Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #21 Skrevet 3. juli 2008 33, samboer (ikke barn), jobber. Drikker vel ca 3 ganger i uken i gjennomsnitt. Kanskje en pubtur med øl midt i uka, eller i forbindelse med en konsert eller andre sosiale greier, og så blir det gjerne litt vin eller øl både fredag og lørdag, om man er hjemme hos seg selv eller hos andre, eller ute På sommeren kan det jo skeie ut med litt hyppigere utepils, selvsagt!
Gjest Peachbud Skrevet 3. juli 2008 #22 Skrevet 3. juli 2008 24 år, samboer, jobber. Har drukket fire ganger denne måneden. To av gangene var det kun ett glass vin, en gang har jeg vært beruset og en gang har jeg vært småbrisen. Drikker for å bli lett beruset.
Aeryn Skrevet 3. juli 2008 #23 Skrevet 3. juli 2008 Er 30, enslig og barnløs. Jobber. Drikker svært sjelden, 4-5 år siden sist.
Nabodama Skrevet 3. juli 2008 #24 Skrevet 3. juli 2008 Drikker ikke mye, det blir ett eller to glass vin eller et par konjakk hver uke. Husker ikke sist jeg var full, og drikker ikke for å bli beruset, men fordi jeg liker smaken.
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 3. juli 2008 #25 Skrevet 3. juli 2008 31 år, alenemor, ikke-samboende kjæreste, jobber fullt. Drikker på fest, kanskje en gang i måneden eller annenhver måned. Noen ganger et glass vin for å kose meg på kvelden, alene eller med kjæresten (men han vil jo ikke ha). Drikker for å kose meg ja, kjenne en lett rus, men vanskelig å beregne ettersom den kan komme etter 1 glass eller 1 flaske...
Gjest Raptuza Skrevet 3. juli 2008 #26 Skrevet 3. juli 2008 Gift, 35 år, har barn, er total avholds. Ikkeno problem!
-Dolly- Skrevet 3. juli 2008 #27 Skrevet 3. juli 2008 Jeg husker ikke sist. Drikker når det passer slik og jeg føler for det. Hvilket ikke er ofte.
Fantomina Skrevet 3. juli 2008 #28 Skrevet 3. juli 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå