Olse Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Nå er jeg hjemme igjen etter et vellykket bryllup og bryllupsreise. Den store dagen var 10mai. Været var bra og nervene var på plass da jeg dro til frisøren 10.30. Etter noen timer der (meget godt fornøyd!) sto jeg på kirketrappen og dørene åpnes. Jeg husker nesten ikke jeg gikk opp. Vielsen var meget bra med flere soloinnslag som var meget vakre. Så sto fotografering som neste punkt. Da denne gikk så fort måtte vi kjøre en del omveier for ikke å komme for tidlig ned til lokalet. Maten var neste. Den var meget god! Vi fikk bare skryt av den etter på og mange sa at det var det beste de hadde spist noen gang, og det er gøy å høre. Flere taler og sanger og da min kjære reiste seg opp og holdt den talen han gjorde klarte jeg ikke å holde tårene tilbake. Kaken og musikken og alt var så topp. Min beste dag så langt i livet! Bryllupsreisen var også meget bra. Så til dere vordende bruder;Gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Meta Skrevet 23. mai 2003 #2 Del Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer og velkommen etter :D Fint å høre at dere koste dere! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. mai 2003 #3 Del Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer! Og alle hjerter gleder seg.... :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 23. mai 2003 #4 Del Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer! Koselig å høre at dere hadde en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 23. mai 2003 #5 Del Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer så mye!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madamme Skrevet 23. mai 2003 #6 Del Skrevet 23. mai 2003 Så hyggelig. Må være litt rart også når man har planlagt en ting over lengre tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 23. mai 2003 #7 Del Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 24. mai 2003 #8 Del Skrevet 24. mai 2003 Gratulerer og lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 24. mai 2003 #9 Del Skrevet 24. mai 2003 Gratulerer og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 25. mai 2003 #10 Del Skrevet 25. mai 2003 Gratulerer!!! Koseligt å høre at alt gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. mai 2003 #11 Del Skrevet 25. mai 2003 Hjertelig tillykke med vel overstått dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 28. mai 2003 Tusen takk alle sammen! I går fikk jeg igjen bildene og er kjempefornøyd!!!! Så nå begynner jeg å puste normalt igjen. Alt sammen har vært virkelig velykket. Og det er en god følelse. Jeg vil ønske alle dere kommende bruder lykke til og nyt hvert eneste minutt!!!!!!! Og til slutt takk til KG og spesielt denne bryllupsiden som var til STOR nytte for meg under planleggingsfasen. Olse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå