Gå til innhold

Hva ser kvinner etter hos menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Skal prøve
Skrevet
Han må ha lignende interesser og verdier som meg, være intelligent, trives med det han gjør, og ha en stil jeg kan identifisere meg med.

Vel formulert! Jeg ser også etter slike menn. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei der!

Jeg er en ung mann tidlig i 20-åra og har noen spørsmål til dere jenter/kvinner der ute!

Hva ser dere etter/tiltrekker dere ved en mann når man er ute på byen? Forsåvidt også i vanlige situasjoner i det daglige..?

Hilsen Informasjonsøkende

Jeg ser etter en som er snill. En som har god humor, og som kan le av seg selv. Jeg ser etter en som er målrettet og har ambisjoner. Jeg ser etter en som er intelligent og kan føre en skikkelig samtale med meg. Det er et stort pluss at han tar vare på kroppen sin og bryr seg om utsende, men det er ikke absolutt krav.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er overfladisk :sjenert:

Jeg ser etter

- Fint hår :rødme:

- vakkert smile

- klesstil

- veltrent

- solbrun

jeg tror mye av grunnen til at jeg bare ser etter disse tingene er at jeg bare er ute etter en ting.. ehhe.. så enkelt er det.. Jeg vet egentlig ikke hva jeg ville sett etter hos en kjærste om jeg skulle se etter det, men jeg hadde nok fremdeles sett på de kvalitetene jeg har nevnt som et førsteinntrykk. men med en kjærste er det jo utrolig viktig at man føler at man kan være seg selv, at han kan få meg til å le, at han kan stille opp for meg når jeg trenger det og at han passer sammen med vennene mine og (ja, venner er viktig for meg..)

Så konklusjonen min er vel at hva vi jenter ser etter hos en gutt er vel alt ettersom hva vi er ute etter ..

(og jada, det er sikkert mange av dere som synes jeg er barnslig, men det er jeg fullstendig klar over ;) )

Skrevet

Humor!

Det er utrolig hva jeg er villig til å sette til siden for en mann som får meg til å le.

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet
Fra jeg var 16 til jeg var 19 kjente jeg en fyr som tilsynelatende utrolig draget på damene. Han var ikke spesielt pen (normalt), og heller ikke særlig smart. Han var ganske pågående og tok kontakt med damer, men noe mer visste vi ikke. Senere ble jeg sammen med ei som også kjente ham. Hun sa at alle jentene hun kjente som visste om denne gutten ble forelska i ham, men ingen av dem visste hvorfor.

Nå vet jeg godt hva han gjorde. Han gjorde en ting, og dette gjorde han hver eneste gang. Jeg tror ikke han var bevisst på det selv, og jeg tror heller ikke at jentene alltid la merke til det. I hvertfall fant de ikke ut at det var dette som trigget dem. Man må ha en ganske avslappet holdning for å gjøre dette med en gang han møter ei dame, men det var jo ikke noe problem, for han var som sagt ikke særlig smart. Er det noen som kan tenke seg hva det var?

Gjette:

1) Han så dem (smilende?) rett inn i øynene, akkurat litt lenger enn normalt når han hilste første gang?

2) Han tok på dem - naturlig, lett avslappet og ikke-sexuelt i et øyeblikk der han sikkert ubevisst fornemmet at de var avslappet og positivt innstilt? Og han gjorde det bare en gang.

Si det daaaaa.... :hallo:

Gjest Mann30
Skrevet
2) Han tok på dem - naturlig, lett avslappet og ikke-sexuelt i et øyeblikk der han sikkert ubevisst fornemmet at de var avslappet og positivt innstilt? Og han gjorde det bare en gang.

Bingo! ;)

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet
Bingo! ;)

Ah, er jeg flink eller?? *stort og selvgodt smil*

(En mannlig venn sier forresten at det der funker "andre veien" også (altså på en mann), vet ikke om det stemmer for har ikke prøvd selv...)

PS: Don't use it if you don't mean it! :sjarmor:

Skrevet

Tråden er ryddet iht reglene. Mette Forumansvarlig

Gjest Gjest_Byoncè_*
Skrevet
Penger er det eneste som teller for kvinner

har du ikke penger kan du glemme å få dame. Har du penger så får du dame

det er faktsik så enkelt. Kvinner tenner på penger. Penger og makt alt annent er uviktig for kvinner. Har du penger får du dame

så skaff deg penger da får du garantert dame uansett om du er en voldelig drittsekk har du penger

Penger=Dame

Damer tenner på penger ikke noe annet

Kvinner ser etter menn med penger ikke noe annet

Det er ikke sant!!

