Tyren Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Er det noen som har laget liste for å registrere gaver som de kan sende meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudjuni Skrevet 23. mai 2003 #2 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg er også interessert i dette? Send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 23. mai 2003 #3 Del Skrevet 23. mai 2003 Tyren: Sender deg både vår takkekortliste og gaveliste jeg, selvom de er veldig enkle… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni-brud Skrevet 23. mai 2003 #4 Del Skrevet 23. mai 2003 Sambo har laget liste (data mannen min ) Er du interessert kan du sende meg PM, så får du den på mail av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 23. mai 2003 #5 Del Skrevet 23. mai 2003 mener dere en liste å skrive opp gavene man får -hva og fra hvem? Det enkleste er vel å bruke en "loddbok" og sette nr på gavene tilsvarende nr i boka det står registrert på. bruke da små hvite klistrelapper man har nummerert fra før av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enya Skrevet 23. mai 2003 #6 Del Skrevet 23. mai 2003 Ønsker også en slik liste. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 23. mai 2003 1000-takk jenter!!! Dere er HELT supre altså!! Ble nemlig litt stressa, siden jeg skal ha fri frem til bryllupet og ikke har tilgang til skriver hjemme. Må derfor bli ferdig med all printing idag før jeg går fra jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå