henine Skrevet 27. juni 2008 #21 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg har aldri gått på kino alene. Men nå går ikke jeg så ofte på kino heller. Men jeg kan gjerne gå alene, hvis det er en film jeg gjerne vil se er det samme for meg om jeg er alene eller sammen med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 30. juni 2008 #22 Del Skrevet 30. juni 2008 åja det har jeg. og jeg stooorkoste meg!! og så fikk jeg alt snopet alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. juli 2008 #23 Del Skrevet 1. juli 2008 Koser meg alene på kino, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. juli 2008 #24 Del Skrevet 1. juli 2008 Sybs det er trivelig å gå på kino aleine, jeg. Er jo uansett svært lite sosial inni kinosalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rsa Skrevet 3. juli 2008 #25 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har gått på kino alene flere ganger. Første gangen var jeg veldig obs på at jeg var alene, og klarte nesten ikke konsentrere meg om filmen Men jeg synes det er helt fint å gå alene. Har også spist ute alene, men da synes jeg det er greit med en avis/bok eller vindusplass. Shoppe MÅ jeg gjøre alene. Blir sprø av å shoppe med andre. Forøvrig har jeg både samboer, familie og gode venner, så jeg er ikke "viggo". Trives bare godt i mitt eget selskap også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Dolly- Skrevet 3. juli 2008 #26 Del Skrevet 3. juli 2008 De fleste er mer opptatt av seg og sitt enn alle andre, så det går nok så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #27 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja, seinet i går. Og det funker strålende det, hvis man f.eks bestemer seg for at NÅ skal jeg på kino en time før filmen begynner og sånn... Eller det er en film man gjerne vil se, men vennene synes den er for sær. Men å gå på kino alene når man er trist blir man bare endra tristere av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
azaelia Skrevet 8. juli 2008 #28 Del Skrevet 8. juli 2008 Går helst alene på kino, deilig og avslappende å sitte der alene i mørket og nytte filmen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beast Skrevet 8. juli 2008 #29 Del Skrevet 8. juli 2008 Helt enig, Azaelia! Jeg kobler liksom skikkelig av når jeg kan tusle alene til kinoen og sette meg ned og nyte noen timers ensom majestet i en diger sal! Det er selvsagt trivelig å dra med vennene mine også, men det er ikke noe behov. Noen ganger foretrekker jeg å gå alene, slik at jeg kan sitte uten forstyrrelser og nyte opplevelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busy Lizzie Skrevet 10. juli 2008 #30 Del Skrevet 10. juli 2008 Har også spist ute alene, men da synes jeg det er greit med en avis/bok eller vindusplass. Shoppe MÅ jeg gjøre alene. Blir sprø av å shoppe med andre. Forøvrig har jeg både samboer, familie og gode venner, så jeg er ikke "viggo". Trives bare godt i mitt eget selskap også Enig med deg, shopping må skje alene i ro og fred, bli helt stressa om noen liksom "venter" på meg. Spesielt en utolmodig mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 11. juli 2008 #31 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja jeg har gått på kino alene flere ganger. Jeg har aldri tenkt at noen er rare om jeg har sett andre som går alene. Hvis det er ETT sted man virkelig ikke trenger selskap er det jo kino. Da skal man jo bare sitte ned, stappe seg med godteri, kose seg m film og holde kjeft uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 11. juli 2008 #32 Del Skrevet 11. juli 2008 Har gått på kino alene en gang, og kommer garantert til å gjøre det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 11. juli 2008 #33 Del Skrevet 11. juli 2008 Det hender jeg går på kino alene. Det er da for å se "alternativ film". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå