Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi, jeg tenkte ikke over at hun var borte jeg, så skrev bare duskedame.... Men bra jeg kunne redde dagen da!!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningsdagbok uke 36

Torsdag: 1 time step2 med Elen

Lørdag: 1 time Aerobic2 med Emma

Endelig ordentlig trening igjen!! Skal prøve å ihvertfall trene lørdag også før vi reiser til Kypros tiiiidlig mandag morgen.

Dinedama, ser du jeg hørte på deg?

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å si hei :kghjerte:

Så flink du er til å trene :duskedame:

Hei Aja!

Hyggelig å se deg innom boka mi! :)

Jeg kan ihvertfall late som jeg er flink til å trene, vært utrolig slapp i to uker nå. Men det betyr vel at det bare kan gå fremover?? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjålet liste.... :lur:

Hvis ikke hadde det vel ikke blitt noen liste... :sjenert:

Tykk skrift: ferdig

Skrå skrift: muligens

Spørsmåltegn: Usikkert om skal være med

Brud 1

Brud 2

Dato

Tidspunkt

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Musikk/musikere

Seremonipynt

Lokalet

Kokk

Meny

Service

Kakeliste

Mottakelsen- Hva skjer

Mottakelsen- Hvem har ansvar

Brud 1:

Brudekjole

Underskjørt

Undertøy

Parfyme

Sko

Strømper

Strømpebånd

Smykker

Hårpynt

Brud 2:

Brudekjole

Underskjørt

Undertøy

Parfyme

Sko

Strømper

Strømpebånd

Smykker

Hårpynt

Brudepike:

Kjole

Sko

Hårpynt

Smykker

Våre hjelpere:

Forlovere

Brudepike

Fotograf

Toastmaster

Gaveåpnere

Servitører

Bordpynt:

Løper

Duker

Blomster

Lys

Gjesteliste

Transport

Bestemme bordpynt

Bestemme bordkort

Bestemme bryllupskake

Bestemme brudebukett

Bestemme frisyre

Bestemme frisør

Bestemme sminkør

Bestemme bryllupsreise

Bestille frisør

Bestille sminkør

Bestille brudebukett

Bestille blomster til lokalet

Bestille bryllupskake

Bestille rom til bryllupsnatt

Bestille bryllupsreise

Skrive handleliste

Kjøpe bordpynt

Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv)

Kjøpe gjestebok

So far so good... Linker må komme senere!!!

Og lista blir lagt ut i første innlegg, lettere å finne etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsdagbok uke 36

Torsdag: 1 time step2 med Elen

Endelig ordentlig trening igjen!! Skal prøve å ihvertfall trene lørdag også før vi reiser til Kypros tiiiidlig mandag morgen.

Dinedama, ser du jeg hørte på deg?

Flink jente :pisk:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: TWISTED HAR OFFISIELT FERIE!!!! :sol:

Kjempetidlig mandag morgen bærer det avsted til varmere strøk, det begynner faktisk å gå opp for meg nå! Har bare hatt en uke ferie tidligere i år, så det blir vanvittig deilig med litt til.

Eneste ulempen er alt jeg kommer til å ha å lese her når jeg kommer hjem!!!

Men lover, jeg skal oppdatere meg!

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

jeg har nok lest det tidligere i boka di.... men hvor var det dere skulle på bryllupsreise?

vi gifter jo også oss samme dag, men har ikke bestilt reisen enda... vurderer å ta den i desember.. reiser til syden hver jul, og tenkte kombinere :)

dere har fått gjort utrolig mye!! jeg får helt angst! har ikke funnet brudekjolen enda engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Det blir nok nok å¨lese igjennom for deg ja :ler:

Du får ha en riktig god tur å kose deg kjempe masse :klemmer:

PUH! Nå er jeg oppdatert!!! Det tok litt tid, men var verdt det, er jo så mye som skjer her inne i løpet av en uke!!

Ellers er jeg tilbake fra :sol: og saltvann, har hatt det helt fantastisk! Ferie i september anbefales virkelig!

Hei hei :)

jeg har nok lest det tidligere i boka di.... men hvor var det dere skulle på bryllupsreise?

vi gifter jo også oss samme dag, men har ikke bestilt reisen enda... vurderer å ta den i desember.. reiser til syden hver jul, og tenkte kombinere :)

dere har fått gjort utrolig mye!! jeg får helt angst! har ikke funnet brudekjolen enda engang...

Vi reiser til Sicilia i 12 dager, nærmere bestemt Palermo. Tror det blir kjempekoselig!

Og det er nok ingen grunn til å stresse enda tror jeg, selv om du kjenner på at du ikke har gjort så mye. Vi har faktisk ganske god tid!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra sol og varme, til høst og gråvær. Sånn blir det vel bare. Har vært utrolig deilig å ha ferie, bare ligget og tatt livet med ro. Har faktisk vært litt i aktivitet også, men ikke nok til at jeg tør å registrere det som en egen treningsoppdatering. Men onsdag jogget jeg og kjære på stranda, jeg løp en halvtime. Og torsdag var vi oppe i fjellet og vandret der, vi gikk ned fra 1700 moh til 1200 moh i løpet av 3 km. Det var BRATT!! Ellers har det jo vært mye plasking i vannet da, det er jo aktivitet det også?

Av bryllupsrelaterte ting har det faktisk også skjedd litt.... Vi fant en gullsmed som laget alt selv, og som virkelig kunne sine saker. Og brått har både jeg og kjære komplette smykker til den store dagen. Hennes er "større" enn mine, men kjolen hennes er jo også enklere i den forstand, så det er bare stas. Alt er i hvitt gull. Hun har et anheng, øredobber og ring med rubiner og swarovski zirkoner, jeg har anheng og øredobber med zirkoner, og ring med zirkoner og bittesmå rubiner. Dette ble litt dyrere enn jeg kanskje hadde trodd, men det er kjempegøy å ha noe så "ordentlig" også. Skal oppdatere lista på side 1 og prøve å legge ut bilder etterhvert, vanskelig å begynne å forklare...

Vi reiste jo sammen med kjæres foreldre, de er ikke helt vel bevart, men veldig snille. Det var nemlig de som kjøpte ringene til oss, det synes de vi fortjente! Så hadde det ikke vært for dem, hadde vi bare hatt anheng og øredobber (og vært veldig fornøyd med det også!) Det var nesten skummelt å reise hjem i gå rmed så mye verdier i håndbagasjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så utrolig snilt av dem :jepp: Og stas med ordentlige smykker :hoppe: :hoppe: Og sprit :skaal:

Alt er jo bare velstand jo :)

Ja, foreløpig ser det ikke ut som om det lurer noen mørke skyer over planleggingen.... Regner med at de likevel melder seg etterhvert.... :fnise:

Alt kan jo ikke gå så lett helt fram til den store dagen? :klø:

Velkommen tilbake og gratulerer med smykkene!! :hoppe: Det hørtes jo helt fantastisk ut!! :)

Takk takk!

Er kjempestas med smykker :jepp: Det eneste som er litt kjedelig er at de må ligge i boksene sine så lenge! Kan jo ikke akkurat begynne å bruke dem nå, de må jo ha nyhetsverdi den dagen de er ment å brukes! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...