Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Del Skrevet 27. juni 2008 Leste denne http://www.vgb.no/32482/perma/337059 Jeg går aldri på by`n, og det tror jeg er en stor fordel. Da slipper jeg å finne noen som bare vil ha meg for penger og det ytre, og ikke et forhold. Det er jo derfor dere går på by`n? Hørte om han som dro på by`n, ble med på en ONS og var blakk, og det var ikke en bestillt dame heller. men uansett. Spanderer dere på gutten, eller går det bare 1 vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. juni 2008 #2 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg kan ikke huske å ha spandert på en mann på byen, men jeg har ikke blitt noe særlig spandert på heller. Jeg farter sjelden på byen, men da jeg gjorde det var det ikke for at noen andre skulle spandere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 27. juni 2008 #3 Del Skrevet 27. juni 2008 Eneste jeg sier ja til å bli spandert på av på byen er av kjæresten min, men det går begge veier, så den er jo rimelig 50-50. Når andre har tilbudt så sier jeg nei, jeg er ikke ute etter å bli spandert på, ikke derfor jeg går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Del Skrevet 27. juni 2008 Eneste jeg sier ja til å bli spandert på av på byen er av kjæresten min, men det går begge veier, så den er jo rimelig 50-50. Når andre har tilbudt så sier jeg nei, jeg er ikke ute etter å bli spandert på, ikke derfor jeg går ut. Ja, ingen må spandere noe på StockDama, da får du et spark i balla, men du StockDama, hvorfor tror du innlegget ble lagt inn på Singelforumet? Kanskje greit å tenke litt på hvorfor den ble lagt der, ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 27. juni 2008 #5 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, ingen må spandere noe på StockDama, da får du et spark i balla, men du StockDama, hvorfor tror du innlegget ble lagt inn på Singelforumet? Kanskje greit å tenke litt på hvorfor den ble lagt der, ? Ok, pirk pirk =p Jeg takket nei til å bli spandert på når jeg var singel også. Sånn, godtatt nå? =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 27. juni 2008 #6 Del Skrevet 27. juni 2008 Spandere på menn på byen...? Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg blir som regel spandert på, men det er ikke sånn at jeg går hjemmefra uten penger, fordi jeg vet at jeg får noen andre til å betale. I forhold, lar jeg selvfølgelig aldri fremmede menn spandere. Og hvis jeg ikke er interessert i å prate med fyren engang, så sier jeg alltid nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 27. juni 2008 #7 Del Skrevet 27. juni 2008 Nei, jeg spanderer ikke på menn, men jeg spanderer på venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #8 Del Skrevet 27. juni 2008 Nei, jeg spanderer ikke på menn, men jeg spanderer på venninner. Må være fint å vifte med puppene så får du en sandwich og drikke? Jeg spanderer heller ikke på jenter her i landet. Hvis jeg vil betale for å gå ut med en jente, så kan jeg like godt spandere på meg en fra shippergata. Da slipper man liksom all klagningen osv. Likestilling har kommet for å bli, så da får damene punge ut også. Når jeg ser en jente som henger med en av kameratene som aldri betaler, råder jeg alltid han å bruke henne på samme måte som hun bruker han, hvis han ikke ser det. Slike forhold ender alltid med at en slår opp, seff. alltid mannen som slår opp, fordi jenta får jo i pose og sekk, så hvorfor skal hun slå opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 27. juni 2008 #9 Del Skrevet 27. juni 2008 Må være fint å vifte med puppene så får du en sandwich og drikke? Jeg spanderer heller ikke på jenter her i landet. Hvis jeg vil betale for å gå ut med en jente, så kan jeg like godt spandere på meg en fra shippergata. Da slipper man liksom all klagningen osv. Likestilling har kommet for å bli, så da får damene punge ut også. Når jeg ser en jente som henger med en av kameratene som aldri betaler, råder jeg alltid han å bruke henne på samme måte som hun bruker han, hvis han ikke ser det. Slike forhold ender alltid med at en slår opp, seff. alltid mannen som slår opp, fordi jenta får jo i pose og sekk, så hvorfor skal hun slå opp? Korrekt me if im wrong, men her snakker du om at jenter horer seg ut og er forkastelig, så derfor må menn også begynne å hore? To wrongs doesnt make one right. Slutt å betal for kvinnfolk, de som krever at man skal betale for de heletiden er ikke verdt å bruke tid på uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #10 Del Skrevet 27. juni 2008 Korrekt me if im wrong, men her snakker du om at jenter horer seg ut og er forkastelig, så derfor må menn også begynne å hore? To wrongs doesnt make one right. Slutt å betal for kvinnfolk, de som krever at man skal betale for de heletiden er ikke verdt å bruke tid på uansett.... Det er ikke snakk om å kreve er det? Det er snakk om forvente at folk betaler. Se bare hva hun skrev? Hun betaler aldri, bare for venninner. Så med mindre hun er lesbisk og har seg med sine venninner, så forventer hun til enhver tid at menn skal betale for henne. Sist jeg slo opp i en ordbok, så var det et navn på slike Eier dere ikke respekt, og jobber dere ikke? Ja, det lurer jeg på. Jobber noen av dere som sitter her, eller er det kontantstøtte, trgyd og sponsing det går i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 27. juni 2008 #11 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er ikke snakk om å kreve er det? Det er snakk om forvente at folk betaler. Se bare hva hun skrev? Hun betaler aldri, bare for venninner. Så med mindre hun er lesbisk og har seg med sine venninner, så forventer hun til enhver tid at menn skal betale for henne. Sist jeg slo opp i en ordbok, så var det et navn på slike Eier dere ikke respekt, og jobber dere ikke? Ja, det lurer jeg på. Jobber noen av dere som sitter her, eller er det kontantstøtte, trgyd og sponsing det går i? At man ikke spanderer på fremmede menn, er vel ikke akkurat ensbetydende med at man forventer å bli påspandert selv...? Ja, her går det i sponsing, gitt. Sitter på ræva dagen lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 27. juni 2008 #12 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg lar meg spandere på av min kjære og venner ( av begge kjønn). Jeg spanderer på min kjære og venner ( av begge kjønn). Jeg lar meg ikke påspanderes av femmede ( uansett kjønn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #13 Del Skrevet 27. juni 2008 At man ikke spanderer på fremmede menn, er vel ikke akkurat ensbetydende med at man forventer å bli påspandert selv...? Ja, her går det i sponsing, gitt. Sitter på ræva dagen lang. Men seriøst. Er det noen av dere pripne platinablonde jenter som jobber. Kan da umulig se meg for dere gjøre noe som helst som har med arbeid å gjøre. Kanskje en jobb i en klesbutikk, men det er vel alt! Gir motetips til kunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 27. juni 2008 #14 Del Skrevet 27. juni 2008 Men seriøst. Er det noen av dere pripne platinablonde jenter som jobber. Kan da umulig se meg for dere gjøre noe som helst som har med arbeid å gjøre. Kanskje en jobb i en klesbutikk, men det er vel alt! Gir motetips til kunder Dette var useriøst , klarer du ikke å komme med noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #15 Del Skrevet 27. juni 2008 Dette var useriøst , klarer du ikke å komme med noe bedre? oh, hvilken jobb har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 27. juni 2008 #16 Del Skrevet 27. juni 2008 Men seriøst. Er det noen av dere pripne platinablonde jenter som jobber. Kan da umulig se meg for dere gjøre noe som helst som har med arbeid å gjøre. Kanskje en jobb i en klesbutikk, men det er vel alt! Gir motetips til kunder Hmm... Jeg er ikke platinablond, og jeg jobber ikke i klesbutikk. Men seriøst. Var dette seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #17 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmm... Jeg er ikke platinablond, og jeg jobber ikke i klesbutikk. Men seriøst. Var dette seriøst? oh, du har ikke noe jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juni 2008 #18 Del Skrevet 27. juni 2008 Som vanlig sporer alt av, og blir fullstendig usaklig pga vår alles ikke så kjære gjest. Men jeg sporer inn igjen. Ja, jeg kan spandere på en mann hvis jeg har lyst til det. Både på kjente og ukjente, kjæreste eller kompiser. No biggie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #19 Del Skrevet 27. juni 2008 Som vanlig sporer alt av, og blir fullstendig usaklig pga vår alles ikke så kjære gjest. Men jeg sporer inn igjen. Ja, jeg kan spandere på en mann hvis jeg har lyst til det. Både på kjente og ukjente, kjæreste eller kompiser. No biggie... Du skryter ikke på deg litt nå Haze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #20 Del Skrevet 27. juni 2008 Er ganske sjeldent jeg blir spandert på. Eneste gangene er hvis jeg er sammen med gutter, eller venninner jeg kjenner, men da spanderer jeg som regel tilbake;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå