Gå til innhold

Tights


Transe

Anbefalte innlegg

Har sett menge mener tights er ute. Har oppservert mange med tights nå i denne grå sommeren. Må nesten ha på det med slike tempraturer vi har hatt når en skal klæe seg i skjørt.

Liker ikke selv å bruke tights men må en så må en.

Har reist på fly til østen en gang i shorts og det ble veldig kjølig, så andre ganger har jeg motvillig brukt bukse. Nå vil jeg ha på tights og skjørt, stilig og ikke så kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett menge mener tights er ute. Har oppservert mange med tights nå i denne grå sommeren. Må nesten ha på det med slike tempraturer vi har hatt når en skal klæe seg i skjørt.

Liker ikke selv å bruke tights men må en så må en.

Har reist på fly til østen en gang i shorts og det ble veldig kjølig, så andre ganger har jeg motvillig brukt bukse. Nå vil jeg ha på tights og skjørt, stilig og ikke så kaldt.

Bruker lange tights rett som det er jeg også. Både til kjoler og tunikaer.

Så det så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke tenkt å bry meg med. Kler definitivt bedre korte skjørt enn lange.På kalde regnfulle dager (selv om årstida kalles sommer) er tights et ypperlig triks for å få luftet skjørt og sommersko. Men klart, blir jeg den eneste i byn som går i dette,.... Nei, så tøff er jeg ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Bruker tights selv, ser folk overalt som bruker tights, det selges fortsatt i motebutikker, nei det er ikke ut! Hvem sier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Tights er ikke ut, men er veldig fint med for eksempel en tunika og flats til.

Det som derimot er ut er tights moten i fjor hvvor alle gikk med korte korte miniskjørt, gjerne i jeans stoff, til... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være på vei ut, men det tar som oftest litt tid før mennesker reagerer.

Med tanke på at tights er jo et ganske behagelig plagg, kan det nok være vanskelig å bli kvitt dem :-D

Jeg bruker ikke særlig tights selv, bare hjemme noen ganger, og da er det vanvittig koselig å ha på, gjerne med tunika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg synes ærlig talt synd på de som velger hva de skal ha på seg av klær utifra hva enkelte selvutnevnte besserwissere, som synes slikt som det her er bra og viktig, mener er in eller ikke.

Folk som ikke tør følge sin egen smak og lyst er patetiske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper tights blir så ut at jeg aldri behøver å se en eneste tights igjen!!! For pent er det ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe, jeg tror at tights er den nye buffalo-trenden.

FORFERDELIG STYGT!

Dumt at folk ikke innser det før om et par år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tights er så absolulut ikke ute av moten, nei. Jeg var i Paris i Mars for å handle inn klær til klesbtuikken min, og i Paris var det mange tightser å se ja. Og som vi vet ligger Frankrike foran Norge hva moter angår, så det er bare å gå i tights, så fremt du føler for det, selvasagt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...