Sandman Skrevet 24. mai 2003 #1 Del Skrevet 24. mai 2003 Ikke det at noen direkte har ønsket meg dit, men nå drar jeg på ferie dit pepper'n gror... Skulle jeg kanskje ta en høy paraplydrink med klissete farge for hver og en av dere koselige KG-jentene...? Ha det godt så lenge, hvis jeg savner dere, så finnes det sikkert ei råd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #2 Del Skrevet 24. mai 2003 Kan jeg bli med? Jeg lover og gå i tangabikini og uten overdel hver dag!!! Også skal jeg være snill, og betale alt, og......... honey, I`m yours! Pliiiiis........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mai 2003 Kan jeg bli med? Jeg lover og gå i tangabikini og uten overdel hver dag!!! Også skal jeg være snill, og betale alt, og......... honey, I`m yours! Pliiiiis........ Vik fra meg....du fristerinne.... :blunke: Husk at min motstandskraft overfor slike utspill er å sammenligne med en soft-is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #4 Del Skrevet 24. mai 2003 *ser at Sandman er fristet* Men får jeg være med? Å NEIDA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 24. mai 2003 #5 Del Skrevet 24. mai 2003 Slurp i deg ei øl for meg da, Sandman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 24. mai 2003 #6 Del Skrevet 24. mai 2003 Ja, også god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 24. mai 2003 #7 Del Skrevet 24. mai 2003 Ønsker deg en god tur og fin ferie, Sandman :D Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 24. mai 2003 #8 Del Skrevet 24. mai 2003 God tur Sannmannen vår Ta noen paraplydrinker for meg og :D Kos deg :-) Klem, Diva:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. mai 2003 #9 Del Skrevet 24. mai 2003 Ønsker deg riktig god tur. Men er litt bekymret for ditt inntak av søte drinker... for hvis du skal leve opp til : Skulle jeg kanskje ta en høy paraplydrink med klissete farge for hver og en av dere koselige KG-jentene...? ... er det vel fare for at det kan bli en rimelig fuktig og søtladen ferie. .. i og med at det er 3425 registrerte brukere - og en rimelig stor andel av dem går vel under definisjonen "jentene".... hvis du ikke avskriver oss som koselige med hård hånd... Da blir det veldig mange paraplyer på deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 24. mai 2003 Ønsker deg riktig god tur. Men er litt bekymret for ditt inntak av søte drinker... for hvis du skal leve opp til : ... er det vel fare for at det kan bli en rimelig fuktig og søtladen ferie. .. i og med at det er 3425 registrerte brukere - og en rimelig stor andel av dem går vel under definisjonen "jentene".... hvis du ikke avskriver oss som koselige med hård hånd... Da blir det veldig mange paraplyer på deg.... Dere jenter tåler jo ikke mer enn ei høne, så hvis 50 av dere deler på hver klisse-drink, så blir hver og en sikkert brisne nok... ..jeg har opplevd de som går i dørken etter 4 blåbær-shots... :blunke: ...så alle skal nok ha fått sin andel når ferien er over.. ...jeg har da tenkt å ta noen pils for egen del, også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. mai 2003 #11 Del Skrevet 24. mai 2003 Selv om du tar vekk 425 mannfolk/menn (fritt valg) ... har du fortsatt 3000 "lettpåvirkelige" "jenter" å drikke for - det vil si 60 søte klissete paraplydrinker ... - på 10 dager (anslag) ... det blir seks om dagen det... nok til at noen og en hver blir kvalme... Du trenger nok mye øl for å skylle vekk det.... - så lykke til og kos deg med pilsene dine ... det har du ærlig fortjent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 24. mai 2003 #12 Del Skrevet 24. mai 2003 Kos deg MASSE med det som måtte være å kose seg med der nede i varmen Vi er her vi, når du kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. mai 2003 #13 Del Skrevet 24. mai 2003 Kos deg der pepper`n gror, Sandman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2003 #14 Del Skrevet 24. mai 2003 God tur Sandman!! Kos deg masse med paraplydrinkene og pilsen du trenger til å skylle etter med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. mai 2003 #15 Del Skrevet 24. mai 2003 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. mai 2003 #16 Del Skrevet 24. mai 2003 Koz deg......og ikke gjør no som jeg ikke ville gjort.....men d ække mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. mai 2003 #17 Del Skrevet 24. mai 2003 Å så hærlig, kos deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. mai 2003 #18 Del Skrevet 24. mai 2003 Leses i lett misunnelig toneleie ; GOD TUR !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #19 Del Skrevet 24. mai 2003 *mumle, mumle* ja, får vel ønske deg en super tur uansett, da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. mai 2003 #20 Del Skrevet 24. mai 2003 Det må være tanken som sol og sommer som gjør det? Sjekk den avataren a'!!! :blunke: God ferie Sandman :D Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå