Gå til innhold

Er du overlegen på by`n, eller spanderer du også på gutten

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg sluttet å irritere meg over dette, etter at jeg leste boka til Neil Strauss. Hver gang ei snelle spør meg om jeg kan spandere en drink, så spør jeg om jeg kan få et kyss. Merkelig nok så skjer det ofte at jeg får det, og det forteller meg at disse jentene er utrolig billige. Det blir skjelden mer enn ONS med sånt søppel.

Gjelder det kyss på kinnet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ukjente menn gir meg sine drinker som de har kjøpt til seg selv! Noe jeg gladelig tar imot. Uten å yte noe til gjengjeld. Og jeg har mann. Det forteller jeg også.

Er det i det hele tatt noen som har vært ute i RL blandt dere???

Det er til og med noen som har et snev av stolthet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kristine_*
Det er til og med noen som har et snev av stolthet her...

Ja, man kan jo være litt stolt kan man ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ikke dersom du vet at personen som spanderer ikke er seksuelt interessert i deg..

Og hvor mange halvkåte gutter som går rundt og spanderer er det som ikke er seksuellt intetressert? INGEN

Og til hun lenger nede her, hvis du blir spandert på drinker av ukjente menn er dem garantert ute etter noe selv om du har type og forteller dem det. At du har type er jo bare et pluss for dem ettersom dem slipper telefon seinere. Om dem får seg vet dem jo ikke før dem har prøvd.

Byens sjekkemarked er veldig enkelt. Noen folk vil knulle, andre vil bare feste. De som går rundt å spanderer vil i 99% av tilfellene knulle. Enklere forklaring går ikke ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente, spanderer gjerne. Selv uten "baktanker"

Hater gniene mennesker, og liker å spandere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KONKLUSJON:

Ingen ting er forandret ang. dette. . At damer lar seg spandere på er ingen hemmelighet, og at mange av damene ser på det som helt uproblematisk bekrefter min viten om en del damer som ganske så uregjerlige og påståelige når det gjelder sin egen rett til likestilling men ikke menns. Det er en bagatell men det gjør at menn ser på som damer som billige og til salgs. Det skaper en holdning mot dere damer som ikke er heldig. Hvilket igjen vil si at dere ødelegger for dere selv. Det er faktisk ikke det å bli spandert en drink på i seg selv som er saken, for akkuart det ER faktisk helt uproblematisk. Det er de damene som bevisst går inn for å bli spandert på, og de ødelegger for alle de andre seriøse damene som når de blir spandert på ser på det som en hyggelig gest.

Men jenter, de aller fleste gutter som sponser deg på byen vil ned i buksa di, selv om du ikke tror at det er grunnen for at de kjøpte deg den drinken, så er det akkurat det dem egentlig vil, utrolig nok haha.

Skal man ta denne diskusjonen noe lenger, så kan man vel heller se på statistikkene, for det er en overhengende sammnheng mellom rike menn og attraktive damer. Penger har alltid tiltrukket og vil alltid tiltrekke. En eldre kar jeg kjenner (ca 65) som er ganske lav men utrolig bra humor og sjarm, har alltid vært klar på det. Kommer penga ja så kommer damene. Det slår sjelden feil, og er igrunn ganske deprimerende selv om jeg vet at mange damer ikke tenker slik, tror jeg alt for mange gjør det, noen av dere selv uten å være klar over det. Jeg disser ingen for det, jeg bare forteller dere hvordan dere tenker fordi dere ikke vet det selv. Og vet man det ikke selv kan man heller ikke gjøre noe med holdningene sine.

Statistisk sett er damer forsatt horer og menn fortsatt Huleboere, men heldigvis forteller ikke statistikker den fulle sannhet, men den gir en pekepinn.

