Gå til innhold

Gleder du deg til julaften?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Leela

Akkurat nå er det nok ferien og ferietur jeg gleder meg til...

Synes jul og juleaften er kos, men er vel først i november/desember jeg begynner å tenke på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg orker ikke engang tenke på at det bare er 5 mnd til vinteren er i gang, jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jula med barn... jo, jeg gleder meg.

Tror ikke lillegutt vil skjønne noe som helst av jula da, siden han bare vil være ca 4 måneder gammel, så sånnsett gleder jeg meg mer til NESTE jul, men jeg liker nå jul uansett jeg :)

Så jada, jeg gleder meg, men har ikke begynt å tenke på det HELT enda. Jeg er absolutt ikke av dem som venter til desember før jeg tenker på jul, men jeg venter gjerne til september. Da begynner det å bli vått og kaldt ute, og jeg ser frem til jula. Akkurat nå er det sommer som står i fokus. (Og den kommende fødselen da, for mitt personlige vedkommende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble i allefall jeg nedstemt... Tenker på alt jeg skal ha gjort før juleferien :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så kort tid igjen til jul?! :overrasket:

Hadde ikke tenkt på jula i det hele tatt... Må kanskje tenke julegaver snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er jeg strålende glad for at det er sommer!

Jeg begynner nok så smått å glede meg til jul i oktober, synes julestemning er veldig koselig. Men akkurat selve julaften er det nå ikke så farlig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynner ikke å tenke på Jula før 24 desember

Da er det jo snart påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Æsj, nå som sommeren er på sitt beste, så skal noen snakke om jul. Det blir jo helt feil. Jeg gleder meg ikke det minste til vinter og jul.

Jula er oppskrytt. Det eneste som er positivt, er at jeg har fri fra jobb. Det blir aldri det samme med jul igjen når man ikke har små barn lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fem måneder igjen :overrasket:

Kjente jeg ble litt småstresset her nå :ler:

Men nei, jg gleder meg ikke til jul desverre :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, jeg liker jo jul, jeg liker snø og den stillheten, men jeg liker ikke hva jul har blitt i det siste. Litt for mye kjøpehysteri og litt for lite omtanke. Jeg elsker lukten av julemat hjemme (og starter å bli vant med norsk julemat også), jeg elsker lukten av grantre, jeg elsker det å ha familien sammen.

Men jeg gruer meg til det hele starter. Galskap på shoppingsentere, gavehysteri, smakløse plastikkpynt, julepynt helt fra begynnelsen av november, kjøping av helt unødvendige ting, hysterisk forbruk av ting man ikke trenger, de samme julesangene som blir gjentatt hundrevis av ganger i kjøpesentere som mantra 'kjøp mer - det er jo juuuuul!'.. i fjor la jeg merke til noen geniale huseiere som hadde pyntet hele huset i skikkelig amerikansk stil. Huff...

Jeg kan nesten ikke helt forestille meg å ha barn. Det har blitt en selvfølge for barn å svømme i gaver, jeg ble helt forbauset da jeg feiret jul i Norge første gang med samboeren sin familie - antall gaver til de minste i familien - :sjokk: - hvis det er det som forventer meg også en dag..? Ooo nei. Hva skjedde med å sette pris på det man fikk?

ed/skrifeleif ;)

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...