Skrevet

Jeg ser etter følgende i menn:

- Utseende og utstråling

- Yrke/tittel/inntekt

- Hva han prater om, hvordan han tenker, høy intelligens, sjarme, integritet, styrke, svakhet, evne til å beskytte og være maskulin og følsom elsker, veltrent, god smak, kultivert, besluttsom, dannet og høflig

- Bosted og utseende på hus/interiør/smak/stil

- Type bil

- Måten han ta livsvalg på (lar han seg styre av omstendighetene/andre, eller evner han å fatte viktige valg selv? Er han konfrontasjonssky eller tør han å gå inn i det?

- Avbalansert og rolig

- Liker å være gift, trofast og få barn

Gjest Mann30
Skrevet
Jeg ser etter følgende i menn:

- Utseende og utstråling

- Yrke/tittel/inntekt

- Hva han prater om, hvordan han tenker, høy intelligens, sjarme, integritet, styrke, svakhet, evne til å beskytte og være maskulin og følsom elsker, veltrent, god smak, kultivert, besluttsom, dannet og høflig

- Bosted og utseende på hus/interiør/smak/stil

- Type bil

- Måten han ta livsvalg på (lar han seg styre av omstendighetene/andre, eller evner han å fatte viktige valg selv? Er han konfrontasjonssky eller tør han å gå inn i det?

- Avbalansert og rolig

- Liker å være gift, trofast og få barn

Ja, og hva slags bil jakter du på?

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

Karisma, utstråling og kjemi!

For å være bittelitt mer konkret:

Selvsikker, oppmerksom, morsom, intelligent, interessant.

Dersom du skal ut på byen og sjekke opp damer så er det best å være litt original, synes jeg. Vi har hørt mer enn nok ganger at vi er pene, vi har hatt "hva studerer du/jobber du med?"-samtalen en million ganger og vi har blitt tvunget til å holde i gang en haltende samtale som HAN faktisk startet enda flere ganger. Underhold, vekk interessen, vær interessant, ikke stopp opp og begynn å stamme eller ty til oppbrukte fraser og tomt pisspreik. Problemet til de aller fleste guttene som har forsøkt å sjekke meg opp og feilet, er at de har vært drepende kjedelige.

Gjest Gjest
Skrevet
Karisma, utstråling og kjemi!

For å være bittelitt mer konkret:

Selvsikker, oppmerksom, morsom, intelligent, interessant.

Dersom du skal ut på byen og sjekke opp damer så er det best å være litt original, synes jeg. Vi har hørt mer enn nok ganger at vi er pene, vi har hatt "hva studerer du/jobber du med?"-samtalen en million ganger og vi har blitt tvunget til å holde i gang en haltende samtale som HAN faktisk startet enda flere ganger. Underhold, vekk interessen, vær interessant, ikke stopp opp og begynn å stamme eller ty til oppbrukte fraser og tomt pisspreik. Problemet til de aller fleste guttene som har forsøkt å sjekke meg opp og feilet, er at de har vært drepende kjedelige.

Hei Tina! Hva driver du med da? ;)

• 2 år senere...
Skrevet

"Tenkte å kjøpe meg en ny flott bil. Da kommer nok damene løpende" :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Hei der!

Jeg er en ung mann tidlig i 20-åra og har noen spørsmål til dere jenter/kvinner der ute!

Hva ser dere etter/tiltrekker dere ved en mann når man er ute på byen? Forsåvidt også i vanlige situasjoner i det daglige..?

- Høyere alder

- Mer sikkerhet

- Selvsikkerhet

- Trygghet

- Humor

..alt annet enn det du beskriver her?

AnonymBruker
Skrevet

Status, sosial tilhørighet, utdanning og penger

• Liker 1
Skrevet

Status, sosial tilhørighet, utdanning og penger

jeg kjenner en HUND som har arvet en haug med penger. Interessert? Jeg kan gi deg nummeret til adovkaten dens. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hei der!

Får svare for det daglige jeg da.

At han ser skikkelig ut. At håret ikke er ustelt,tannstatus skal være i orden.Klærne skal være rene.

At han har noe å snakke om. Føger med hva som rører seg i verden og Norge. Har god allmenkunnskap. At han kan håndtere penger, da mener jeg: bruker ikke mens man har,og tar sorgene etterpå.

Er ansvarsbevisst. I alder av 20 år,så bør han ha klare krav til seg selv,og ha et mål han strekker seg mot.

Være selvstendig,ha godt forhold til mor og far og øvrige fam.

Ikke ha en flekk på rullebladet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...