Gå til innhold

Speilet sier at jeg er råstygg


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Når jeg ser meg i speilet hjemme så synes jeg at jeg ser rett og slett stygg ut.. Men når jg ser meg på film så ser jeg mye penere ut, veldig pen også, selv hos frisøren ser jeg penere ut.

Hva skylles dette?? er det lyset som gjør det og hvem har rett? TVen eller speilet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Når jeg ser meg i speilet hjemme så synes jeg at jeg ser rett og slett stygg ut.. Men når jg ser meg på film så ser jeg mye penere ut, veldig pen også, selv hos frisøren ser jeg penere ut.

Hva skylles dette?? er det lyset som gjør det og hvem har rett? TVen eller speilet?

eg har ikke sett et mennske hos frisøren som tar seg bedre ut der...og slett ikke meg. Så da er du nok ikke så verst uansett hvor du er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara1

Jeg opplever det motsatte, at jeg er blek og stygg hos frisøren, der ser jeg absolutt alle skjønnhetsfeil som kviser og rynker.

I klesbutikker opplever jeg at speilene er slankende.

Her hjemme er jeg langt penere... mer flatterende lys på badet mitt enn hos frisøren tenker jeg. ;)

Men figuren er nok mer riktig her hjemme enn den er i klesbutikkene.

Men du har nok rett, det er lyset som er urettferdig mot deg.

Og selvsagt er det tv-en din som har rett! :)

Endret av Tara1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når jeg ser meg i speilet hjemme så synes jeg at jeg ser rett og slett stygg ut.. Men når jg ser meg på film så ser jeg mye penere ut, veldig pen også, selv hos frisøren ser jeg penere ut.

Hva skylles dette?? er det lyset som gjør det og hvem har rett? TVen eller speilet?

JA, da er det du som har for mye "leonlys" på badet ditt hjemme.Ingen er fine i "leonlys"Der kommer alle skavanker fram og ufinheter i huden fram. Det er ikke slik du ser ut!

Når du skal se etter hvordan du tar deg ut ute i dagslys skal du se deg i speilet ved et vindu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...