Når skal mennesket vokse opp? Jeg spør hvorfor er mennekset forsatt bare et barn, hvilke foreldre var det som forsømte sitt barn menneskeheten? For det er jo etterhvert blitt en tragedie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist for 14 dager siden traff jeg en gammel kompis på det lokale utestedet.Gjensynsgleden var stor og han spanderte en pils.Etterpå gikk jeg uoppfordret og kjøpte runde to.Han ble litt satt ut....Det er feil for noen gutter å bli spandert på tydeligvis :ler:

Syns selv at spanderingen kan og skal gå begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
KONKLUSJON:

Ingen ting er forandret ang. dette. . At damer lar seg spandere på er ingen hemmelighet, og at mange av damene ser på det som helt uproblematisk bekrefter min viten om en del damer som ganske så uregjerlige og påståelige når det gjelder sin egen rett til likestilling men ikke menns. Det er en bagatell men det gjør at menn ser på som damer som billige og til salgs. Det skaper en holdning mot dere damer som ikke er heldig. Hvilket igjen vil si at dere ødelegger for dere selv. Det er faktisk ikke det å bli spandert en drink på i seg selv som er saken, for akkuart det ER faktisk helt uproblematisk. Det er de damene som bevisst går inn for å bli spandert på, og de ødelegger for alle de andre seriøse damene som når de blir spandert på ser på det som en hyggelig gest.

Men jenter, de aller fleste gutter som sponser deg på byen vil ned i buksa di, selv om du ikke tror at det er grunnen for at de kjøpte deg den drinken, så er det akkurat det dem egentlig vil, utrolig nok haha.

Skal man ta denne diskusjonen noe lenger, så kan man vel heller se på statistikkene, for det er en overhengende sammnheng mellom rike menn og attraktive damer. Penger har alltid tiltrukket og vil alltid tiltrekke. En eldre kar jeg kjenner (ca 65) som er ganske lav men utrolig bra humor og sjarm, har alltid vært klar på det. Kommer penga ja så kommer damene. Det slår sjelden feil, og er igrunn ganske deprimerende selv om jeg vet at mange damer ikke tenker slik, tror jeg alt for mange gjør det, noen av dere selv uten å være klar over det. Jeg disser ingen for det, jeg bare forteller dere hvordan dere tenker fordi dere ikke vet det selv. Og vet man det ikke selv kan man heller ikke gjøre noe med holdningene sine.

Statistisk sett er damer forsatt horer og menn fortsatt Huleboere, men heldigvis forteller ikke statistikker den fulle sannhet, men den gir en pekepinn.

Når skal mennesket vokse opp? Jeg spør hvorfor er mennekset forsatt bare et barn, hvilke foreldre var det som forsømte sitt barn menneskeheten? For det er jo etterhvert blitt en tragedie...

Jeg hater generaliseringer!! Jeg har aldri noen sinne gått etter penger, og kommer heller aldri til å gjøre det, når det er snakk om kjærlighet.

Hvis noen vil spandere på meg, greit nok. Det er faktisk deres valg. Hvis de gjør det for å komme i buksa på meg, synd for dem. Da er det faktisk de som bæsjer på leggen. Jeg lar meg ikke kjøpe.

Og som jeg har sagt før i tråden, jeg kan godt spandere på noen på byen, hvis jeg føler for det. Skjønner ikke hvorfor det skulle være så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er det virkelig kvinner (eller menn) som går bort til et fremmed menneske og spør om de vil kjøpe en drink til dem? Det høres helt sprøtt ut, akkurat som "kan du gi meg litt penger?" :riste:

Noe annet er det om mannen/kvinnen spør om å få spandere. Jeg skal ærlig innrømme at jeg sikkert har blitt spandert på flere ganger enn jeg har spandert, men det var likevel ganske vanlig for meg å spandere da jeg gikk mye ut. Det var nesten litt trist å se hvor overrasket enkelte ble over at en kvinne ville spandere noe på dem. Jeg hadde i hvert fall ikke hatt samvittighet til å ta imot drinker helt ubegrenset uten at gutta fikk noe tilbake (og nå snakker jeg ikke om sex, sånn at dere vet det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Heisann_*

Teit debatt igrunn. Det er vel ein idiotisk påstand å hevde at jenter som let seg spandere på av oss menn ute på byen sel seg sjølv eller forpliktar seg til noko som helst? Dessutan, om du er mann og trur at ei pils / drink er det som skal til for å få ei dame med seg heim og det er det einaste overordna målet så er du ein skam for mannestanden i Noreg.

