Gå til innhold

Gleder du deg til julaften?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Man kan unngå å lese selve tråden men IKKE overskriften!!!!

Jeg har ikke lest annet enn overskriften!

Jul nå lizm....Nei nå snakker vi ikke om jul men om juli

du trenger da lizm ikke å gå inn i tråden å svare på den da. Opptil flere ganger da til og med lizm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du trenger da lizm ikke å gå inn i tråden å svare på den da. Opptil flere ganger da til og med lizm.

lizm?

Uansett - det var et spørsmål om man gleder seg til juleaften - å svare 'nei' er like legitimt som å svare 'ja'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
du trenger da lizm ikke å gå inn i tråden å svare på den da. Opptil flere ganger da til og med lizm.

Hvem bestemmer det da lizm? Du? Jeg svarer det som passer meg å svare i en tråd, enten jeg liker overskriften eller ei!

Om svaret passer deg eller ikke kan jeg nok ikke bry meg så mye med, men JEG tenker IKKE på julaften nå i juli-jeg gleder meg over nå, det som er nå....OK?

Gjør du narr av at jeg skrev lizm? i steden for liksom? Da får ikke du noen gaver av julenissen VAFFAL!!! Så desså ha ha og gjeip ;)

Tar du ikke humor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Men hvis du får hele dagen ødelagt av å lese overskriften, så skjønner jeg ikke vitsen med å gå inn i tråden og skrive i den opptil flere ganger. Blir ikke dagen din enda verre da? Det var bare et forslag for at du skulle få en bedre dag. Med mindre du liker å få dagen din ødelagt, da.

Beklager at jeg gjorde narr av at du skrev lizm. Det skal ikke skje igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Tirill_*

Ja jeg gleder meg til jul:)

Elsker julen, gaver familie og god mat.

Gleder meg spe i år får vi får en liten dtter i desember så denne julen blir gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Selv om jeg er voksen singel og ikke har noen å feire jul med annet enn hos mine foreldre eller søsken, gleder jeg meg fordi høytiden bringer fram tidligere vonde og gode familieminner... :tristbla: og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Selv om jeg er voksen singel og ikke har noen å feire jul med annet enn hos mine foreldre eller søsken

Er det ikke rimelig vanlig å feire jul med foreldre og søsken selv om man er i parforhold??

Jeg og min mann feiret jul hver for oss de første 5 årene vi var sammen. Deretter begynte vi å feire jul sammen, men fremdeles sammen med foreldre og søsken (mine og hans annenhvert år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, såklart gleder jeg med til jul. HATER varme og sol haha, så jula og vinteren er en fin tid..

Også må jeg lage gaver så får vel begynne å tenke på det snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa =) Gleder meg kjempe masse til jul! Blir første jula med eget barn så det blir jo ekstra spesielt.

Elsker jula hjemme hos foreldrene mine. Er så mange koselige tradisjoner. Tror julaften er den beste dagen i året på grunn av den fine stemningen hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...