Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #1 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvor treffer man kjekke menn over 30 år på by'n i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #2 Del Skrevet 22. mai 2003 Det kommer an på hvem du vil treffe ... forskjellige menn finnes overalt. Mange steder på Grunerløkka, noen brune osv. Aner egentlig ikke, har ikke gått ut for direkte å sjekke. Og de jeg har møtt som det har blitt mer med, har vært via kjente, ute på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #3 Del Skrevet 23. mai 2003 På Smuget kanskje, eller puber i Oslo sentrum...... Men husk da at du vil få en fyr som liker å gå ut.......... Jeg ville ha forsøkt Smuget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 24. mai 2003 #4 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg traff min kjæreste på Smuget :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #5 Del Skrevet 24. mai 2003 Finnes det kun ett slikt utested i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 24. mai 2003 #6 Del Skrevet 24. mai 2003 Finnes det kun ett slikt utested i Oslo? Ja, det høres merkelig ut... Jeg traff min på Grunerløkka - nærmere bestemt på en pub/spisested sammen med bekjente. Hadde jeg sittet der alene, ville nok ikke utfallet blitt det samme. Hva liker du? Dansesteder? Pub? Biljard? Kan du biljard, kan du jo oppsøke et sted der de har det - og gjerne gå dit flere enn en gang - små turer bare, slik at du blir gradvis kjent ... men da blir du jo kjent med en som henger stadig der... Det er jo ikke sikkert du finner noen, - kan møte mange sære greier ute også... Diskoteker i Oslo - vet ikke helt siden det er så lenge siden jeg var på disko. Hvor gammel er du da? (Det finnes mange steder i Oslo - lista er vel enorm...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå