Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Del Skrevet 6. juli 2008 Det har som regel gått i action/skrekk/thrillere når mannen min og jeg ser filmer sammen. Nå vil vi gjerne ha noen tips til romantiske filmer. Det er så koselig å sitte i armkroken mens en ser på en koselig film med romantikk og lykkelig slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Del Skrevet 6. juli 2008 Et par favoritter av nyere dato: Music and Lyrics The Holiday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 6. juli 2008 #3 Del Skrevet 6. juli 2008 50 first dates, The Wedding singer, Love Actually, Feast of Love, Amelie fra Montmartre (Fransk, men nydelig), Mens du sov, Kate & Leopold, Four weddings and a funeral....det var de jeg kom på i farta. Juno er også en nydelig film, om enn kanskje ikke direkte en romantisk film (men litt så). En guttevennlig romantisk film er vel Knocked up, og Weddingcrashers er jo morsom og litt romantisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 6. juli 2008 #4 Del Skrevet 6. juli 2008 The Notebook. Stardust er også veldig søt og morsom. Ser noen nevnte Amélie. Helt enig, nydeligste filmen jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. juli 2008 #5 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Her er mine favoritter (noen har riktignok ikke lykkelig slutter - eller: det spørs hvordan man ser det): Shadowlands Roman Holiday To Have and Have Not The Remains of the Day Giant Summertime (1955) Jane Eyre (2006) Brief Encounter I Know Where I'm Going! An Affair to Remember Avanti! Miss Potter Bridget Jones's Diary Pride & Prejudice (1995) Singin' in the Rain My Fair Lady Phantom of the Opera (1943) All That Heaven Allows Persuasion (2007) Brokeback Mountain The Big Sleep The Ghost and Mrs. Muir What's Up, Doc? Yentl The Apartment Never Been Kissed While You Were Sleeping When Harry Met Sally You've Got M@il The Way We Were Out of Africa Mvh Yvonne Endret 7. juli 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 8. juli 2008 #6 Del Skrevet 8. juli 2008 Her var det veldig mange gode forslag. Nå skal jeg bestille en haug med romantiske filmer. Tusen takk for alle tipsene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå