Gjest men Skrevet 2. juli 2008 #21 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er ikke uforsvarlig å få barn, kvinnen er jo ung. Om mannen skulle bli syk og dø tidlig, blir barnet/barna fortsatt tatt vare på. Å ha ork til småbarn i 50-årene og tenåringer i 60-årene, er det ikke alle som lever opp til. For min del ville jeg heller ikke ønsket en mann som ble gammel så mye tidligere enn meg. Men det er uansett deres sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En annen mann Skrevet 2. juli 2008 #22 Del Skrevet 2. juli 2008 snill mann på 50 som ønsker barn, eller alkoholisert far på 25 som slår? verdiene er høyere i dette tilfellet altså... om fyren er litt gammel, ja, uansvarlig kan det fortsatt ikke kalles! barnet kommer til å bli elsket, å tatt vare på, antageligvis få en flott oppvekst (mamma eller pappa kan da alltids dø i mellomtiden men)... men uansett må alle mennesker lære seg å leve, men alikevel kan de ikke unngå at de mister sine kjære... Hvor ble det nevnt at en voldelig, alkoholisert 25 åring var alternativet til den TS omtaler i sitt åpningsinnlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #23 Del Skrevet 2. juli 2008 jeg forstår det ikke. Mener at når man er 50, ja så er det jævla egoistisk og få barn. Barn fortjener å ha foreldrene sine lengst mulig, og sjansen for at han dør øker jo eldre han blir med tanke på hjerteinnfarkt, kreft, ect..og andre sykdommer. Så nei...jeg synest han er for gammel. Skjønner ikke kvinner som velger så gammle menn til sine barn som 50 år?? Trodde kvinner var programert til å velge en make som var der for henne og barnet lengst mulig...fyren vil jo kanskje være dø, før hun er 50 år...er det så sexy da? Eller så må hun når hun skal gå søndagstur gå ved siden av en gammel skrukke i gåstol, eller i verste fall må hun trille han mens han sitter i rullestol... For ikke å snakke om at han kanskje blir impotent om noen få år.... hva tenker dette kvinnemennesket med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #24 Del Skrevet 2. juli 2008 Mange 50-åringer er jo sporty og på ingen måte impotente. Tenk på Toralf Maurstad og Arve Tellefsen, begge nærmere 70, de er da sammen med yngre damer, regner med at de klarer å tilfredstille sine partnere. Ikke sitter de i rulestol og ikke har de hjerteproblemer. Behøver ikke sette alle på 50 i en og samme bås! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #25 Del Skrevet 2. juli 2008 Hadde folk sluttet å bry seg med hvordan andre lever livet sitt så hadde det vært fred i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. juli 2008 #26 Del Skrevet 3. juli 2008 Min tenåring synes ikke det er så veldig morsom at faren nærmer seg 60. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #27 Del Skrevet 3. juli 2008 Så lenge du ikke tjener minst en million i året, er gift, har høy intelligens, er smellvakker, har stort hus og fin BMW, så er det uforsvarlig å få barn. Man må jo tenke på barna. AAA, det var deilig å få det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna Skrevet 3. juli 2008 #28 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Kan ikke forstå at det er noe problem. Jeg er straks 18, har en lillebror på 14, og pappa er vel 61. Jeg har ikke noe problem med det, så vidt jeg vet ikke min lillebror heller. Eneste problemet jeg kan tenke jeg skulle hatt med det, var når folk i klassen sperret opp øynene og slikt når det ble sagt hvor gammel min far var. Jeg gav blanke faen, var nå ikke deres problem hvor gammel min far var. Endret 3. juli 2008 av Nienna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #29 Del Skrevet 3. juli 2008 Hadde menn i passende alder, med ønskede kvalifkasjoner og personlighet vært noe man kunne kjøpe på Supern så hadde saken vært grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #30 Del Skrevet 3. juli 2008 Nå er jo dette en mann som tydeligvis vet hva han begir seg ut på, i og med at han har to barn fra før. Da vil jeg tro det er en nøye overveid avgjørelse, og at han orker hele runden med småbarn og tenåringer en gang til. Ønsk dem lykke til du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 3. juli 2008 #31 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke at jeg har noe imot at han vil bli far i en alder av 50. Men når det snakkes om at dama er 50 og vil ha barn, da er det plutselig helt forferdelig, hvorfor egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. juli 2008 #32 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke at jeg har noe imot at han vil bli far i en alder av 50. Men når det snakkes om at dama er 50 og vil ha barn, da er det plutselig helt forferdelig, hvorfor egentlig? Kanskkje fordi ikke alle damer på 50 lenger er i stand til å få barn på naturlig vis? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 3. juli 2008 #33 Del Skrevet 3. juli 2008 Min tenåring synes ikke det er så veldig morsom at faren nærmer seg 60. Tenåringer syns det er ille når foreldrene er 40... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #34 Del Skrevet 3. juli 2008 Kan ikke forstå at det er noe problem. Jeg er straks 18, har en lillebror på 14, og pappa er vel 61. Jeg har ikke noe problem med det, så vidt jeg vet ikke min lillebror heller. Eneste problemet jeg kan tenke jeg skulle hatt med det, var når folk i klassen sperret opp øynene og slikt når det ble sagt hvor gammel min far var. Jeg gav blanke faen, var nå ikke deres problem hvor gammel min far var. Din far har sannsynligvis god helse. Det er ingen selvfølge å ha god helse når man passerer 60. Dessuten var faren din ca 10 år yngre da du ble født enn det den mannen ts skriver om vil være hvis han får barn. Når det barnet er på din alder er faren over 70 år. Det er stor forskjell på 60 og 70 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #35 Del Skrevet 3. juli 2008 Arve Tellefsen og mange andre menn her i verden får sine første barn når de selv er 60 + ! Det går det og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #36 Del Skrevet 3. juli 2008 Åge Korsvold fra Storebrand og hans unge elskerinne fikk barn sammen mens han var gift: Han ble far i en alder av 54. Går sikkert bra det! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikke...p?artid=6797118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. juli 2008 #37 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg kjenner mange femti-åringer. Noen av dem ville jeg ikke fått barn med, noen kunne jeg fått det med. Det har med mye mer enn alder å gjøre, det har med livsstil, erfaringer, bakgrunn, verdier, ønsker og realiteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #38 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg kjenner mange femti-åringer. Noen av dem ville jeg ikke fått barn med, noen kunne jeg fått det med. Det har med mye mer enn alder å gjøre, det har med livsstil, erfaringer, bakgrunn, verdier, ønsker og realiteter. Meget bra oppsummert og bra sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 3. juli 2008 #39 Del Skrevet 3. juli 2008 Så lenge de har et fint forhold og elsker hverandre, får en bare ønske lykke til! Privat syns jeg det er litt ekkelt når en mann på 50 vil ha 20-åringer... men det er bare generelt. det kan jo for all del hende at dette er to ensomme mennesker som har møttes tilfeldig og falt pladask fra begges hold. Da er det bare gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna Skrevet 3. juli 2008 #40 Del Skrevet 3. juli 2008 Din far har sannsynligvis god helse. Det er ingen selvfølge å ha god helse når man passerer 60. Dessuten var faren din ca 10 år yngre da du ble født enn det den mannen ts skriver om vil være hvis han får barn. Når det barnet er på din alder er faren over 70 år. Det er stor forskjell på 60 og 70 år!Tenk også på min lillebror da. Når han er 18 er faren 65. Er ikke så stor forskjell på 65 og 70. Og joda, min far har grei nok helse, sliter vel gjennomsnittelig. Og det er ingen selvfølge med god helse når man er 30 heller, så det er ett crappy argument. Og det er ganske mange attpåklatter som har ganske gamle foreldre, ingen skriker opp om det. oO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå