AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #41 Skrevet 20. april 2011 Du tar feil hvis du tror de fleste jenter ønsker en "slem mann" som kjæreste. Dersom du snakker om one night stands derimot, så er jeg helt enig. Da er det er de manipulerende drittsekkene som får seg mest. Naturlig nok.. De er jo frie til å bruke alle tenkelige uærlige og usympatiske triks, siden tillit og kjærlighet ikke må tas hensyn til. Men etter hva jeg forsto ut i fra trådstarters innlegg, virker det ikke om han ønsker seg kun fitte. Han ønsker å komme i kontakt med potensielle kjærester. Og å være "slem mann" da, er å skyte seg selv i foten. Når man er forbi puberteten er det de færreste kvinner som med vitende vilje innleder et kjærlighetsforhold til en manipulerende player, og enda færre/ingen får slike forhold til å fungere livet ut. "Slemme menn" lyver, bedrar og er generelt dårlige kjærester, noe de fleste jenter over en viss alder er klar over. hm, er kanskje noe rart at "slemme" menn skal få seg et nummer så lett, med ONS, dvs. kvinner ligger med dem første dagen de møter dem, mens menn som ikke manipulerer og drar skitne triks må bruke betraktelig mer for på å kunne ha den samme hyggen med kvinner (De må demonstrere at de er morsomme, smarte, får dem til å le, og at de generelt kan demonstrere at de har noe som skiller dem ut i fra alle andre menn den kvinnen møter) Jeg mener ikke å klage, har ingen agenda om å forandre hele den sosiale dynamikken mellom kvinner og menn hehe, men det er nå litt trist at ting skal være så lett for dem som manipulerer og gjør andre div. uærlige ting. Skjønner liksom ikke hvorfor folk vil slippe sånne folk ned i buksa si.
Sunchild Skrevet 20. april 2011 #42 Skrevet 20. april 2011 Ikke at jeg har prøvd selv, men KANSKJE forklaringen er at for en ONS / et kortere, useriøst forhold, så er det atskillig behageligere for jentene å forholde seg til slemme gutter fordi de da lett kan være slemme tilbake - droppe å ringe, dumpe dem uten forklaring, etc. Mens når man har et ONS eller kortere forhold med en typisk snill mann så går man rundt med såååå dårlig samvittighet fordi han så gjerne vil ha mer (eller iallefall er så høflig at han later som han vil ha mer), mens hun slett ikke vil. 1
Bankai L Skrevet 21. april 2011 #43 Skrevet 21. april 2011 De fleste kvinner sier de vil ha en snill mann og det tror eg på En snill mann som tar hensyn til hennes følelser, men som ikkje lar seg "vippe av pinnen". Dersom hun går for langt kan han sette henne på plass. Dersom en mann har denne egenskapen og kjemien er tilstede så tror eg det er golden. 1
Steinar40 Skrevet 21. april 2011 #44 Skrevet 21. april 2011 Ikke at jeg har prøvd selv, men KANSKJE forklaringen er at for en ONS / et kortere, useriøst forhold, så er det atskillig behageligere for jentene å forholde seg til slemme gutter fordi de da lett kan være slemme tilbake - droppe å ringe, dumpe dem uten forklaring, etc. Mens når man har et ONS eller kortere forhold med en typisk snill mann så går man rundt med såååå dårlig samvittighet fordi han så gjerne vil ha mer (eller iallefall er så høflig at han later som han vil ha mer), mens hun slett ikke vil. Bra teori. Kan ikke se noen god grunn til å tro at kvinnfolk som reker ute på byen er noe bedre enn mannfolk som reker ute på byen.
straamann Skrevet 21. april 2011 #45 Skrevet 21. april 2011 Kan ikke se noen god grunn til å tro at kvinnfolk som reker ute på byen er noe bedre enn mannfolk som reker ute på byen. Javisst, det er grunnen til at jeg ikke ser etter damer på byen. Kanskje dere "snille" menn ikke skal ta det så tungt om dere ikke får napp på byen. Disse damene er rett og slett feil for dere gå og let i deres naturlige habitat!
bukett Skrevet 21. april 2011 #46 Skrevet 21. april 2011 De fleste kvinner sier de vil ha en snill mann og det tror eg på En snill mann som tar hensyn til hennes følelser, men som ikkje lar seg "vippe av pinnen". Dersom hun går for langt kan han sette henne på plass. Dersom en mann har denne egenskapen og kjemien er tilstede så tror eg det er golden. Det tror jeg også!
Gjest Katten. Skrevet 21. april 2011 #47 Skrevet 21. april 2011 Man kan fint finne et godt kjæresteemne på byen. Man må bare ha flaks. Ellers så er min erfaring at veldig mange jenter vil ha en badboy som de klarer å temme (uten at han blir tøffel av den grunn). En som dermed har alle de attraktive egenskapene til en badboy, men som fortsatt kan være varm, stabil og familiemann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå