Gå til innhold

Han har hår på ryggen...

Gjest -TS-

Anbefalte innlegg

Jeg var på date med en gutt i går, han er 27 år, og han har endel hårvekst.

Han er utrolig snill og god på alle måter og er helt sikkert pirkete og latterlig av meg å henge meg opp i en så liten ting..

Men når han skulle bøye seg inn i et skap for å hente noe kjøkkengreier, så glippa t-shorten hans opp og jeg så at det var svarte ganske lange hår på ryggen, så også bak i nakken hans at det var sorte hår som gikk nedover..

Er dette helt teit av meg??

Jeg fikk en skikkelig turn off rett og slett...

Så ille at jeg unngikk all fysisk kontakt.. Litt synd da han er en utrolig gutt som har mange kvaliteter jeg ser etter og som jeg setter høyt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Vet du, hvis det betyr mer for deg at han har hår på ryggen enn at han er snill og dere trives sammen, så bør du kanskje ikke innlede et forhold med ham.

For meg høres det overfladisk ut, men jeg tenner på maskuline menn med hårveskt...

Men jeg kan slite med andre ting, og finne det avtennende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurora Borealis

Det høres rart ut for meg ja, det å finne hårvekst som turnoff. Litt overflatisk ja!

Men er det sånn at du bryr deg veldig om sånne ting, så er det jo mest fair av deg å la gutten finne seg ei jente som ikke får kalde føtter av litt naturlig hårvekst.

Lykke til videre i jakten på den perfekte mannen uten en eneste lyte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du kan synes hår på ryggen er ekkelt. Noen liker det ikke, noen liker ikke tær, noen liker ikke knær... osv osv.

Men å velge ham bort på grunn av det? Det hadde ikke jeg gjort. Hva er viktigst for deg? Personlighet eller hår på ryggen?

Hår kan fjernes. Om han vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk fare for at det er et hankjønn du har funnet deg. Enkelte eksemplarer har vist seg å kunne utvikle sterk hårvekst både her og der....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Mann_*

Hår på en gutterygg er naturlig, jenta mi. Er det egentlig ei jente med pikk du vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordømmende og foraktelige svar - det må da være lov å foretrekke menn som ikke har et middels hyrdeteppe på ryggen, uten å få tyn??

Jeg syns ikke du skal la det komme i veien for å bli bedre kjent med ham. Hår kan fjernes. Det er vanskelig å finne en bra mann som matcher på andre punkter enn å følge ham på ryggvoksing med jevne mellomrom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig at det vokser hår...også der på en mann. Modellene som preger motebildet har ofte hårvekst men fjerner det...og det kan jo også alle andre gjøre. Eneste problemet er hvis hun ikke tåler det...og han nekter å fjerne det.

Men...det har nok blitt sånn at yngre mennesker får en litt skjev virkelighetsoppfatning. Normale ting som at det vokser hår eller at brystene detter litt ned når man tar av BH'en...synes mange er unaturlig...og vemmelig. Det er vanskelig for en mann å fjerne håret på ryggen selv. Det burde ikke være værre enn at man kunne hjelpe hverandre uten at det blir en "turn-off". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig at det vokser hår...også der på en mann. Modellene som preger motebildet har ofte hårvekst men fjerner det...og det kan jo også alle andre gjøre. Eneste problemet er hvis hun ikke tåler det...og han nekter å fjerne det.

Men...det har nok blitt sånn at yngre mennesker får en litt skjev virkelighetsoppfatning. Normale ting som at det vokser hår eller at brystene detter litt ned når man tar av BH'en...synes mange er unaturlig...og vemmelig. Det er vanskelig for en mann å fjerne håret på ryggen selv. Det burde ikke være værre enn at man kunne hjelpe hverandre uten at det blir en "turn-off". :)

Veldig godt skrevet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig for en mann å fjerne håret på ryggen selv. Det burde ikke være værre enn at man kunne hjelpe hverandre uten at det blir en "turn-off". :)

Hver vår kan en godt voksen mann i nabolaget her observeres i bar overkropp på en krakk ute i hagen mens konen skreller av ham vinterpelsen på ryggen. De er kanskje for gamle til å ha fått med seg at hår er ekkelt? :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis det er så naturlig med hår... Hvorfor "kreves" det da at kvinner skal barbere legger, armhuler og mus? Ikke sarkastisk ment dette, men jeg lurer. Om kvinner "skal" fjerne kroppshår, hvorfor ikke mannen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mysticgirl

Jeg skjønner godt at du finner det turn off med en mann med masse hår på ryggen!! Jeg liker hellerikke hår på ryggen, iallefall ikke om det er mye!! Helt idiotiske svar du har fått her! Man må jo tenne på partneren man blir sammen med og gjør man ikke det så kan man jo heller ikke bli sammen med dem heller!!

