milla-mor Skrevet 27. juni 2008 #21 Del Skrevet 27. juni 2008 oh, du har ikke noe jobb? Joda, det har jeg. Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #22 Del Skrevet 27. juni 2008 Joda, det har jeg. Noe mer du lurte på? Ja, hvilken jobb det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #23 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, jeg er overlegen på byen. Er vant med å bli sjekket opp på byen, og har dårlig erfring med det. Har møtt en drittsekk for mye og har blitt sett på som et vandrende kjøttstykke med pupper for ofte. Selvsagt takker jeg nei til å bli spandert på om jeg ikke vil bli sjekket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juni 2008 #24 Del Skrevet 27. juni 2008 Du skryter ikke på deg litt nå Haze Jo, jeg sitter på alle forumene her og juger og skryter. Det er min lidenskap i livet.....djises.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 28. juni 2008 #25 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Ja, hvilken jobb det er? Go-go danser. Nei... Men når ble dèt egentlig relevant? Jeg har jobb, og det er ikke en butikkjobb. Sånn, ferdig. Poenget ditt borte. Ikke alle jenter som blir påspandert på byen, er ikke hjernedøde bimboer. Edit: (ikke at man er en hjernedød bimbo hvis man jobber i butikk... Har jobbet i parfymeri før, jeg). Endret 28. juni 2008 av milla-mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2008 #26 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg lar meg gjerne spandere på, men da betaler jeg neste runde! Jeg syns det er patetisk at jenter og damer lar gutter og menn betale drinkene sine, og spesielt patetisk hvis de bare drikker og går. Hvis en mann insisterer på å kjøpe en drink til meg takker jeg nei hvis jeg ikke har interesse av å prate med ham. Jeg mener ikke at man er forpliktet til å bli med hjem hvis man tar i mot en drink, men det er et stykke mellom det å ha sex og det å utnytte kontaktsøkende menn på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. juni 2008 #27 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvis en gutt sier han vil spandere på meg, så sier jeg ja. Men jeg spør ikke om å bli spandert på, og jeg spanderer ikke tilbake. Jeg drar ikke ut/på fest for å bli spandert på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2008 #28 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvis en gutt sier han vil spandere på meg, så sier jeg ja. Men jeg spør ikke om å bli spandert på, og jeg spanderer ikke tilbake. Jeg drar ikke ut/på fest for å bli spandert på. Det må være fint å følge at du kan "kjøpes"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. juni 2008 #29 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Det må være fint å følge at du kan "kjøpes"? Har jeg noen gang blitt med disse guttene hjem? Nei. Det har jeg ikke. Jeg har slått av en prat med dem, hatt en hyggelig samtale. Fatter virkelig ikke hvorfor det er sånn at fordi jeg sier "ja gjerne" til ei øl eller lignende, så selger jeg meg. Haha. Det blir for dumt. Det har aldri vært sånn "hei vil du ha en drink?". Det har heller vært sånn at vi kom i prat med hverandre, og etter en stund spurte han om jeg ville ha. Hvis han virkelig tror at det betyr at jeg må bli med han hjem, så er det hans problem, ikke mitt. Kom gjerne med motargument, men du må for all del holde deg saklig, og ikke komme med bedrevitende påstander om hvordan jeg er. En annen ting..Jeg er ikke en platinablond bimbo. Jeg har faktisk aldri farget håret da jeg liker fargen min godt. Jeg jobber, og jeg går skole. Nei, jeg jobber ikke i klesbutikk, jeg jobber på Jysk, hvor det er mange tunge løft, ikke minst at man må ha kunnskap om varene. Så nå lurer jeg på hva den neste dømmende påstanden blir. At jeg er traktorlesbe fordi jeg må løfte litt i jobben? Endret 28. juni 2008 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #30 Del Skrevet 29. juni 2008 Så nå lurer jeg på hva den neste dømmende påstanden blir. At jeg er traktorlesbe fordi jeg må løfte litt i jobben? Jeg tror du akkurat "incriminated" deg selv, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. juni 2008 #31 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg tror du akkurat "incriminated" deg selv, Javell? Hvorfor gjorde jeg det da hvis du kan fortelle meg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #32 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg vil si at det er en veldig dårlig idé å la seg bli spandert på hvis man ikke er interessert i personen som spanderer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 30. juni 2008 #33 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg vil si at det er en veldig dårlig idé å la seg bli spandert på hvis man ikke er interessert i personen som spanderer. Ikke dersom du vet at personen som spanderer ikke er seksuelt interessert i deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #34 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg vil si at det er en veldig dårlig idé å la seg bli spandert på hvis man ikke er interessert i personen som spanderer. Interessert i kan være så mangt. Interresert i for sex, mener du kanskje? Hva med å la seg spandere på fordi man er interessert i å bli nærmere kjent med vedkommende? (Nei, det trenger ikke innvilvere sex) Bestevenninna mi spanderte kino på meg, må jeg ha sex med henne da? Samboren hennes spanderte kaffe på både bestevenninnen min og meg, forventet han treknt da? Jeg håper virkelig ikke verden er slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baransatt Skrevet 30. juni 2008 #35 Del Skrevet 30. juni 2008 Det ekleste jeg vet om er damer, ukjente damer som kommer bort- flørter og tror at jeg skal spandere! De står å gjør seg til og virker falske og spørr etterpå om ikke jeg kan kjøpe en drink til dem!Blæææææ, nei takk! Morsomt og naturlig med jenter som kjøper og betaler selv, selvom de har gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #36 Del Skrevet 30. juni 2008 Interessert i kan være så mangt. Interresert i for sex, mener du kanskje? Hva med å la seg spandere på fordi man er interessert i å bli nærmere kjent med vedkommende? (Nei, det trenger ikke innvilvere sex) Bestevenninna mi spanderte kino på meg, må jeg ha sex med henne da? Samboren hennes spanderte kaffe på både bestevenninnen min og meg, forventet han treknt da? Jeg håper virkelig ikke verden er slik! Det blir noe annet med folk du kjenner og som har forhold til en eller ei som er venn av deg! Var det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 30. juni 2008 #37 Del Skrevet 30. juni 2008 Tror nok dette er et kjønnsrollemønster som henger godt igjen. Det bare å ta seg en tur ut på byen og titte på realitetene. Dessverre er det vel slik at mange kvinner føler dette er komfortabelt. Det signaliserer i høy grad at de er "til salgs". På samme måte er det mange menn som tror de kan "kjøpe" damer på denne måten. For likestillingens skyld burde dette ikke være 95/5(slik jeg mistenker det er i dag), men tilnærmet 50/50. Det er ikke bare snakk om den enkeltstående drinken, men noe med hvordan vi tenker om kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 1. juli 2008 #38 Del Skrevet 1. juli 2008 Her på hedmarken er det ikke ofte en blir påspandert helt uten videre så det er jo ikke noe problem. Har alltid penger med meg, så jeg kjøper det jeg vil ha sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #39 Del Skrevet 1. juli 2008 Ukjente menn gir meg sine drinker som de har kjøpt til seg selv! Noe jeg gladelig tar imot. Uten å yte noe til gjengjeld. Og jeg har mann. Det forteller jeg også. Er det i det hele tatt noen som har vært ute i RL blandt dere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #40 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg sluttet å irritere meg over dette, etter at jeg leste boka til Neil Strauss. Hver gang ei snelle spør meg om jeg kan spandere en drink, så spør jeg om jeg kan få et kyss. Merkelig nok så skjer det ofte at jeg får det, og det forteller meg at disse jentene er utrolig billige. Det blir skjelden mer enn ONS med sånt søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå