Gå til innhold

Dama burde gjøre husarbeidet

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg vet ikke hva som er mest tragisk. Innlegget ditt (som jeg anser for å være en ren provokasjon). At noen tar det seriøst og skriver sinte svar tilbake. Eller, at jeg selv tar meg tid til å svare på det.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Det mest tragiske er vel at du skriver et innlegg totalt blottet for mening..

Dessuten trenger man ikke å ta noe seriøst selv om man svarer på et spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor skal du få penger fra da?

ah, du bare vifter med puppene

Jobber selv da vet du. Når mannen ikke engang klarer å gjøre husarbeid så klarer han ihvertfall ikke å ha en jobb slik at han tjener penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greitt! Jeg tar husarbeidet (mot betaling), hvis mannen går gravid. Tar mannen svangerskapet, skal jeg jammen meg unne han et år "fri" med amming, barnepass og null søvn også. I dette året er det selvsagt at han tar husarbeidet siden jeg trossalt jobber. Men utover det må han gjerne "ansette" meg for å gjøre hans del av husarbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleberta

Jeg er litt bekymret for fremtiden min. Jeg er en A-cup, så jeg får ikke vifta med puppene :gråte:

Hvordan skal det gå med meg? Hvordan skal jeg finne en latsabb av en dustefjert som kan ligge på sofaen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Jeg liker husarbeid.

Men hvis jeg gjør mesteparten av det, så regner jeg med at han finner på noen lure ting han kan gjøre, skru, skifte dekk og bygge og sånt, også kan vi gi hverandre øl på sofaen, ved anlednig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...