Gå til innhold

Hvis ikke jeg hadde hatt barn....

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mamma1_*
Skrevet

Hmm, jeg har faktisk gjort alt jeg ville selv om jeg hadde barn. Jeg har tatt høyere utdannelse, studert i utlandet, reist masse osv

Skrevet

Hadde jeg ikke hatt barn ville jeg flyttet til Oslo og gått veterinærhøyskolen. Alt annet småtteri får jeg gjort uansett. Enten nå eller senere.

Skrevet

Hvis jeg ikke hadde hatt barn ville jeg reist laaaangt i sommer, og sovet masse. Og vært ute på kvelden. Dratt på byen, på grillparty, you name it.

Skrevet

Reist til søramerika, afrika og asia for å drive på med planterelaterte prosjekter.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis jeg ikke hadde hatt barn ville jeg reist laaaangt i sommer, og sovet masse. Og vært ute på kvelden. Dratt på byen, på grillparty, you name it.

Dette kunne jo fint ha latt seg gjøre dersom du enten sendte barna på sommerleir, til besteforeldre eller tok de med.

Gjest Gjest
Skrevet

Dere som ville sovet lenge hver dag, hva med jobben da? måtte fortsatt stått opp 5 med eller uten barn her gitt :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg ville bodd minst tre år i utlandet. Frankrike, Spania og Danmark.

*drømme*

Og å ville jeg lest mye mer, sett mange flere filmer, være mye mer sammen med venner og hørt enda mer på musikk.

Hadde også sluppet å tenke på barnepass hver gang jeg hadde hatt lyst til å bevege meg utenfor husets fire vegger alene.

OG selvfølgelig: Sovet så lenge jeg ville, hver dag.

Ehh...Danmark??

Skrevet
Sittet på do i fred og ro :ler:

Enig med denne! :fnise:

Utover det ville jeg ikke ha bodd i Norge, men flyttet tilbake til England eller USA.

Gått MYE mer på kino, teater,konserter og restaurant feks.

Ellers så syns jeg at jeg får gjort mye av det jeg vil selv med barn. :)

Skrevet (endret)

Uten ungene ville jeg:

- Kjedet meg!

- Vært mer kynisk og selvsentrert.

- Vært latere.

-Og sikkert gjort mye spennende imellom dette. (Akkurat som jeg gjør nå, men uten de kjedelige øyeblikkene)

Endret av Rakel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...