Livets datter Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Kommer fra tannlegen nå, og puh... null hull :D ! Er så lettet, for jeg har ligget våken inatt og innbildt meg at "alt" var galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. mai 2003 #2 Del Skrevet 23. mai 2003 Det tenker jeg også hver gang! Me nå er jeg 32 og har fortsatt NULL HULL!.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. mai 2003 #3 Del Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer!!! Skal til tannlegen på tirsdag, håper det går like bra som med deg! I fjor måtte jeg bore i begge visdomstennene, akk og ve :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 23. mai 2003 3 visdomstenner er allerede fjernet for min del. Ingen vits i å ha utgifter på dem når det er tenner som er "til overs"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 23. mai 2003 #5 Del Skrevet 23. mai 2003 Har som regel alltid hull jeg..selv om jeg pusser så godt jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 23. mai 2003 #6 Del Skrevet 23. mai 2003 Så flott!! Har ikke hatt hull på mange år, og i følge tannlegen min så kommer jeg ikke til å få det heller! Sterke tenner :blunke: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. mai 2003 #7 Del Skrevet 23. mai 2003 3 visdomstenner er allerede fjernet for min del. Ingen vits i å ha utgifter på dem når det er tenner som er "til overs"... Det koster jo litt å ta dem ut også da... Har fjernet de to nede, men tannlegen ville fylle i de to andre i fjor siden jeg har så knudrete tenner. Så håper jeg inderlig vel at det blir de eneste utgiftene knyttet til dem på en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 23. mai 2003 #8 Del Skrevet 23. mai 2003 Siden dere nevnte visdomstenner lurer jeg på hvor lenge det tok før dere fikk dem? Selv er jeg 24 og har bare fått 2 og den tredje er på vei. Men det har den vært en stund nå og det er fremdeles bare en liten tagg som stikker frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 23. mai 2003 #9 Del Skrevet 23. mai 2003 Hrmf. Jeg hadde hull, og må komme tilbake for å borre. :-? Trøsten får være at jeg får se den kjekke tannlegen min igjen, da. :D *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. mai 2003 #10 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har heller aldri hatt hull. :D (Men sist jeg var hos tannlegen fikk jeg beskjed om at jeg hadde en ørliten antydning til et begynnende hull, så gjett om man fikk panikk og løp hjem og pusset tenner til den store gullmedalje...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 25. mai 2003 #11 Del Skrevet 25. mai 2003 Null hull her &så.. Aldri hatt hull i tenna :D <-- colgatesmil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå