Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #61 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg stemmer for at Nillepille og lekevennene hennes skal få et eget land. I nordområdene vil jeg tro det er ei ledig øy, så bygger vi en 50 meter høy armert betongmur rundt hele landet (øya), legger på tak, surrer igjen med kjetting og lar dem leve sitt eget liv. La dem dyrke sin egen mat og lage sine egne klær og ellers annet de måtte ha behov for. Å spise mat eller bruke klær som er importert fra land utenfor deres eget land (eller til nød utenfor Norge) er jo uansett utenkelig for den type mennesker, så da kan de holde på som best de kan. For min del kan de gjerne spise opp hverandre, det viktigste er at vi blir kvitt dem, og når de er samlet på et sted vet vi hvor de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 18. juli 2008 #62 Del Skrevet 18. juli 2008 Et særdeles dårlig forsøk på hersketeknikk. Det er ikke ytringsfrihet i Norge, det er bare flere områder en kan ytre seg på uten inngrep fra statsmakta enn i skurkeland som russland og kina. Om det svekker "saken" eller ikke, forandrer ikke på det faktum at også Norge har fascistiske tendenser, både i form av blasfemiparagrafer, rasismeparagraf og tvang om å være i millitæret. Dette er fascisme som folk setter mer pris på enn det motsatte. Det er vel vanskelig for deg å få dette inn i blodet, siden du selv er så antiliberal. Jeg antok at det skulle være tilbake til 1950. Brune øyne har jeg ikke tenkt over. Det er ikke konstruert i den forstand at det avgrensede landområdet Norge har vært bebodd av folk hvor kulturen og menneskene ikke har forandret seg utseendemessig over lang tid, og en kan finne særpreg ved både utseende og kultur som er annerledes enn for andre geografisk avgrensede områder. Nå flyter og bryter ting sammen. Fortell meg hvordan ordninger som opprettholdes gjennom lover gitt av en demokratisk valgt lovgivende forsamling, er facistiske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 18. juli 2008 #63 Del Skrevet 18. juli 2008 Tråden ryddet. Scorpina -mod- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå