Lemon Skrevet 22. mai 2003 #1 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har veldig lyst å ta piercing rett ovenfor leppa (ikke i leppa, men ovenfor). Er noen i tvil, kan jeg nevne at "tause Tove" i Hotel Cæcar hadde piercing der.. (Hihi). Noen snille sjeler som kan dele evt. erfaringer med meg? Pris? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. mai 2003 #2 Del Skrevet 23. mai 2003 Ser ikke det litt ut som en kvise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 23. mai 2003 #3 Del Skrevet 23. mai 2003 Sikkert ikke den beste plassen å pirce seg på med tanke på infeksjoner og slikt. Når jeg piercet navlen min betalte jeg ca 500 ink. ring så det kan da ikke koste så mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs_M Skrevet 24. mai 2003 #4 Del Skrevet 24. mai 2003 Tenker du på en "madonna" piercing ? Ser ut som en skjønnhetsflekk... Jeg har en sånn en, tok den på Odins merke, Lillestrøm...Pris husker jeg ikke helt eksakt, men det var rundt 500 med smykke...Må nok innrømme at det var litt vondt faktisk, men jeg opplevde ingen infeksjoner eller slikt, må bare være nøye med å rense og skylle munnen....Nå har jeg byttet ut piercingen min med en liten svart kule, så det ser ut som en ekte skjønnhetsflekk imotsetning til en kvise.....Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 25. mai 2003 #5 Del Skrevet 25. mai 2003 Pass bare på at den ikke gnager bort tannkjøttet! Jeg hadde en venninne som tok piercing under leppa, og hun måtte ta den ut fordi den skrapte på tannkjøttet og tennene (ugh). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. mai 2003 #6 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har ingen problemer med min, og har hatt den over året nå. Er det en slik du mener? Det er min i overleppen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå