Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #21 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvorfor skal man vente? Havner du i en situasjon hvor det er DU som kvinne som bestemmer hastigheten etc. i et forhold, er det nok et forhold der en eller begge partnerne ikke kommer til å stortrives særlig lenge. For min del, når jeg blir kjent med noen nye jenter som jeg finner veldig interessante, skal jeg ikke bare utforske utsiden av henne på første daten. Jeg vil få dra inn all herligheten som er kvinne - det blir ikke snakk om at jeg skal 'vente' uten grunn i en uke. Du høres ut som en ordentlig catch Til TS, hold på ditt eget regelsett, og ikke bry deg om hva andre måtte mene i den ene eller andre retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 16. juli 2008 #22 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er greit for meg. Da vet jeg jo at du kun er ute etter sex. Eller kanskje han bare ikke liker kvinner som bruker sex for å manipulere han. Veldig mange bra mannfolk rygger fort unna dersom de får følelsen av at jenta leker med han, ved å feks la det trekke ut med sexen, når begge har oppriktig lyst på hverandre. Og en mann som bare er ute etter sex venter like gjerne i to måneder, siden utfordringen bare blir større jo lengre tid det tar, og de har gjerne andre jenter gående på gress samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #23 Del Skrevet 16. juli 2008 Eller kanskje han bare ikke liker kvinner som bruker sex for å manipulere han. Veldig mange bra mannfolk rygger fort unna dersom de får følelsen av at jenta leker med han, ved å feks la det trekke ut med sexen, når begge har oppriktig lyst på hverandre. Og en mann som bare er ute etter sex venter like gjerne i to måneder, siden utfordringen bare blir større jo lengre tid det tar, og de har gjerne andre jenter gående på gress samtidig. Mm. Men jeg har blitt manipuler også, og hatt sex men menn som bare var ute etter sex. Derfor dette for blant annet å beskytte meg selv mot at det samme skjer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå