Gå til innhold

helt ærlig om solarium...

MissiS

Vasker du solsengen etter deg?  

1. 1. Vasker du solsengen etter deg?

• Ja, både før og etter!!
      44
    • Bare før jeg skal bruke den.
      6
    • Synes ikke det å vaske er så nøye. Sengene blir vasket av studioet...
      1

Anbefalte innlegg

Jeg synes solarium er litt ekkelt. Man vet jo ikke hvem som har vært der før og når den ble vasket sist... Så ut fra ren nysgjerrighet: Vasker du sengen etter deg??

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA.. Gjør det både før og etter HVER gang.. Synes det er ekkelt å legge meg ned om jeg ikke gjør det, å føler ikke for at andre skal ligge i å gnure nedi min svette heller..

Så det er jeg påpasselig med!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja ,jeg tørker av den både før og etter. Selv om jeg sikkert hadde overlevd om den ikke hadde blitt vasket på en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Hadde ærlig talt følt meg som en gris dersom jeg IKKE gjorde det!! Både for min egen del og nestemann sin!!

Vasker grundig og tørker grundig både før og etter! Og tenker med gru på at noen kan ha gått fra senga uten å vaske etter seg... ÆSJ!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De få gangene jeg tar sol, vasker jeg før og etter. Noe annet er bare ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Selfølgelig vasker jeg alltid sengen før og etter, hadde vært ekkelt om jeg ikke hadde gjort det :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vasker sengen både før og etter jeg tar sol.

Nå er det VELDIG sjelden jeg tar sol da. Kun noen få timer før jeg skal på ferie i solen, men det er slett ikke hvert år jeg gjør det heller.

Jeg husker imidlertid en tråd her på KG for et år eller så siden, hvor man diskuterte onani i solsengen :o Det var MANGE som skrev at de av og til onanerte men de lå i solsengen!!!!

God grunn til å vaske solsengen både før og etter, ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onanere i solsengen!!!!!!??????????? :o :o :o

Det hadde jeg ikke tenkt på! Nå synes jeg iallefall at det er ekkelt!!!

Nesten mer enn offentlige toaletter!

*æsjogæsj*

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

ONANI i solsengen :sjokk: Hæslig (her skulle det vært en pjuke smiley)

Heretter tar jeg med meg skrubben når jeg skal ta sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he, he. Vart dokker skræmt no???

Vel, det ble jeg den gangen den tråden var oppe også! Ble helt overrasket (og sjokkert!!) over hvor mange som lot seg "rive med" mens de tok sol.

Når jeg tenker etter har jeg faktisk ikke tatt sol etter det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier alltid å vaske av solsengen etter jeg har tatt sol, og etter jeg har lest denne tråden skal jeg helt klart begynne å vaske av den før også. Har nok levd i troen om at alle andre er like "flinke" som meg jeg og vasker etter seg.

*lurer i ettertid på hva jeg har tenkt på* :roll:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissV

Altså, jeg liker ikke at folk spyr ved tanken på onani i solsengen, selv om jeg ikke har gjort det selv. Når ble onani en ekkel ting?

Er det nesten som om den som lå der før deg og onanerte, har sex med deg da? Siden dere reagerer så sterkt? :hoho:

Så lenge folk tørker opp etter seg kan de gjøre hva de vil i solsengen for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg SPYR ikke av at folk onanerer i solsengen. Ikke oppfatter jeg at de nesten har sex med meg heller. MEN, når jeg VET at noen onanerer i solsengen, OG at ikke alle er like flinke til å vaske av sengen etter seg, så synes jeg ikke akkurat at det er lekkert. Det skjønner du vel?

Det betyr jo ikke at jeg synes at onani i seg selv ikke er bra. Skjønner bare ikke at man må gjøre det et sted hvor andre også skal sole seg. Det finnes da en tid og et sted for alt? Og jeg tar det til etterretning og vasker litt ekstra godt av solsengen.

Det betyr jo ikke at jeg er helt seksuelt avstumpet :hoho: Bare at jeg har litt dannelse og hygiene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vasker både før og etter.

Vasker spesielt grundig før i allefall og spyler kjapt og tørker raskt over etterpå.

Bevares,- jeg gjør det på treningsapparater og jeg....

Men tar sjelden solarium,- for det første fordi jeg har lys ømfintlig hud med mange føflekker og mor har hatt føflekkreft (muligens arvelig) og for det andre så synes jeg det har vært ekkelt noen ganger når jeg må vaske vekk masse bøss som forrige bruker ikke har fjernet. Er litt paranoid ja!

Men pytt,- det er pent å være blek når man har den hud og hårtypen jeg har, så da så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg vasker alltid solsengen før og etter bruk! Syns det er naturlig - selvom det sikkert ikke er FARLIG å ligge i en solseng som ikke er vasket...Det føles mer renslig for meg i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjelden jeg tar sol, men vasker alltid først. For å være helt ærlig glemmer jeg av og til å vaske etter meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...