Men fjerner han håret går det jo bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutten

Har selv "over gjennomsnittlig" med hår i nakken og på skuldrene og ryggen, og det er jo et faktum at det er umulig å fjerne det selv (bare prøv å slikke deg på albuen).

Synd man blir fratatt muligheten med å gå i bar overkropp som følge av at hårete rygg ikke er sosialt akseptert, men sånn er det da en gang bare, og det kan jeg leve med. Det er derimot litt "upraktisk" å gå å bade siden man vil få mye blikk vil jeg tro, men overlever det også.

Trøster meg med tanken at det ville blitt interessant om mannen krevde større pupper eller flatere mage eller noe av kjæresten sin. Jenter vil ha en mann uten rygghår, men lite en mann kan gjøre for å fjerne det...omtrent like lite som en jente kan gjøre noe med puppene (uten inngrep). Og flat mage, som jo er "lett" å få, uten inngrep, trenger vel ingen videre kommentar.

Kanskje man skulle slutte å til enhver tid fokusere så voldsomt på idealer type meterofile menn som jåler seg mer enn jentene? Og jenter, slutt å tro at mannen bryr seg om alle detaljene. Ja, han bryr seg, men han klarer seg utmerket godt uten også. Takk for innsatsen, men ikke glem livets realiteter.

Menn har i utgangspunktet (mye) hår, jenter ikke så mye. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Er sammen med en som har mye hår på ryggen, hadde ikke gjort noe om han hadde hatt litt mindre, men det er hans rygg. Og å ikke bli sammen med noen bare pga hår? Hmmm....høres ut som du har vært singel for lenge. Menneskekroppen er full av skavanker her og der, men vi tror kroppene ser ut sånn som på bilder og magasiner. Alle disse fotoene gjør jo bare til at vi blir mer kresne, og ikke finner det " perfekte".

Hva om det var du som hadde bøyd deg fremover, og så hadde han sett at du hadde hatt en cellulitt eller mange cellulitter på lårene, og så hadde han vurdert å droppe deg for det? Han kan ikke noe for at han har hår....kanskej han vil akseptere at du også har noen feil, når han har det selv? Noe å tenke på kanskje...

Forøvrig...selv barberer jeg legger, armhuler, ect. Men kunne godt ha kuttet ut leggene, ser ikke helt vitsen, og lar hårene ofte vokse et stykke ut før de taes bort igjen. Det er synd og rart å si det, men jeg barberer leggene for " resten av verden" ikke for meg selv...Men det er ikke sosialt akseptert at kvinner har hår på leggene i dag, og for personer som har tørr hud/eksem på leggene, blir det da mye verre å fjerne alle hårene. Det komiske er vel at min kjære mener kvinner ikke skal ha hår, fordi kvinner ikke har noe særlig hår på kroppen, så derfor må jeg og barbere leggene. Men...selv trenger han ikke barbere noen steder, for menn har jo hår....og skal ha hår...

Ja ja, jeg lar han likevel stryke mine legger med hår på innimellom...SÅ STA ER JEG :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette er en veldig liten grunn til å skulle avslutte et forhold med en mann du faktisk liker godt. Kanskje lærer du deg å like det/bli vant med det over tid. Hvis ikke får du se hvor stort problemet er, og overveie om dette er grunn nok til å dumpe fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann28

Jeg er en av de som har kraftig hårvekst over hele kroppen. Både på overdel av rygg, skuldre, brystkasse, armer etc. Har aldri fått noe negative kommentarer om dette, heller det motsatte som tyder på at jenter synes det er et skikkelig tegn på at du er skikkelig mann.

Hadde litt komplekser selv på grunn av dette, og det er ikke så rart med tanke på alle jåleguttene som vises i media/reklame. Er leeenge siden jeg har sett en mannlig modell som har original kroppsbehåring. Mye laser, høvel og voks inn i bildet her tror jeg. Grunnet dette endte jeg opp med å barbere skuldrene og deler av ryggen jevnlig. Men slutta med dette da jeg traff samboer etter at jeg fikk følgende kommentar: 'ÆÆSJ, barberer du deg på skuldrene? Ikke gjør det, jeg vil ha en skikkelig bamse!' Mer skulle ikke til for at jeg godtok at jeg er skapt som en ekte urmann. :) I tillegg elsker hun at jeg har en skikkelig skog på brystet som hun kan pjuske med når vi ser på TV etc.

Hun derimot er alltid glatt både her og der, uten at jeg noen gang har mast på det. Under PMS er derimot ikke alltid sexlysten på topp og da dropper hun barberingen tidvis, men jeg vet at hun er i kosehumør når hun kommer under dyna og sier 'kjenn, jeg er helt glatt...'

For å jevne ut litt tok jeg å barberte alt av Junior og området rundt. DET ble godt mottatt, og må si at sexen faktisk ble mye bedre både visuelt og følelsemessig.

Til trådstarter: er du virkelig villig til å ofre en potensiell catch ved å henge deg opp i kroppshår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...