og hvorvidt jeg evt. andre synes noe annet er absolutt uinteressant. Det er du som har følelsen og sorgen og må leve med dette. Og så må du spørre deg selv om hvordan kan du få bearbeidet dette. Nå vet du at det er vanskelig for deg, men hadde du ikke sagt det til din tilkommende før, hvorfor ikke?

Og hvorfor torde du ikke si noe til den som arrangerte uttrikningslaget?

Kanskje han hadde tatt hensyn.

Men spør deg selv om hvorfor dette er så vanskelig for deg, og når du vet det svaret så jobb deg gjennom det. Det klarer du, det vet jeg, for bare en annen med spiseforstyrrelse kan ane hvor langt du har kommet og hvor mye du har jobbet for å være der du er i dag.

DU HAR GRO GRUNN TIL Å VÆRE STOLT AV DEG SELV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale
Gjest var meg.

Det er nok ikke første gang du har gjort en gjesteopptreden i denne tråden Vega :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ialefall gitt min manns forlover streng beskjed om at stripping er helt uaktuellt.

Heldigvis for oss alle er han helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke første gang du har gjort en gjesteopptreden i denne tråden Vega :wink:

Minnie

Jeg har ikke behov for å opptre som gjest, når min mening likevel er kommet fram - har jeg vel..?

Du tror jeg er feten? :o

Vel - til det kan jeg si, at jeg har ikke bulimi, men en annen mild form for spiseforstyrrelse - og jeg har barn, på sytten år, og så videre og så videre.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min manns kompiser hadde også planlagt stripping i min manns utdrikningslag. Jeg fikk tilfeldigvis linken til siden der de planla utdrikningslaget og der sto det " vi må sørge for å bestille tidlig for da får vi mer kvalitet (dvs yngre)". Jeg ble så sint at jeg holdt på å sprekke!! Jeg har også litt problemer med komplekser og saumfarte meg selv godt lenge etterpå. Har ikke så store problemer som deg, men allikevel... Nå ble ikke stripping noen av for det ble for dyrt for de (skulle ha privat show!!) men det tok lang tid før jeg ville snakke med forloveren (han er broren også) til min mann igjen. Han fikk høre det godt!

Så altså, jeg forstår deg så godt! Men jeg er enig med de andre her: fokuser på at han ikke så ut til å like strippingen og at det er deg han har valgt. Snakk med ham og hør han side av saken, så ordner det seg nok!

Lykke til med forestående bryllup. Du har noe å glede deg til. Sørg bare for å snakke med din tilkommende og forsøk å få dette ut av verden så fort som mulig slik at dere sammen kan glede dere over den siste tiden før den stor dagen!

Trøsteklem fra Fru Meta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...