Gjest gjest, ts Skrevet 1. juli 2008 #1 Del Skrevet 1. juli 2008 Må bare gi litt utløp her! Moren min skal innlegges i morgen; stråling og cellegift.. Nyoppdaget kreft.. Prognosene er forsåvidt gode, med mindre det er spredning. MEN; røntgenlegen har sett en skygge på lungen, og hun har en uidentfiserbar kul under venstre øre som skal sjekkes nærmere i morgen. Dette er så innmari vondt! Jeg innser såklart at alle skal miste sine foreldre, men hun er 51 og jeg er 31, 5 søsken og 4 barnebarn.. Krysser fingrene for ingen spredning.. Bare et lite hjertesukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 1. juli 2008 #2 Del Skrevet 1. juli 2008 Forstår godt at frykten for at det skal være spredning osv. kommer, helt naturlig å reagere som deg når det gjelder noen man har kjær! Gir deg en kjempegod klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest, ts Skrevet 1. juli 2008 #3 Del Skrevet 1. juli 2008 Forstår godt at frykten for at det skal være spredning osv. kommer, helt naturlig å reagere som deg når det gjelder noen man har kjær! Gir deg en kjempegod klem Takk!! Sitter oppe nå, hører på musikk, røyker og prøver å slappe av. Men tviler på at nattesøvnen vil komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Del Skrevet 21. august 2008 Håper ting går bedre. Prøv å husk at de fleste som får kreft overlever. Pappa hadde også kreft og vet at det føles som et slag i trynet å få beskjeden!!! Men etterhver finner man ut aat det går an å leve med det, ialle fall så lenge man har hverandre å støtte seg på og at alle står sammen! lykke til til hele familien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #5 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Håper det beste for både moren din og de som står henne nær. Dere går en tøff tid i møte, så jeg håper dere har styrke til å være så postitve som mulig oppi alle de tøffe takene. Endret 27. august 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 22. august 2008 #6 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Ts: Håper at nattesøvnen kom. Endret 27. august 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniej Skrevet 22. august 2008 #7 Del Skrevet 22. august 2008 Nei syns absolut ikke at du overdriver.... Er ikke mange måndene siden jeg selv fikk vite at min mamma hadde fått kreft, man kommer i en slags sjokktilstand, selv om man hvet at det veldig ofte går bra, klarer man ikke å få tankene bort ifra de tilfellene som ikke går bra. Men jeg tror man får det bedre hvis man prøver å tenke positivt. Og personlig tror jeg på tankenes kraft.... Lykke til, det ordner seg nok sikkert skal du se (og by the way, min mamma hadde ingen spredning og de fikk fjernet all kreften:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. august 2008 #8 Del Skrevet 26. august 2008 Krysser fingre for at moren din blir helt frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. august 2008 #9 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Tråden er ryddet iht reglene. Vis hensyn! Ønsker man å kommentere/dsikutere noe utenom tema, kan man gjøre dette i et av de andre forumene. Yvonne (mod) Endret 27. august 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå