Gå til innhold

Hva ser kvinner etter hos menn?

Anbefalte innlegg

Gjest Informasjonssøkende
Skrevet

Hei der!

Jeg er en ung mann tidlig i 20-åra og har noen spørsmål til dere jenter/kvinner der ute!

Hva ser dere etter/tiltrekker dere ved en mann når man er ute på byen? Forsåvidt også i vanlige situasjoner i det daglige..?

Hilsen Informasjonsøkende

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei der!

Jeg er en ung mann tidlig i 20-åra og har noen spørsmål til dere jenter/kvinner der ute!

Hva ser dere etter/tiltrekker dere ved en mann når man er ute på byen? Forsåvidt også i vanlige situasjoner i det daglige..?

At han ser kun meg.

Gjest Gjest
Skrevet
At han ser kun meg.

Har du penger i banken ts? Veltrent og solbrun?

Gjest Gjest
Skrevet
Hei der!

Jeg ser ikke etter menn når jeg er ute på byen. Ikke på den måten. Det er sjelden man møter kjæresteemner i slike situasjoner. Byen er stort sett et eneste stort kjøttmarked, der det meste dreier seg om sex, alkohol og dansing. Vil du finne en jente du kan innlede et seriøst forhold til, let andre steder.

Skrevet

Tråden er ryddet.

- jolie (mod)

Skrevet

Jeg ser etter en som har selvtillit, en som skiller seg litt ut fra mengden på en positiv måte:) og en som har humor. Forhåpentligvis finner jeg alt i samme mannen.

Gjest Gjest
Skrevet

Penger er det eneste som teller for kvinner

har du ikke penger kan du glemme å få dame. Har du penger så får du dame

det er faktsik så enkelt. Kvinner tenner på penger. Penger og makt alt annent er uviktig for kvinner. Har du penger får du dame

så skaff deg penger da får du garantert dame uansett om du er en voldelig drittsekk har du penger

Penger=Dame

Damer tenner på penger ikke noe annet

Kvinner ser etter menn med penger ikke noe annet

Gjest glamourgirl
Skrevet

Tror siste gjest er en fattig stakkar som ikke får seg dame, og ikke skjønner at det er personligheten det er noe galt med...

Og det h*n sier er ikke sant, så det må du ikke bekymre deg over.

Jeg faller for menn som det er lett å prate med. Som har egne interesser, som viser meg oppmerksomhet, som får meg til å le og som liker å holde meg i hånda og kline og med meg...

Skrevet

Han må ha lignende interesser og verdier som meg, være intelligent, trives med det han gjør, og ha en stil jeg kan identifisere meg med.

Skrevet

På byen:

1. Utstråling

2. selvtillit

3. utseende

4. Klesstil

i det daglige:

1. Karisma

2. genuin Gladhet

3. personligheten generelt: sjarmerende, glad, genuint snill (uegoistisk og ikke selvofrende), integritet

4. Kjemi

Skrevet

det er faktsik så enkelt. Kvinner tenner på penger. Penger og makt alt annent er uviktig for kvinner. Har du penger får du dame

så skaff deg penger da får du garantert dame uansett om du er en voldelig drittsekk har du penger

Penger=Dame

:ler:

Skrevet
Jeg faller for menn som det er lett å prate med. Som har egne interesser, som viser meg oppmerksomhet, som får meg til å le og som liker å holde meg i hånda og kline og med meg...

Godt svart!

Jeg faller også for menn som er lett å prate med, som både forteller sine egne historier, evner å lytte til mine og komme med innspill og som jeg kan le sammen med. Jeg tipper at de fleste jenter liker oppmerksomhet, små komplimenter, berøringer, blikk... Og når det kommer så langt, så ser jeg også etter en som er god til å kline ;)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg faller for menn med sjarm, utstråling, selvtillit, glimt i øyet, at han er litt utradisjonell og har humor. At han har evne til å kommunisere og har egne tanker og meninger.

Penger og status er ingen faktor for meg, all den tid jeg er stor jente og tjener mine egne penger.

Gjest Gjest
Skrevet

Penger=Dame

Jeg synes synd på deg...

Gjest Seraphiner
Skrevet

Kjemi er oppskrytt, litt kjemi er greit. Men at allt skal klaffe med en gang. Det skjer ikke.

Gjest David John jr.
Skrevet (endret)

Jeg går ut fra at du ønsker å finne en dame på byen - isåfall er svaret her:

Det er noe av det mest urettferdige i hele verden, og de greie guttene har alltid visst det: Slemme menn får flest jenter.