Apropo det med påspandering av kjærestar osv synes eg ikkje går under spandering, i alle fall ikkje når du er sambuar.

Min sambuar og eg har det slik at når me er ute tenkjer me ikkje over kven som betalar, det er ikkje noko big deal om det er ho eller eg som betalar mest den kvelden. Ofte slik at den som er ferdig først eller står tilfeldigvis ved siken kjøper, utan at det vert snakka om i ettertid kven som betalte kva. Det er det fine med å ha sambuar i full jobb :D Hurra for alle sjølvstendige damer med penger på konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil si at det er en veldig dårlig idé å la seg bli spandert på hvis man ikke er interessert i personen som spanderer.

Jeg vil si at det er en FORFERDELIG idè å spandere hvis man er interessert i person man har tenkt å spandere på. Det funker nok bedre å si "Hei, jeg har ingen personlighet, men jeg kan gi deg drikke til du blir sveiseblind og deretter ta deg med hjem. Når du våkner i morgen kommer til å spy og ha vondt i hodet i 3 dager, i tillegg kommer du til å ha urinveisinfeksjon og klamydia og for ikke å forglemme noen jævlige fyllenerver. Her - ta en Cosmopolitan".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Enig, la snyltingen på mannen slutte

Hmmmm, er det virkelig så mange kvinnelige sugerør der ute, som bare er ute etter å snylte på mannen?

Jeg kjenner ikke en eneste jente/dame som ikke tjener egne penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmmmm, er det virkelig så mange kvinnelige sugerør der ute, som bare er ute etter å snylte på mannen?

Jeg kjenner ikke en eneste jente/dame som ikke tjener egne penger.

Ikke jeg heller. Tror jeg kjenner feil type jenter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det finnes jenter som går ut og forventer å bli spandert på, faktisk kjente jeg noen som aktivt gikk rundt og spurte menn om de kunne spandere. Akkurat det hadde du aldri fått meg til å gjøre, og jeg tror nå heller ikke det er normalen.

Blant venner og kjente av begge kjønn blir det jo mye spandering, jeg takler ikke mennesker som snur på krona og holder regnskap på slikt. Jeg spanderer gjerne når jeg har penger og folk spanderer derfor gjerne på meg. Sånt går jo opp i opp, man får hva man gir osv!

Når det gjelder fremmede menn som vil spandere, så takker jeg nei hvis jeg ikke er interessert og ja de få gangene jeg er det. Jeg ser IKKE på det som å selge meg selv, men som å takke ja til en invitasjon om å bli bedre kjent. Føler meg mer overlegen når jeg takker nei, det betyr jo rett og slett "nei jeg gidder ikke snakke med deg".

Det har ikke falt meg inn å spandere på en fremmed mann jeg er interessert i. Jeg kan gå bort og starte en samtale, men har ikke brukt det som "sjekketriks". Faktisk så ender det gjerne med at han spanderer på meg, så det er nok noe kjønnsrollemønstergreier der ja. Men jeg tar gjerne neste runde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Christina_*

Jeg spanderer ikke på gutter, og det er rett og slett fordi jeg ikke har råd til det.. Jeg velger heller da å spandere på gode venner:) Jeg liker heller ikke å bli spandert på, for føler at hvis man tar i mot en drink så forventer gutten at du skal bli med han hjem. Jeg sier ikke at alle er sånn, men en del av de jeg har vært borte i.. Slik jeg har oppfattet det.. Jeg blir spandert på ofte, men jeg takker alltid høflig nei først, men er faktisk en del gutter som gjør det alikevel.. Og nei, jeg er ikke platinablond, og jeg går på skole.. Og har jobb i tillegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...