Gå til innhold

Trenger råd/anbegalinger!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tweetie_29

Hei!

Jeg sliter med å finne ut hvilken hudtype jeg har og har ikke råd til å gå til noen dyr hudpleier.Har alltid trodd at jeg har blandings/fet hud siden jeg har en god del kviser som ikke vil bort.Men så tok jeg en test på internett hvor resultatet ble at jeg har sart hud!Ble forvirra......Har hørt om hud som blir sett på som fet,men som egentlig har motsatt problem-lite underhudsfett.Noen andre som vet noe om dette?

Har alltid brukt produkter for blandingshud,men er nå usikker..det ser jo ikke ut til å hjelp i det hele tatt!

Ofte blir huden min rødflammende og stram...samtidig som den er fet...

Noen som vet om gode produkt for min håpløse hud?Har hørt mye bra om Dermalogica,Biotherm og Decleor.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Uhm...var det så morsomt? hehe

:oops: Hmmm...trodde først at den gråt,men så først ho-ho-ho etterpå.Jaja:-)Må vere optimist vet du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Hmmm...trodde først at den gråt,men så først ho-ho-ho etterpå.Jaja:-)Må vere optimist vet du! :D

:lol::lol:

Fort gjort :)

Ta en tur i et parfymeri, eller til hudpleier og simpelthen be om en rask hudanalyse. Forstår jeg rett, så tar de ikke penger for det,- i allefall ikke i parfymerier :)

Ellers så bruker jeg en balanserende krem fra Clarins som jeg gjerne kan anbefale. Jeg hadde samme problemstilling da jeg var i parfymeriet forleden, og jeg fikk anbefaling av denne kremen og sålangt har huden min oppført seg ganske bra.

Skavvisee......

"Moizture Quenching Hydra-Balance Cream"

Den kan brukes som både dag og nattkrem :)

Koster litt,- ca 370, men den er gull verdt og er drøy. Jeg har selv tørr og ømfintlig hud, med litt kviser.

Den gjør vel verken bedre eller verre i verste fall. Tror det er en krem som passer de fleste.

Bruk evt den i mellomtiden og spar opp til en hudpleietime :D

Dermalogica og Decleor skal være veldig bra til problemhud, Biotherm og Clarins har jeg selv gode erfaringer med :) Tror det absolutt lønner seg å prøve hudpleiens "Rolls royce", dvs. Dermalogica.....:)

Lykke til :D

Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...