200 undersøkt

Forskere ved universitetet New Mexico State University har undersøkt 200 mannlige studenters personlighet, og hvordan de omgås sine kvinnelige medstudenter. Sammenhengen er ikke til å misforstå: Jo mørkere og rå egenskaper, jo mer populær.

Innlegget er endret. Resten av artikkelen kan leses her. -jolie (mod)

Endret av jolie
Gjest Mann30
Skrevet

Det er noe av det mest urettferdige i hele verden, og de greie guttene har alltid visst det: Slemme menn får flest jenter.

200 undersøkt

Forskere ved universitetet New Mexico State University har undersøkt 200 mannlige studenters personlighet, og hvordan de omgås sine kvinnelige medstudenter. Sammenhengen er ikke til å misforstå: Jo mørkere og rå egenskaper, jo mer populær.

Jeg tror dette med "slem" er utrolig misforstått. Man skal ikke tro alt man leser; og nederst på denne nyhetssiden står det at: Single mest flått-utsatt hehe

Tviler litt på forskningsgrunnlaget når jeg leser slikt.

At en mann er pågående, direkte, har utstråling og er litt egoistisk betyr vel ikke at han nødvendigvis er slem. Det er ikke det at han er slem som gjør utslaget, selv om noen av de med disse egenskapene også er slemme.

Menn får ikke damer om de bare er slemme. Det får de heller ikke om de bare er snille. Er dette urettferdig?

Gjest Mann30
Skrevet
Hei der!

Fra jeg var 16 til jeg var 19 kjente jeg en fyr som tilsynelatende utrolig draget på damene. Han var ikke spesielt pen (normalt), og heller ikke særlig smart. Han var ganske pågående og tok kontakt med damer, men noe mer visste vi ikke. Senere ble jeg sammen med ei som også kjente ham. Hun sa at alle jentene hun kjente som visste om denne gutten ble forelska i ham, men ingen av dem visste hvorfor.

Nå vet jeg godt hva han gjorde. Han gjorde en ting, og dette gjorde han hver eneste gang. Jeg tror ikke han var bevisst på det selv, og jeg tror heller ikke at jentene alltid la merke til det. I hvertfall fant de ikke ut at det var dette som trigget dem. Man må ha en ganske avslappet holdning for å gjøre dette med en gang han møter ei dame, men det var jo ikke noe problem, for han var som sagt ikke særlig smart. Er det noen som kan tenke seg hva det var?

Gjest Gjest
Skrevet

200 undersøkt

Du tar feil hvis du tror de fleste jenter ønsker en "slem mann" som kjæreste.

Dersom du snakker om one night stands derimot, så er jeg helt enig. Da er det er de manipulerende drittsekkene som får seg mest. Naturlig nok.. De er jo frie til å bruke alle tenkelige uærlige og usympatiske triks, siden tillit og kjærlighet ikke må tas hensyn til. Men etter hva jeg forsto ut i fra trådstarters innlegg, virker det ikke om han ønsker seg kun fitte. Han ønsker å komme i kontakt med potensielle kjærester. Og å være "slem mann" da, er å skyte seg selv i foten. Når man er forbi puberteten er det de færreste kvinner som med vitende vilje innleder et kjærlighetsforhold til en manipulerende player, og enda færre/ingen får slike forhold til å fungere livet ut. "Slemme menn" lyver, bedrar og er generelt dårlige kjærester, noe de fleste jenter over en viss alder er klar over.

Gjest Skal prøve
Skrevet
Du tar feil hvis du tror de fleste jenter ønsker en "slem mann" som kjæreste.

Dersom du snakker om one night stands derimot, så er jeg helt enig. Da er det er de manipulerende drittsekkene som får seg mest. Naturlig nok.. De er jo frie til å bruke alle tenkelige uærlige og usympatiske triks, siden tillit og kjærlighet ikke må tas hensyn til. Men etter hva jeg forsto ut i fra trådstarters innlegg, virker det ikke om han ønsker seg kun fitte. Han ønsker å komme i kontakt med potensielle kjærester. Og å være "slem mann" da, er å skyte seg selv i foten. Når man er forbi puberteten er det de færreste kvinner som med vitende vilje innleder et kjærlighetsforhold til en manipulerende player, og enda færre/ingen får slike forhold til å fungere livet ut. "Slemme menn" lyver, bedrar og er generelt dårlige kjærester, noe de fleste jenter over en viss alder er klar over.

Det er jeg som jente helt enig i ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...