Gå til innhold

Gleder du deg til julaften?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Det kjøpehysteriet velger en jo selv om en vil ta del i. Jeg kjøper mindre for hver jul som går, og jeg får ikke gaver selv heller. Kjøper til egne barn, og det kan nok være dyrt og fint, for jeg synes det er en grei anledning å få noe "stort" til. De par-tre første julene ble barna mine oversvømt av gaver, men nå har slektningene rundt et mer edruelig forhold til det, de så jo at det ble helt latterlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at noen sitter og tenker på jula midt i sommeren, haha. Men men, folk er jo forskjellige :) Jeg gleder meg ikke spesielt til julaften. Jeg liker jula på mange måter, men på mange måter misliker jeg den også...

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg tenker ikke på jula nå. Jeg vil heller nyte de forskjellige årstidene mens de er her, og sommeren er helt fantastisk.

Å tenke på jula er noe jeg gjør når senhøstens regnvær tærer på humøret. Nå koser jeg meg bare med sommeren. Får være måte på annet! :sol:

Skrevet

Jo vist gleder jeg meg til jul!Og i år er det min tur til å ha ungene,så da blir det ekstra kos :)

Skrevet

Julaften er en kjempefin dag, som jeg setter stor pris på som en koselig familiedag. Prøver å ikke hive oss på stresset og kjøpepresset. Prøver å være ferdig med julegavene i november, slik at vi bare kan bruke desember til forventninger og kos.

Men akkurat nå er det andre ting jeg gleder meg til. Sommerferie, første spark i magen, ultralyd, bursdager, osv...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg gleder meg skikkelig til jul. Hørte faktisk på julemusikk for etpar mnder siden. Ødelegger ikke sommerstemningen min i det hele tatt. Og som noen andre nevnte, når det kommer til kjøpepresset er det jo opp til en selv hvor mye man vil ta del i det. Jeg elsker å kjøpe julegaver, men elsker også å planlegge det og ender derfor opp med å bruke lite penger på det (lite som i at hver gave koster under 100 kr).

Men ha en forsattt fin sommer alle sammen :D

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hater julaften, og nå fikk jeg en angstklump i magen takket være denne tråden.

Julaften er for meg evig på vakt, aldri slappe av. To foreldre som ikke tåler hveradre, og det kan gjerne ende opp med at mamma får blåmerker, enda vi barna (voksne barn vel og merke) passer på, og har fysisk grepet inn for å hindre han i å banke henne.

Jeg får aldri slappet av, ikke i det hele tatt, og spiser sobril for å unngå å bli nervevrak. Ingen lykkelig jul det, nei.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Det starter jeg vel med ca. 2. januar

:)

Skrevet

Gi deg da. Drit i jula, nå er det sommer!

Gjest Gjest
Skrevet
Vi er mange som gleder oss til julaften, og her hos oss har vi "juleklubben"!

Ka med dokk, glæda dokker dok te julaften?! :klemmer:

http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article3627123.ece

her midt i alndet er vi glade for at sommeren endelig kom!!! gleden dreier seg om sol,sommer og ferie. Ikke lenge sia vi frøs i møkkavret. pakket og vasket bort bort vinteren, står på hue i hagen, SÅ KOMMER DU DRASSENDE MED JULA NÅ???????????????????????????? Hold tankene dine for deg selv!!!!!!!!!!!!Gi andre folk fred.

Ser været nordpå ikke har vert snille hele sommeren med dere, så skjønner dere tenker på jula.

Gjest Gjest
Skrevet

Juletanker nå????? NEI,NEI,NEI.... :gråte: Ned med vinteren, frostskader og benbrudd i skibakken...FYSJ og ÆSJ!!!! Jul er koselig nok det, men det er også stressende og masete!

Som du skjønner så tenker jeg ikke på jula - ÆRLIG TALT!

Gjest Ansjoni
Skrevet

hehe, er det greit å glede seg til sommern i juleferien eller?

;)

Skrevet

Kjekt å ha noe å glede seg til. Men man må ikke glemme gledene vi opplever akkurat nå (nydelig vær, ferie osv) fordi man gleder seg til jul.

Til dere som får dagen ødelagt av å lese tråden, så ble dere faktisk advart av den ganske beskrivende tittelen; "Gleder du deg til julaften?". Man MÅ ikke lese hver bidige tråd i dette forumet.

Gjest Gjest
Skrevet
Til dere som får dagen ødelagt av å lese tråden, så ble dere faktisk advart av den ganske beskrivende tittelen; "Gleder du deg til julaften?". Man MÅ ikke lese hver bidige tråd i dette forumet.

Ikke av tråden nei, men av tittelen.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet
hehe, er det greit å glede seg til sommern i juleferien eller?

;)

JA, sol :sol: og varme er noe å glede seg til framfor vinter og kulde :fryser:

Bedre å være varm enn å fryse ;) Mener jeg da....

Gjest Ansjoni
Skrevet
JA, sol :sol: og varme er noe å glede seg til framfor vinter og kulde :fryser:

Bedre å være varm enn å fryse ;) Mener jeg da....

jammen det er jo så varmt og godt inne i juletida :jepp:

Det viktigste er at man har noe å glede seg til, enten det er jul eller sommer

Gjest Gjest
Skrevet

Man kan unngå å lese selve tråden men IKKE overskriften!!!!

Jeg har ikke lest annet enn overskriften!

Jul nå lizm....Nei nå snakker vi ikke om jul men om juli

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet
jammen det er jo så varmt og godt inne i juletida :jepp:

Det viktigste er at man har noe å glede seg til, enten det er jul eller sommer

Joda, men det er det på sommeren også, men da er det varmt både inne og ute;)

Riktig at det er fint å ha noe å glede seg til men på sommeren gleder jeg meg tikl finvær, fri fra jobb og ferie - på vinteren gleder jeg meg til.......eh....sommeren :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

JA, gleder meg til julenissen kommer med gaver til meg :nisselue::hoppe:

MEN, tenker ikke så mye på det i disse sommermånedene altså!Det må innrømmes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...