Gå til innhold

The good,the bad and the ugly


Heartbeats

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var det allerede torsdag gitt.

Denne uka har gått ganske fort syns jeg. Akkurat nå skinner sola ute, men tror det kan være litt utrygt for regn. Vurderer å ta på meg gode sko å trille lang tur med barnevogna. Alternativ 2 er å rydde her hjemme, og alternativ 3 er å slappe av. Desverre frister det siste mest, men de to andre er litt mer konstruktive.

Dessuten har jeg så skikkelig lyst på sjokoladekake. Vi har i kjøloekspet, men jeg er redd for at jeg kommer til å spise opp hele greia om jeg først setter tenna i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over allerede.

Syns det går så alt for fort. Etterpå skal vi ta med oss de to små ut i skogen å se om vi finner noen blåbær. Kunne vært godt å laget eget syltetøy til å ha på pannekakene utover høsten.

I går hadde vi skikkelig kjærestekveld sammen etter barna var i seng. Hyggelig å bare kose seg sammen i sofaen med en film.

Når det er slik så skulle man ønske at helgene varte litt lenger. Eventuelt var oftere.

Eneste ulempen med å være lenge våkne for å kose seg er at man er stuptrøtt morgenen etter når de to små våkner. Her er det morran fra halv 7 om de får bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er en liten dose av både good, bad og ugly så er jeg visst bad i dag :klaske:

Iallefall i følge min bedre halvdel. Han sitter enkelte ganger å sms fleiper litt med venninner. Enten er det bare svada og tull, andre ganger kan det være litt mer grisete flørting, men det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg får lese meldingene, å jeg sitter ofte å ler sammen med han når han mottar eller svarer.

Jeg i derimot har enkelte slike sms runder til tider. Helt harmløse fra min side, det e rmest for gøy, men her er jeg tydeligvis den onde altså.

For det er x`n som er avsender og mottaker av meldinger, og det er ikke min kjære alltid like begeistret for.

Joda..jeg skjønner at det ikke er den mest ultimate personen å kødde med altså, men jeg føler at så lenge JEG ikke legger noe i det, så er det ikke så farlig heller.

Blæh...

Fortalte han i dag at jeg hadde hatt noen useriøse meldinger med x`n, og etter det har han virket snurt.

Jaja.. Bad today, good tomorrow :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har jeg vært sløv jente. Vært dårlig med dagbokskriving egentlig.

Men jeg unskylder meg litt med at jeg ikke fikk skrevet når vi var på ferie.

3 uker borte fra pc`n utgjør litt det også.

Nå som høsten har kommet føler jeg at jeg lager meg min egen lille boble.

Jeg er så absolutt ikke glad i høsten, egentlig ikke vinteren heller, men der har man iallefall jul å se fram til.

Ellers går dagene trutt og jevnt framover, lite spennende å rapportere om.

Foruten at minstemann har fått de to første tennene sine, samt at han har så smått begnt å kravle rundt på gulvet. Det er jo stor stas for mammaen da :)

Størstemann er i en morsom alder for tiden, å jeg merker ofte at han irettesetter oss voksne hvis vi gjør noe som han ikke har lov til.

Jeg må seriøst trappe litt ned når det gjelder godterspising forresten.

I de siste ukene har jeg ikke klart en eneste dag uten noen form for snop.

Enten smågodt, sjokolade, kaker, kjeks osv.

DET er ikke bra for meg det.

Men...det er jo så godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...