DDuck Skrevet 17. september 2008 #261 Del Skrevet 17. september 2008 Det er onsdag.. :overraskeet: Dagene går så fort :dåne: Måtte bare poengtere det... plutselig blir dere gift Og da kan dere bruke smykkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2008 #262 Del Skrevet 17. september 2008 Hmm, etter å ha tenkt litt nøye over dette, og prøvd å ta bilder av smykkene, lurer jeg rett og slett på om det blir feil med den tiaraen jeg har nå.... Tror kanskje rødfargen i den kræsjer litt? Men kanskje det ikke spiller noen rolle når stenene i ringen min er så bittesmå? De andre er jo zirkoner. Hmm, hva tror dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. september 2008 #263 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg synes de så fine ut jeg Men er det kjæresten din som ska ha de smykkene som er rødt i eller du? :klø: Husker ikke hva du skrev... Men jeg tror de røde blir finere til kjolen din liksom... Jeg er ike noe stor fan av rødt og lilla på samme kropp på samme tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2008 #264 Del Skrevet 17. september 2008 Det er kjæres smykker som har flest rubiner for å si det sånn. Dvs, de blir ganske like kjolefargen hennes når de kommer mot huden, rubinene skifter farge sånn sett i forhold til omgivelsene. Og så er deg meg som skal ha tiaraen med rødt i (til den røde kjolen) og ellers blankt på kroppen. Så tror det skal gå ganske godt overens. Hjalp det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. september 2008 #265 Del Skrevet 17. september 2008 Ja okei Da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. september 2008 #266 Del Skrevet 18. september 2008 Flotte smykker!!!! :rødme: Synes sammensetningen høres fin ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. september 2008 #267 Del Skrevet 18. september 2008 Kjempeflotte smykker Tror ikke noen kommer til å legge merke til forskjellen på rødfargen til tiaraen og ringen når du har det på deg;) Dere blir nok kjempefine begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. september 2008 #268 Del Skrevet 18. september 2008 Nydelige smykker Twisted!! Og jeg tror det blir kjempefint sammen med tiaraen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. september 2008 #269 Del Skrevet 18. september 2008 Flotte smykker!!!! :rødme: Synes sammensetningen høres fin ut jeg! Kjempeflotte smykker Tror ikke noen kommer til å legge merke til forskjellen på rødfargen til tiaraen og ringen når du har det på deg;) Dere blir nok kjempefine begge to Nydelige smykker Twisted!! Og jeg tror det blir kjempefint sammen med tiaraen!! Tusen takk jenter! Jeg har også kommet til at det neppe er noen som tenker over at tiaraen er litt rødere i fargen. Gleder meg så masse til å bruke dem!! *telle dager til bryllupet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. september 2008 #270 Del Skrevet 18. september 2008 Treningsdagbok uke 38 Torsdag: 1 time Step2 med Elen :rødme: Da var jeg endelig i gang med trening etter ferien, en dag etter planen. I går var jeg dårlig, jeg hadde så vondt i hodet at jeg knapt så noe, og ikke fikk i meg mat og drikke. Måtte pent gå hjem fra jobb og ta det med ro. I dag var det bare latskapen som plaget meg, så da kom meg meg avgårde på trening. Kjempeglad for det nå, det var skikkelig slitsomt etter sløvhet i halvannen uke, men så fantastisk deilig nå som det er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2008 #271 Del Skrevet 18. september 2008 Flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. september 2008 #272 Del Skrevet 18. september 2008 Ja ikke sant?? Må jo prøve å komme i gang igjen, magemålet blir ikke akkurat mindre om dagen ser jeg. Men faktisk, har vært flink i dag, det sto et stoooort fat med to forskjellige typer sjokoladecookies på jobb i dag med beskjeden "vær så god" og jeg rørte dem ikke til tross for at jeg var forbi flere ganger!! Skal virkelig prøve å gjøre noe med min evinnelige trang til å putte godis og snop av alle slag inn i kjeften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2008 #273 Del Skrevet 18. september 2008 Wow Det må jeg si... jeg hadde aldri klart å la være det fatet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 19. september 2008 #274 Del Skrevet 19. september 2008 Fine smykker. De blir sikkert kjempenydelige sammen med kjolene deres. Flink du er med trening... Jeg har vært litt sløv denne uka, men fikk litt styrketrening og en liten tur i bassenget på tirsdag. Får ta det igjen til neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. september 2008 #275 Del Skrevet 19. september 2008 Fine smykker. De blir sikkert kjempenydelige sammen med kjolene deres. Flink du er med trening... Jeg har vært litt sløv denne uka, men fikk litt styrketrening og en liten tur i bassenget på tirsdag. Får ta det igjen til neste uke... Tja, denne uka har det bare blitt en gang, får komme sterkere tilbake neste uke jeg også... God helg Luna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. september 2008 #276 Del Skrevet 19. september 2008 I kveld har jeg vært og sett på Swing that jazz på Centralteateret. Det var så utrolig stas!!!! Benji og Sabra fra So you think you can dance er gjestedansere, de er jo helt utrolige, og så moro å se dem live!! Hadde det ikke vært for at jeg skal servere i bryllup i morra, skulle jeg jammen sett hele greia en gang til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. september 2008 #277 Del Skrevet 21. september 2008 Da har jeg brukt litt tid og krefter på å oppdatere lista over hva som er gjort med linker og bilder. Det tar jammen tid å drive med dokumentasjon av forberedelsene sine!! Men det er jo litt moro også, for det viser hva som er gjort og hva som står igjen. Ser at det begynner å nærme seg veldig på mine klær o.l, resten får vel vente til jeg finner ut hvor mye jeg klarer å stramme opp skroget underveis I går serverte jeg i for en venninne og tidligere kollega. Jeg og ei til var også i kirken og overvar seremonien. Selv om jeg ikke skal ha noe kirkebryllup må jeg si det var ekstra spesielt å være med, tenkte mye på at det neste gang er min tur. :rødme: Det gjelder forsåvidt også festen etterpå, man plukker med seg mange tips underveis. Hun som giftet seg skal servere for meg også da, hun sa hun gledet seg mye til det. Det gjør jeg også!!!! I dag er en slapp dag, ble sent før jeg kom hjem og i seng. Har ikke så store planer om å få utrettet så mye i dag, det får spares til dager med mer energi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2008 #278 Del Skrevet 22. september 2008 I går ble jeg rett og slett litt småirritert på kjære (men ikke så alvorlig da). Vi har drevet og tøyset med å bruke Aerosmiths "Crazy" som første dans, men kan jo ikke fullføre det. Så kom jeg plutselig på at det er jo bare en sang som faktisk er vår på alle mulige måter, nemlig "Bed of roses" med Bon Jovi. Den har vært vår sang siden kvelden vi ble sammen. Så da kjære kom hjem etter en helg hos sine foreldre, presenterte jeg stolt mine tanker. Og da sier hun: "Ja, det er jo ikke noe annet alternativ!" Og så sa jeg at det kunne du jo kanskje minnet meg på... Og da kommer det: "ja men nå styrer du veldig mye, så da lar jeg deg bare holde på med det en stund, og så sitter jeg med fasiten når det trengs." Hrmf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. september 2008 #279 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) det er jo ikke noe fint å si Endret 22. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2008 #280 Del Skrevet 22. september 2008 Nei ikke sant! Heldigvis for henne ble det sagt både med omtanke og med glimt i øyet. Men jeg kan godt klare å se for meg at på en annen dag (med litt mer hormoner for eksempel) kunne det virkelig falt i dårlig jord!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg